@xxlove Jeetje zeg dat lijkt me echt vreselijk.... Dan heeft mijn man idd gelijk maar weetje wat.misschien een beetje stom is maae ik wel zo denk Straks stop ik nu met de pil en is het de eerste ronde raak...dat kan me lichaam denk ik echt nog niet aan.. Is er een aanwijsbare rede gevonden waardoor het zo lang duurt?
Ja het is ook vreselijk als je al zo'n lange tijd bezig bent.. je leeft elke maand weer in die onzekerheid en vragen zal het nu zo ver zijn? Moeten we nog weer een ronde wachten of krjgen we uberhoubt wel een kindje.. bah en soms schiet je de moed gewoon even weg. Heb het vandaag aan een collega op het werk verteld pfff, wat vond ik dat moeilijk moest erbij huilen omdat, ik het zo verschrikkelijk vind. Ze was heel lief en begrip vol, ik ga de rest van mijn team nu ook inlichten over het feit dat wij straks met behandelingen bezig gaan zo kan er ook begrip vol gereageerd worden als ik ineens naar het ziekenhuis zou moeten als ik voor een behandeling moet komen en misschien één van de collega's dan moet inschieten voor mij...
Welkom poppetje Xxlove dit is ook altijd zo'n moeilijk onderwerp! Wel verstandig dat ze het weten, dan krijg je misschien ook meer begrip als je wil ruilen inderdaad. Ik hoop zo dat jullie snel zwanger mogen zijn
Ja het is echt verschrikkelijk moeilijk iets en dan ook nog op je werk ik moet het ze wel vertellen anders kunnen ze geen begrip voor me tonen als ik een keer snel een dienst moet ruilen.. pfff moeilijk hoor.. heb er zo lang mee in de maag gezeten en mee rond gelopen, maar ben nu een beetje gerust gesteld dat het gelukkig gaat goed komen.. nu hopen dat de behandelingen straks ook vlekkeloos verlopen en we snel zwanger mogen zijn! Ik duim ook nog steeds voor jou meid!! Hoe is het verder met je?
Mijn vriend en ik gaan pas over 1,5 voor een kindje. Maar ikzelf wil nu al actief bezig zijn. Daarom dat ik toch graag zou willen meekletsen met andere jonge moeders (to-be), daarom dat ik een grapje maakte dat ik net alsof doe dat ik (bijna) zwanger ben. Wat dus niet zo is, want wij wachten nog even Hmm, volgens mij is dat niet echt een goede uitleg van mijn 'grap'
Haha, omdat het zo stil is, ga ik weer wat leven in de brouwerij brengen Ik heb dit bericht net ook in een ander topic geplaatst, moest echt even mijn verhaal kwijt.. En wie weet wat jullie voor geruststellende woorden of tips voor me hebben! (En anders heb ik gewoon even lekker gezeurd, haha) Ik ben al een tijdje niet ongesteld geworden (zie banner) en natuurlijk maak ik me een beetje zorgen.. Maar ik ben pas in juli gestopt met de pil en dit is mijn eerste te lange cyclus.. Heb drie testen gedaan, alledrie negatief.. Heb in het verleden echt vaak gehoopt dat ik zwanger was en bij elk klein kwaaltje hoopte ik dat het een zwangerschapskwaaltje was.. Nu heb ik echter bijna geen kwaaltjes! Het enige wat ik heb is een sterke reuk (of hoe zeg je dat? ) en al een paar dagen een zeurende pijn in mijn onderbuik. Mijn darmen zijn ook vervelend bezig, maar ik hoor van de mensen in mijn omgeving dat dat weer 'in de lucht zit'. Ik zou haast niet zwanger kunnen zijn, omdat wij bewust nog niet bezig zijn met klussen: we gebruiken condooms. Een paar weken geleden is het condoom wel gescheurd (ik zou echt niet meer weten wanneer dat was, helaas) en we hebben toen samen besloten dat 'als het nu gebeurt, het zo heeft moeten zijn'. Trouwens, ik heb tussendoor nog wel een hele rare bloeding gehad.. Dit was echt al heel snel na mijn eerste echte menstruatie (zie onderschrift) en het leek niet op een echte menstruatie.. Was alleen maar oud bloed (sorry voor de details!) en het was ook niet heel erg veel. Het hield wel een paar dagen aan.. Ik wist niet wat ik ermee aan moest en of ik het moest beschouwen als een menstruatie, maar heb het toch maar wel gedaan.. Omdat ik al drie keer negatief heb getest en geen typische kwaaltjes heb, denk ik niet dat het iets met een zwangerschap te maken heeft. Wat denken jullie? (Ik lees overal dat de HA niets doet, dat je het een jaar de tijd moet geven.. En ik ben niet iemand die snel naar de HA stapt, dus dat ga ik nu ook nog niet doen)
Lastig! Het kan ontpillen zijn, dat duurt even. Je kunt natuurlijk altijd bellen en je verhaal uitleggen aan de assistente? Die weten ook altijd een hoop. Het is wel erg vervelend, die onzekerheid.
Ik denk dat het ook met ontpillen te maken heeft. Vaak moeten de verschijnselen ook wel een op de zwangerschapskwaaltjes lijken. Als je twijfelt zou ik gewoon de HA om raad vragen hoor, kan nooit geen kwaad toch?
Haaai meiden! nou ik lees veel nieuwe mensen er bij.. en nog paar oude bekenede.. hoe is verder met iedereen hier wel ok .. ben al echt aan af tellen haha.. maare we moeten denk ik nieuwe forum openen deze gaat bijna vervallen.. dus wie maakt er nieuwe aan zodat we weer door kunnen kletsen.. Xx kus
Ja klopt het is TE rustig hier, wel jammer hoor We moeten dan een topic maken wat iets aantrekt waardoor je een gezellig clubje krijgt
Wat is een pakkende titel, Gezellige jongen meiden die bezig/ zwanger zijn. Dan is elk jong persoon gezellig welkom.. wie maakt hem aan want deze word denk stop gezet..
Met mij gaat het goed! wel inmiddels alweer 30 dagen overtijd en helaas 5 negatieve testen verder.. Dat is even minder.. Maar we wachten nog maar even af! En bij jullie? Nog ontwikkelingen bij iemand?
xpoppetje: Jeetje nog steeds niet ongesteld? Ik heb dat ook elke keer gehad. Ik dacht altijd dat mijn cyclus van trabat was maar het bleek dus toen wij die onderzoeken gingen doen dat ik niet voor niks elke keer zo onregelmatig ongesteld was dit kwam dus doordat ik geen eisprong had. Nu heb ik die medicijnen daarvoor. Elke maand netjes 31 Maar vervelend hoor die onzekerheid en dan ook nog geen die negatieve testen elke keer. Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt meid!! Hier gaat het zo zijn gangetje. Ik ben de laatste paar weken elke keer duizelig, vanmorgen weer en erg licht op de benen. Ik heb vanmorgen en al een paar keer eerder deze week mijn bloeddruk opgemeten hij blijft elke keer een beetje zweven op 106/52 erg laag dus. Vandaar misschien die duizigligheid mijn bloeddruk is gewoon veel te laag. Morgen ga ik de gynacoloog bellen en vragen of dit door de hormonen kan komen en we gaan gelijk een afspraak maken voor de IUI. Elke keer stel ik het uit en uit, maar het word nu toch echt tijd dat ik een afspraak ga maken. We willen graag verder en zijn benieuwd tot hoever onze wens natuurlijk gaat uit komen. Ook al wil je deze stap niet zetten maar toch wil je weten waar je aan toe bent
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/474796-toekomstige-jonge-mamas-deel-2-a.html Ik reageer daar wel ff