Ja hier gaat zn gangetje.. Hopelijk over n anderhalf week mn ei weer gehad.. En dan begint t spannende wachten weer.. En behoorlijk druk op t werk, werk als huishoudelijke hulp, momenteel ong 15 tot 20 uur in de week en met vaak 3 of 4 uur op een ochtend is t dus best druk. En ik zit normaal op max 10 uur in de week dus mooi verdienen nu
Toch jammer Krista! Ga je nu niet eerder stoppen met de pil? Of toch nog even niet? Liesje lekker 20 uur! Precies goed he ik heb 25,5 uur, had het liefst een dagje eraf gehad... Maar dat gaat nu nog niet. Spannend meis, ik hoop dat het eens raak is voor je! Hier vanmorgen een mooie stijging in m'n kaart alweer... Heel gek, maar m'n gevoel zegt dat het goed zit.
Heerlijk! Ik werk als gastouder. En werk momenteel 34 uur per week. Werk bij 2 gezinnen, maar 1 gezin (vooral de moeder) doet erg raar... Dus ben aan het rondkijken voor iets nieuws. Ben ook aan het oriënteren voor kraamhulp. De opleiding dan he. Maar moet maar even kijken of het allemaal wel kan.....
ziet er goed uit meis! Ik ga voor je duimen.... Nee, ik ga niet eerder stoppen denk ik, ga vrijdag wel naar de dokter, maar dan ben ik straks tijdens mijn vakantie naar Kroatië ongesteld en zonder pil ben ik het ook altijd heel erg......
Hamme krista, dat is inderdaad ook niet handig.. Ben benieuwd wat de huisarts zegt vrijdag. O meiden ik ben zo moe
Ga lekker douchen en kruip daarna lekker met een dekentje op de bank.... Net als mij Nee toch? Helemaal niet handig, haha. Ik laat het weten vrijdag sowieso.
ik had een schoonmaak drive ik lig nu wel op de bank, manlief doet de hond straks, dus ik trek zo lekker mn pyjama aan
@krista oei das nie handig nee tijdens vakantie ongi.. smnee oh heerlijk is dat soms he huisje lekker schoon en jij verder relaxen hihi.. ik moet er straks nog wel met de hondjes uit maar heb gwoon lkkr joggingbroek aan, heerlijk
smnee je kaart ziet er goed uit! naja lekker relaxen ik ben dood op ben zo moe! ik doe helemaal niks meer!hahahaha ik ben aan aftelle na de 15e
Haha ik lig nog steeds in m'n kleren te lui om maar boven te gaan denk ik *grijns* Sammi ja ik vind het zo spannend, haast nog spannender dan m'n allereerste ronde hoe voel jij je? Misselijk al? Beetje gewend aan het idee?
nou hup smnee.. *geeft schop onder kont* of je pjama aan doen of je oogjes toe zal t goede voorbeeld ook geven, ik ga slapie doen in me bedje