aaaah meid nee toch!! fijn dat je zo even langs de HA kan, en inderdaad goed om dat even mee te nemen.
@ Beebiestar: Meid wat ontzettend rottig voor je zeg.. Wel fijn dat je gelijk terecht kan bij de dokter zo. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! @ Soeee: What to expect when you're expecting en The backup plan hebben we indd al gezien hihi. @ Meis: Qua genre vind ik bijna alles wel leuk, vl is vooral van de actiefilms en de (flauwe) komedies. Dus ik krijg hem echt niet op de bank als ie weet dat het een drama gaat worden ofzo. We zijn ook wel ff toe aan wat luchtigs.
@beebiestar ow meid wat naar fijn dat je zo bij de dokter terrecht kan! Sterkte meid en hou ons op de hoogte! Dikke knuffel!
Ik kom net terug van de dokter... Ik vertelde de dokter mijn verhaal, en liet het stolsel zien en hij vermoedde hetzelfde, ik moest een test doen en de test was daar dik positief, hij vermoed dat ik rond de 6 wk was.... M'n lichaam pakt het goed op, en moet het via de natuurlijke weg laten gaan, dus geen kuurtje of curretage, hij zei dat mn cyclus langer kan duren maar dat dat niet persee hoeft, dus nu moet ik wachten op mn cyclus, Hij zei dat ik ook gewoon een ei kan krijgen deze cyclus, dus moet wel even ovutesten doen... en over 2 weken even een zw test, om te kijken of er geen hcg meer zit...! Het komt hard aan, maar toch minder hard als mijn vorige mk, bij mijn vorige had ik zelf een positieve test in handen, en nu niet dus ik had al niet op een zw gerekend. Klinkt misschien erg hard en gevoelloos. Tuurlijk doet het me wat, heel veel zelfs. xxxxx Bedankt voor alles meiden!!! En natuurlijk blijf ik wel gezellig bij jullie op het forum!
Jemig wat een rotbericht Beebiestar, had gewild dat het anders was voor je! Een hele hele hele dikke knuffel vanf hier, laat je maar even goed verwennen de komende tijd.
Ach meisje toch, wat naar! Dikke knuffel! Word er ff stil van en weet even niet wat ik nog meer kan zeggen, sorry. Hopelijk komt er gauw een lekker plakbeeb!
@beebiestar he meis heftig.. wel apart dat de thuistesten dan negatief aangaven.. dikke knuffel.. Weet verder niet zo veel te zeggen sorry. Hopelijk pakt je cyclus t gauw weer op.
@beebiestar jeetje wat heftig fijn dat je zo snel duidelijkheid hebt. En misschien inderdaad maar beter dat je thuis nog geen posi test had gehad. Maar pff het blijft toch wel heel erg kl*te! Laat je lekker verwennen door vl! Keep your head up meis ook voor jou gaat het wondertje er komen! Knuf!
Dankjewel allemaal! Jullie zijn gelijk zo stil, jullie mogen wel weer gewoon gezellig praten hoor! xxx
Ik denk dat het meer aan de tijd van de dag ligt hoor meis Ik ga er ook vandoor. Lekker naar de stad.
Jeetje beebiestar, lees net je verhaal. Heftig! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en weer een normale cyclus hebt. Hier, paar dagen heel druk geweest, ma gewerkt van 9 tot 9. Gisteren ook drukke dag en 's avonds voor een klantonderzoek naar A'dam. Nu even lekker chillen en hopelijk kan ik nog wat aan mijn scriptie doen. Verder temp ik deze ronde weer en m'n temp blijft hoog terwijl ik nog geen eisprong heb gehad. Raar...
indd raar van je temp... en bedankt voor je lieve woordjes, dit betekent allemaal zoveel voor me. Al jullie lieve woordjes!
Hier lig ik beetje op de bank in de hoop dat mee beter ga voelen.. misselijkheud is al weg en nu hongerig hihi.. @yasmin hmm das wel raar. Misschien een hogere basale temp? Of ben je verkouden, kan ook invloed hebben. Maar je bent niet de enige waar de temp gek doet hier gister ineens dip van 36.2 vanmorgen weer 36.4 dus even afwachten wat er verder gaat gebeuren
Ik denk dat je mij bedoeld heb 1 ronde eerder getemperatuurd, in september. mn laagste temp was toen 36,6 en mn temp na ei 37. het lijkt een beetje alsof ik op dag 6 een eisprong heb gehad. hééél raar... niet verkouden op het moment