@smnee jij zo te zien idd eindelijk je ei gehad @samii hoe gaat bij jou? Hier een rare ongi, alvast sorry voor de details, zit nu op dag 3 een de eerste twee dagen enorm veel stolsel en lijkt erop dat het bloeden nu alweer minder word..
Apart liesje! Soms heb je van die rare menstruaties. Ff twijfel nu al weer aan het kruis, ik gooi d'r wel af en toe een testje tegenaan. Als het nodig is ga ik volgende keer toch weer ovulatie testen gebruiken, dit is helemaal niks!
Liesje stolsel houd in dat je sbaarmoederslijm dit keer dikker was moet er ook allemaal weer uit we hebben zelfde zit nu op dag 3 en eerste 3 dagen ramp kon niet zitten en lopen.. tis nu bijna weer weg mag vandaag weer beginnen met spuiten
Hier bijna niet ongi meer, alleen nog bruin. En vanochtend een temp van 36.9?? maar ga er vanuit dat t komt die de verkoudheid, nog even een paar dagen tempen en dan zal t vast morgen al wel lager zijn
He liesje, ja daar kan wel aan ligge ja! na hopelijk is snel over! zie dat je al in ronde 13 zit.. gaat hard. hier zijn we weer begonnen met spuiten mogen volgende week vrijdag weer op controle komen
Soms daalt m'n temp pas op dag drie ook, af en toe kan dat. Sammii laat je ei maar komen!! Duimduimduim
Ja hier is nu idd gedaald wat ik dacht. Zit nu op 36.5 dus weer een normale temp @samii oeh nu dus alweer beginnen met spuiten duimen voor een heel mooi ei
meiden ik snap niks meer van mn lijf op dag 4 dus n temp gehad van 36.9, waarvan ik dacht dat door verkoudheid kwam gister dag 5 temp van 36.5 en vanochtend weer naar de 36.7.. snap er niks meer van heb al even een topic gemaakt in het temperatuur gedeelte hopelijk is er iemand die me duidelijkheid kan geven en dit eerder heeft mee gemaakt
He liesje, wat je ook keer kan proberen ovu testjes en als je er neit uit komt miss toch keertje na ziekenhuis ff laten controleren? hier gaat het goed vandaag me 4e spuit alweer en vrijdag eindelijk weer na het ziekenhuis hopelijk is me eitje weer groot en mag me pregnyl zetten en hopelijk heb ik dan ook geluk is dat raak is
Liesje, ik denk dat je temp nog zakken moet... Het kan wel eens gebeuren. En ovutesten kunnen je best helpen. Ik werd er ook gestrest van, ik gebruik ze nu eens niet en m'n ei is niet te vinden wel vervelend die onzekerheid, doe morgen eens een testje! Dan weet je waar je aan toe bent. Sammi, ik hoop op een mooi ei bij je! moet je het 'klussen' wel zelf doen? Geen inseminatie ofzo? Of is dat te vroeg nog?
ik ga nog even een paar dagen door tempen dan zie ik wel.. kan niet zeggen dat me zwanger voel, vind t alleen zo raar, mja als mn temp zo gek blijft doen miss toch maar een test tegen aan gooien al heb ik op moment alleen hele dure testen in huis (cb met indicator) wat ik dan gauw zonde vind als t negatief zou zijn