Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @liesje: Geeft niks meid! Wij doen hier precies hetzelfde, wil er nog zo min mogelijkbij stil staan.. en idd ik moet ook zeggen dat het goed helpt vind het op dit moment wel even beter zo.. je hele leven gaat leiden voor een kindje en alles gaat er aan onder door verschrikkelijk :(

@hier: Denk dat ik ook ongesteld ga worden, heb sinds gisteren elke keer ongi krampjes en nou blijven ze vaker na elkaar opkomen, ik vermoed dat ik het vandaag of morgen weer ga worden ;)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou, ik ben weer terug bij af. Dinsdag de verloskundige maar gebeld, omdat ik weer bloedverlies had. Mocht meteen savonds komen. Echo gemaakt, niets te zien. Water gedronken om de blaas voller te krijgen, weer gekeken, niets te zien. Slecht nieuws, de zwangerschap was voorbij. Het vruchtje is m'n lichaam al uit.
    Omdat ik nog bloedverlies had, en vorige week dus nog een hoge hcg waarde had terwijl er geen zwangerschap is, moest ik gister met spoed naar de gynaecoloog.
    Woensdag om tien uur kon ik me gelukkig melden. Inwendige echo gemaakt, wederom lege baarmoeder. Eierstokken waren erg gevoelig, en er zit vocht met waarschijnlijk bloed boven m'n baarmoeder/blaas. Dit is door m'n eierstokken naar boven gegaan... Weer hcg geprikt met spoed, om te kijken hoe het daarmee stond. Ik ben naar huis gestuurd met de mededeling nuchter te blijven, want als het hcg te hoog was moest er met spoed geopereerd worden.
    Thuis maar vast m'n tas ingepakt, en gehoopt dat er niets meer in m'n lichaam zat. Om twee uur ging de telefoon, m'n hcg waarde is nog maar 300. Het vruchtje zit gelukkig niet meer in m'n lichaam... Een gewone miskraam is een feit. Precies drie weken hebben we blij mogen zijn, na zeven weken ben ik niet meer zwanger...

3. soeee

soeee Niet meer actief

Jeetje meid. Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, moet er ff van slikken :( Wat vind ik dit ontzettend k*t voor jullie zeg, pfff! Heel veel sterkte en een dikke knuf!

4. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He smnee meen je niet! jeetje wat balen meid:(
    vind echt *** voor je:(

soeee hoe is het met jou dan?

Al zijn wij nog maar vroeg zwanger wij konden zien wat het werd en het word een jongen! wij zijn super blij mijn gevoel was toch goed!!

5. soeee

soeee Niet meer actief

Sammii: Gefeliciteerd! Wat leuk :D Ja hier gaat het wel, voel me niet zo goed de laatste tijd. Maar hoort erbij hè, de laatste loodjes. Vandaag begonnen met alles wassen. Zo heerlijk, al die babydingen aan de waslijn! :)

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @smnee: Hé bah meid, kippelvel van jou verhaal.
    Wat lijkt me dat verschrikkelijk om mee te maken een miskraam, dat wil natuurlijk niemand en vooral dat je zo ontzettend blij was en daar even van hebt mogen genieten is de teleurstelling erg, erg pijnlijk. Ik hoop dat je er samen met je mannetje goed over kunt praten en dat er toch echt ooit een ''plak beebje'' mag gaan komen & je nogmaals van dit geluk mag genieten :)
    Dikke knuffel!!

@soe: Jeetje wat gaat dat hard bij jou, de laatste weekjes alweer! Dat gaat snel!
    Heel veel succes straks met de bevalling!!

@hier: 3 dagen geleden weer ongesteld geworden. We zitten nu precies op 2 jaar bezig zijn jeetje wat lang en nog steeds zijn we geen mooi wondertje rijker.. wat doet dat pijn zeg :(

7. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

hoe gaat het hier.. word steeds stiller hier.. wel heel jammer.

hoe is met liesje, smnee en love?

hoe is met de zwangere?

8. soeee

soeee Niet meer actief

Morgen alweer 39 weekjes! Wilde heel graag thuis bevallen, maar ons meisje heeft een groeiachterstand van 4 weken en heb verminderd vruchtwater, dus ben overgedragen aan de gynaecoloog. Vind het erg jammer, maar alles voor ons meisje :)

Dinsdag weer controle en dan krijg ik inwendig onderzoek om te kijken hoe het ervoor staat. Ben benieuwd, duurt nu niet lang meer!

Hoe gaat jouw zwangerschap Sammii? :D En hoe is het met de andere dames?

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jammer soe! Ik zou ook graag thuis willen bevallen, maar als het niet kan tja.. Kan elk moment komen bij je he :)

Hoe is het bij jou sammii?

Hier gaat het aardig, moet wachten op menstruatie. Ik hoop dat die uitblijft natuurlijk, maar heb er weinig hoop meer in.

Love hele dikke knuffel :( twee jaar alweer, verdorie wat lijkt me dat moeilijk! Xxx

10. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Soee: Succes meid met je laatste loodjes! Zet hem op! Laat je nog wel even een berichtje hier achter als je bevallen bent :D?

@Smnee: Ja zeer pijnlijk nouja verhaal weet je nu hoe het bij ons aan komt :( We hebben het er allebei heel moeilijk mee...

@hier: Ik zal niet zoveel meer online zijn deze dagen.. want over 4 dagen is onze trouwdag en ik ben druk bezig met de laatste loodjes hihi..

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dikke knuffel meid, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet... Ik wens jullie een hele fijne dag!!:)

12. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden!

soeee das minder meid!

smnee ik duim dat gewoon weer raak is!

Hier gaat alles goed! wij zijn al bijna weer 18 weken gaat echt hard!
    wij bevallen zowieso in ziekenhuis..

love veel plezier met je trouwdag meid!

Xxxkus

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dag meiden!

Nou daar ben ik dan weer, maar nu als getrouwde vrouw haha :D!
    We hebben een onwijs mooie dag gehad het was echt super en we hebben vollop genoten :)
    Gelukkig mooi weer gehad alles zat mee..

Ondanks de vreugde de dag na het trouwen toch weer wat verdriet omdat, ik ongesteld werd, dus helaas weer een ronde verder :(

Liefs, xx

@sammii: Is er een reden waarom je in het ziekenhuis moet bevallen dan?

14. soeee

soeee Niet meer actief

Gefeliciteerd love! :D

Pff dat is gelijk weer zo'n domper hè, niet leuk!!

Hier vandaag 40+1, we wachten in spanning af :)

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat balen love :( wel super dat je een mooie dag hebt gehad. Ik zag al wat mooie foto's voorbij komen.

Spannend soe! Ben benieuwd naar jullie meisje!

16. soeee

soeee Niet meer actief

Soms vind ik het best dubbel om hier wat te plaatsen over m'n zwangerschap. Aangezien jullie al zooo lang bezig zijn :( Ik gun het de dames bij wie het nog niet gelukt is echt zo enorm dat voor jullie die dag ook gauw daar is!

Hierbij nog m'n buikie van gisteren, met precies 40 weken. Hierna volgt een babyfoto :D

17. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    love omdat me suikers neit goed zijn en me bloeddruk en me bekken zijn niet helemaal super hahaha..

soee zozo aardig buikje veel aan gekomen of valt het mee?oehh spannend
    ik heb nog ma mini buikje..

smnee hoe is bij jou meid?

18. soeee

soeee Niet meer actief

Sammii: Voor je het weet is het mini buikje een grote buik! Nee ben zo'n 4 kilo aangekomen :)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het gaat. Ik vind het allemaal zo ontzettend oneerlijk, nog steeds. Ik heb ook echt het gevoel alsof het nog wel ff een jaar gaat duren. Probeer het maar los te laten, ik ga weer volop sporten. Niet zwanger, dan maar super strak ;)

Mooi buikje soe:)

20. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he sooee ik ben nu al 4 kilo aan gekomen en ben al 19 weken bijna..
    dus denk dat ik meer aan kom dan dat hahaha..

smnee kan ik goed begrijpen miss wel sneller ik duim voor je meid!

Deel Deze Pagina