Ooooo hahaha ik zit op m'n telefoon, ik dacht dat er tien stond Sammi ik gok begin juli, maar met m'n surprise cyclus weet je het maar nooit
He hoe gaat het hier meiden? nou hier ik zit nog onder de puisten en gelukkig na 3 dagen zijn de krampen voor bij! nu nog 10 dagen wachten zucht..
He meiden hoe is hier zo stilletjes in eens! ik ben gisteren na gyne geweest volgens gyne was me eileider eergisteren gedraait en drm had ik elke keer veel pijn. nog een weekje wachten en dan weet ik of ik ongi word of natuurlijk niet
Hey meiden hier een drukke week gehad. Elke dag wel een ochtend/middag of hele dag gewerkt. @samii oeh ja dat klinkt wel heel pijnlijk.. Hier nu ook nog een week wachten en dan weten we weer waar we aan toe zijn.. Nou de bom is hier gebarsten betreffende de hond van sm. De afgelopen tijd heeft ze, vlak achter elkaar, drie keer in de keuken geplast een dan of op t kleed of op de deurmat. Donderdag was voor t laatst een toen was voor mijn de maat vol. Heb sm bericht gestuurd dat die hond weg moet, dus ze komt m wat ons betreft maar ophalen. Of we brengen m van t weekend naar haar toe.
hoi meiden, Mag ik hier ook beetje mee schrijven/lezen. Ik voel/ben ook een jonge mama. Ik ben wel "al" 26 jaar maar we gaan voor een 3de kindje (voor mijn vriend zijn eerste) Lijkt me leuk om beetje met soortgenoten te praten en misschien kan ik jullie helpen met mijn ervaringen. Ik was 19 bij de eerste
liesje oeeehh das minder! hoe is het met je cyclus? ik heb wat vreemds ik heb bultjes boven me borst en sleutel been zo in eens volgens google en vrienden zijn hormoon bultjes hoe ik er aan kom geen idee.. missflower welkom gezellig
Missflower welkom en ik ben ook bijna 25 hoor hihi @samii weer hebben t nu anders opgelost. 1 van onze hondjes is nu bij sm zodat wat minder druk is.. Mn cyclus lijkt gelukkig niet te veel van slag op dag 17 ei gehad dus cyclus van 32