Okido Net bij kapper geweest, en nu kriebelt mn neus!! Door geurtjes van de haarspray e.d en door dat t poosje voor mn neus heeft hangen te kriebelen..
Voor de dames die net hebben gegeten of gaan eten, miss maar even overslaan Dames die al een kleine hebben of zwanger zijn , komt t jullie bekent voor dat je vaker voor n grote boodschap naar de wc moet? Normaal moet ik om de dag of om de twee, maar de laatste paar dagen eigenlijk elke dag een soms zelfs 2x per dag..
He meiden nou was ik weer bij mij zijn de kwaaltjes allemaal weg! zelfs pijn aan me boobs! meestal voor dat ongi word krijg puist die heb ik ook nog niet.. blehhh nog 5 dagen wachten.. liesje dus jij heb nog wel kwaaltjes? dat over na de wc gaan heb ik ook kan nu elke dag netjes na de wc sochtends hahahahah
pff nou hier nog niet zoveel te melden.. behalve dat ik geen last meer van mn boobies heb en de laatste dagen moe ben en vandaag ook saggi (sorry vl) en nog altijd last van mn buik (ook t naar de wc gaan)
Zo hoef me de komende dagen niet te vervelen.. Hebben 1 van de honden van sm hier te logeren of voor altijd nog geen idee.. Want ze had ruzie met r vriend en die had gezegd honden dr uit of ik.. Denk dat hij beetje gestoord werd van die honden ze waren super druk samen. Dus hebben wij gezegd nemen wij wel 1 over.. Die we nu al aan het heropvoeden zijn, omdat ie bij mn sm alles mocht
Haai liesje okok, naja is altijd leuk een hond in huis..! wanneer moet je okalweer ongi worden de 29e ook toch? ik heb getest en die was helaas negatief dus ik denk dat ik na ronde 21 ga
@smnee ik denk dat je m nu wel hebt gehad.. ik denk op dag 29 omdat t daarna met 2 10e stijgt, hoop dat morgen nog hoog is dan zal ff vast n kruis zetten
morgen moet ik ongi worden.. en vanmorgen getest nega! dus naja kan denk niet meer positief worden lijkt mij
@sammi zeg nooit nooit!! er zijn er die pas een aantal dagen na nod positief testen, hoop voor jou dat jij er ook bij hoort hier moet ik morgen ook ongi worden dus kunnen we samen lekker in spanning zitten en samen huilen of lachen
hahahah das zo liesje, naja ik ga er van uit dat die door komt.. ja das wel leuk! we lopen gelijk op!
He vervelend meis, hier vooral giga last van mn rug pak er zo n paracetamol voor want is niet grappig meer..