Ik ben zelf kapster en 21 jaar @Ikkehouvanjou: spannend zeg je sollicitatiegesprek, heel veel succes!
@Ly1, welkom hier!! Ikzelf ben 21 en ook kapster, maar nog geen vaste baan (net afgestudeerd). Sinds vandaag wel een tijdelijk baantje op de productie afdeling van een bedrijf dat fotoalbums e.d. maakt. Ik kruip lekker m'n bed in, morgen om 4u50 er weer uit, bah! Haha
Dankjewel! Ik ben 29 weken zwanger alweer morgen, Wij weten wat we krijgen maar het is voor anderen nog een verrassing. We hebben gisteren een pretecho laten maken, erg bijzonder ik zal even een foto met jullie delen als jullie dat leuk vinden??? Wel heel dubbel dat het bij jou mis is gegaan vandaag verschrikkelijk ... Ook omdat je het al eens mee hebt moeten maken. Weet niet zo goed wat ik er verder op moet zeggen maar in ieder geval sterkte! Hoop dat je thuis goed erover kan praten(als je daar behoefte aan hebt) en fijn dat jullie zo hecht met elkaar zijn...lang leve internet., je hebt natuurlijk niet altijd zin om alles tegen je ouders of vriend te vertellen Hopen dat je de volgende keer een plakbaby hebt! Ik duim voor je Liefs x
@love, Hihi ja weet de foto nog @UmmA al getest????? @hier gaat wat beter, schoonmama heeft ibuprofen mee genomen Hier 24 jaar werk als huishoudelijke hulp, sinds de zomervakantie. En sinds januari nu bezig.. hopelijk straks met sinterklaas eindelijk n mooie test.
Dankjewel meis, ik hoop het ook.... 29 weken al, dus je bent er "bijna" haha! Maaaree wel jammer dat het een geheimpje is haha ( het geslacht) wil altijd alles graag weten, ben een nieuwschierig aagje ! Dikke kus xx
Ja het schiet op.. Vinden jullie het misschien leuk als ik een echofoto laat zien? Dan upload ik hem morgen even.. Haha ja spannend hè maar vind t ook wel grappig om te zien hoe anderen er ook zo mee bezig zijn haha X
Ik vind het echt hartstikke leuk! Ik zal mijn echofoto van mijn eerste mk ook wel even uploaden een dezer dagen Zet hem dan wel in mijn Album dus dan voeg ik jullie allemaal ff toe als vriend!
Bekijk bijlage 286852 Bezig voor een baby. *Soeee, 21 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 15 november *S04006, 20 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 17 november *Eulalia, 22 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 18 november *Smnee, 21 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 19 november *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Meiss, 23 jaar - ronde 8 na mk, 1e kindje NOD 3 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *xxLove, .. - ronde 13, 1e kindje NOD nog onbekend, menstruatie word opgewekt *Mayo1990, 22 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD al geweest, overtijd *UmmAbderrahman, 24 jaar - ronde 4, 1e kindje NOD al geweest, overtijd *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD onbekend vanwege MK Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE Bekijk bijlage 286853 LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin )
@liesje: Nou gelukkig maar hoop dat je hoofdpijn gauw mag gaan afzakken! @ly1: Ja delen die foto ! Ik wil zien vind dat altijd zo mooi he (L)! Wil je hier ook niet vertellen wat het word? Wij zijn namelijk heel nieuwgierig hihi
Nee mijn man wil het echt niet hebben ik zei tegen m; maar alleen op zp? nee zei hij: niemand is niemand het is ONS geheimpje.. Hij zei straks weet je zus dat jij dit bent en dan weet iedereen het zo Haha
Echo foto's vind ik ook leuk om te bekijken!! En zou idd n heel mooi sinterklaas kadootje zijn als t deze ronde lukt..