Wanneer moest je daar ook weer heen? Deze week toch? Hoop dat jullie dan gauw duidelijkheid hebben over alles en dat er niet veel bijzonders aan de hand is
Ik denk dat iedereen aan t genieten is van t mooie weer hihi.. Heb ik vandaag in iedere geval wel gedaan en naar ha geweest omdat al n aantal dagen last had van mn elleboog, oordeel : golfarm..
Kon ik maar lekker van het weer genieten. Ik heb vandaag vanaf 08:30 tot en met 18:30 gewerkt! Nu weer heel erg moe, dus zal straks wel weer in slaap vallen in de armen van VL die tv aan het kijken is. Golfarm, he bah! Dat is balen zeg.
Wat werktijden betreft ben ik wel blij ahja huishoudelijke hulp.. Vanochtend van half negen tot half twaalf gewerkt en morgen ook.. Ja ben er inderdaad mooi klaar mee.. Kan helaas ook niks aan gedaan worden maar kan er nog maanden last van hebben.. En dat allemaal doordat ik vorig jaar april ongeveer ben gevallen op t werk en toen mn elleboog bezeerde en daar n geïrriteerde pees bij kan waardoor t nu n zwak punt blijft als ik ineens meer mee doe.. (werkte toen bij de mc) Zit op tel sorry voor spel fouten
@Smnee Ik ben manager (teamleider) van de servicedesk en de sales afdeling. Werk in de Telecommunicatie. Als er echt dingen af moeten werk ik door (hoort uiteraard een beetje bij de functie), normale werktijden zijn van 08:30 tot 17:00 uur. Edit: Op dinsdagmiddag ben ik vrij, officieel vanaf 12:30, meestal wordt dat sowieso 13:30. Ben nogal een controlfreak en wil alles netjes achterlaten en netjes aantreffen de volgende dag. Behalve mijn bureau, dat ligt altijd vol met zooi, vind ik lekker werken, een georganiseerde chaos! Eens in de maand ben ik het weer zat (was toevallig vandaag) en ruim ik mijn hele bureau op. @liesje88 Vervelend dat je er al zo lang last van hebt en dat er niets aan gedaan kan worden.
Hey meiden hoe gaat t bij iedereen? Hier wat kleine klachten die ik altijd wel heb na ei.. Maar heb zo'n super stabiele temp heb ik nog nooit gehad zo.. Vind daardoor wel spannend
Goeie morgen meiden,! zozo liesje zeker mooie temp lijst! ik duim voor je! spannend smnee je mag dinsdag op gesprek toch? de rest welkom hier gaat wel goed, soms misselijk soms helemaal niks nada en denk ik ben ik wel zwanger.. Soms ben ik bang dat kindje niet gegroeit is.. ik slaap wel heel veel zo 15 uur per dag.. 30 juli krijg me 3e echo alweer ik duim voor jullie
@samii lekker aan t zwangeren dus Pff ja snap niks van dat ineens zo stabiel is.. Hoop dat t positief mag zijn, zou wel eens tijd worden
mcrd klinkt leuk! Blijf je 'straks' ook al die uren werken? liesje je hebt zeker een stabiele temperatuur! Even wachten nog sammii klinkt als lekker zwanger hihi! Wat fijn dat je zoveel echo's krijgt zeg! Morgen ga ik bellen, en ik hoop op een afspraak voor donderdag.
@liesje Ik ben geen kenner betreft tempen, maar ziet er inderdaad erg stabiel uit! Spannend. @sammii Thanks. Klinkt inderdaad als lekker zwanger. @Smnee Ik duim voor je dat je snel een afspraak kan krijgen! Ik blijf niet alle uren werken als we een kindje hebben. Ik neem dan de dinsdag helemaal vrij. VL neemt ook een dag vrij, dus dan blijven er nog drie dagen over. Mijn schoonmoeder heeft het al jaren over kleinkinderen en die heeft een paar jaar terug al gezegd dat ze dan graag een oma dag wil. Op VL zijn broer en zus hoeft ze betreft kleinkinderen niet zo (nog niet) te rekenen, dus al haar hoop was altijd al op ons gevestigd. Zelfs toen we pas 6 maanden iets hadden, haha! Uiteindelijk blijven er dus twee dagen over en voor die twee dagen wil ik een gastouder of een goed kinderdagverblijf, dat zien we wel als ik zwanger ben, dan is het vroeg genoeg om te gaan kijken (zeker in deze tijd). Mijn ouders willen eigenlijk ook graag oppassen, maar dat wil ik zelf niet! @hier vanmiddag lekker 4 uur gekanood met VL. Het was heerlijk! Alleen die dingen zitten niet echt comfortabel, had op het laatst echt pijn in mijn kont en rug van de zithouding. Maar ach, er zijn ergere dingen in het leven.
Lekker zeg! Heb het zelf ook zo knetterheet! We hebben gebarbecued bij m'n moeder, wat heerlijk is dat ook he Waarom wil je niet dat je eigen ouders oppassen? Wij nemen sowieso geen oppas oma's ik zie dat zelf totaal niet zitten
Lekkee hoor Smnee. VL wilde eigenlijk ook barbecuen, maar we vonden het toch wat zonde om dat met zijn tweeën te doen. In verhouding is barbecuen best duur en we vinden het gezelliger om het met een groepje mensen te doen. Oppasoma hoeft voor mij niet perse, maar ik vertrouw mijn schoonmoeder en wil haar dat geluk niet ontnemen. Mijn moeder mag niet oppassen, omdat ik dat opvoedkundig niet verantwoord vind. Ik heb het zelf ook niet altijd even fijn gehad thuis en wil dat gezeur ons kind niet aandoen.
Zo! Ik heb vanmorgen eindelijk m'n huisarts te pakken gekregen. Althans, de assistente. Wat een ****** zeg! Ze zeggen op site dat ze tot één uur spreekuur hebben, dus ik vroeg een afspraak op donderdag om kwart voor een ongeveer. Ik werk dan tot kwart over twaalf, dus dat moet precies lukken. Maar nee, dat kon niet.... Ze werkte maar tot twaalf. Dus, ik leg uit dat ik op hun site had gekeken en dat daar echt stond tot één. Hele discussie, wat ik zei was niet waar! Ik vertelde dat ik elke dag werk, dus niet ff vrij kan nemen, en dit echt raar is? Nou dan kon ik twaalf uur komen en anders moest ik maar regelen dat ik vrij kreeg. Pardon?! Ik opgehangen, met man gesproken en uiteindelijk teruggebeld voor een afspraak sochtends, ik moet elke dag ongeveer half negen naar het werk, dus meteen om acht uur moet lukken. Kan ook niet, nee dat ging niet blabla. Dus, dan de week erop maar. Kon ook niet! Ik begon bijna te huilen van kwaadheid, twee weken is toch absurd? "'Maar u zei dat u alleen op vrijdag kon?" Dus, nu kon het ineens wel aankomende vrijdag om tien voor half negen, dan ben ik iets te laat maar toe maar Ik maak vrijdag meteen een klachtenbrief, bijzonder klant-onvriendelijk vind ik t.