Bekijk bijlage 286140 Bezig voor een baby. *UmmAbderrahman, 24 jaar - ronde 4, 1e kindje NOD 10 november *Soeee, 21 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 15 november *S04006, 20 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 17 november *Eulalia, 22 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 18 november *Smnee, 21 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 19 november *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *ikkehouvanjou, 25 jaar. Wacht op menstruatie na pilstop. *xxLove, .. - ronde 13, 1e kindje. NOD nog onbekend, menstruatie word opgewekt Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin )
Zo, een avondje op Skype met mijn lief en SYTYCD op tv! Kortom: lekker avondje! Hoe was jullie avond? Slaap lekker voor straks dames!
Ik zit in ronde 4 eerste kindje en me NOD is op 10 nov (dacht ik..maar ik ben in de war ivm verhuizing dus kan ook de 15e zijn) ik wacht het even af. En voor de dames die in de andere topic reageerde op mijn gewichtsverlies. Ik ben ook echt heel blij..Ik hoop dat het een positief effect heeft op het zwanger worden. We wachten af...vol goede moed!
Ja leuk ik heb jullie !! Wauw smne! Wat heb je dat mooi gedaan zeg petje af hoor! Als we je ergens mee moeten helpen moet je het melden hoor ! Ik zie dat ik nog niet op de lijst sta hihi.. Ronde 13 - eerste kindje En mijn NOD, kan er helaas niet meer echt over mee praten wanneer dit is omdat ik nu mijn mentruatie aan het opwekken ben met hormonen en daarna met andere hormonen begin, maar zodra ik elke keer ongi word meld ik me haha Leuk hoor een nieuw topic doet mij veel beter!! Hopelijk mogen we het hier naar ons zin hebben
Heb hier nog een paar mooie plaatjes, misschien wat voor ons nieuwe topic of nieuwe facebook pagina ?? Kijk maar ff hihi... heb er nog veel meer hoor Bekijk bijlage 286144 Bekijk bijlage 286143 Bekijk bijlage 286143
Haha helemaal goed dan ga ik helemaal los, maar helaas zit ik nog op de verkeerde haha, de andere pc boven staat helemaal vol, zo mooi om verlieft op te worden haha
aah helemaal geweldig die plaatjes ik smelt hier haha k krijg gelijk kriebels hihi maargoed ik gaat lekker me bedje in;D ben versleten haha nog ff me sport kleren zoekenn:O aangezien k morge weer na maanden de sportschool in duik haha zou wel gesloopt zijn morgen