Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Wil je mij veranderen? Mn cyclus is natuurlijk niet meer van slag, Mk gehad vandaag :(

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

oja sorry :( ik zet je wel op NOD onbekend

3. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    @xxlove: wat leuk dat je gaat trouwen!

Heb je je jurk al uitgezocht?
    Ik ben zelf in mei getrouwd dit jaar, echt super bijzonder!
    Spannend hoor hihi!

Hoe ben je gevraagd?

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aaah jammer hihi, maar ik begrijp je man wel hoor je weet maar nooit straks herkent idd iemand je hier je weet maar nooit haha :p

Dankje :D!
    Leuk zeg, ik heb er ook super veel zin in, kijk er erg naar uit!
    Ik heb nog geen jurk, ben nog aan het rond kijken naar van alles ;)
    Er is ook zo veel... ik heb een vermoeden dat ik zaterdag gevraagd ga worden (dit moet nog gebeuren haha.. maar het gaat op een hele speciale manier gebeuren en dat heeft tijd nodig vertelde hij, kon maar 1x in het jaar????? Ben dus heel benieuwd wat het is :p)
    En jij? Ben jij nog mooi gevraagd haha :)

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik moest een cyclus van 40 dagen aanhouden, dus mijn NOD is 24 december ;) b

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ooh dat is spannend!! Heb je geen vermoeden hoe?

Ik ben in Italië gevraagd op het strand op vakantie vorig jaar heel speciaal en romantisch hihi...

Is wel raar hoor want je leeft er een heel jaar naartoe, en het is ook zo voorbij, echt lekker genieten van de voorbereidingen want het is zomaar zo ver...

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bekijk bijlage 286867

Bezig voor een baby.

*Soeee, 21 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 15 november
    *S04006, 20 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 17 november
    *Eulalia, 22 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 18 november
    *Smnee, 21 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 19 november
    *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november
    *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november
    *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december
    *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december
    *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december
    *Meiss, 23 jaar - ronde 8 na mk, 1e kindje NOD 3 december
    *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december
    *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december
    *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december
    *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december
    *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer.
    *xxLove, .. - ronde 13, 1e kindje NOD nog onbekend, menstruatie word opgewekt
    *Mayo1990, 22 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD al geweest, overtijd
    *UmmAbderrahman, 24 jaar - ronde 4, 1e kindje NOD al geweest, overtijd

Nog niet bezig met zwanger worden.

*Maxellera, 20 jaar

...Zwanger ♥

*Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN!
    *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING!
    *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE

Bekijk bijlage 286868

LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin :))

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Oooh wauw! Dat is ook zeer romantisch ja!
    Leuk zeg :D

Ja we genieten er ook zeker van, veel dingen regelen maar ondertussen genieten met volle teugen hihi :D!
    Hoeveel waren jullie kwijt voor de bruiloft als ik vragen mag :)
    Wij best een enorm bedrag :)

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Volgens mij waren we in totaal iets meer dan 8000,- kwijt waren we hadden ook maar rond de 51 gasten waarvan 35 de hele dag dus was lekker klein, alleen de mensen die ons dierbaar zijn waren erbij.

10. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Wauw is bruiloft zo duur?!

11. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Goedenavond dames,

Hoe gaat het hier?

Ik ben moe en bloedchagerijnig :D
    Heb de hele dag weer gestudeerd, en heb zojuist via marktplaats een proefexamenboek gekocht en opgehaald en ik weet gewoon helemaal niets.. Terwijl vanmiddag goed ging en ik een goed gevoel had.
    Ben er heilig van overtuigd ; ik zak!!!! :x
    Stomme thuisstudie ook, bleh!
    Heb net al tegen m'n vriend gezegd ; lieverd, als ik nu 3 keer zak, dan STOP ik er mee! Hij lachen, haha.

Verder hele erge hoofdpijn, vanaf het opstaan al en verlies heel veel witte afscheiding, het loopt er gewoon uit (sorry voor de heerlijke details, zucht) maar ik had een negatieve test vanmiddag... :)

Liefs.

12. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Schat maaaak je niet zo gek jij gaat gewoon hartstikke slagen !!!! Ik geloof in je xxxxxx en dames ik hoop dat we in feb allemaal zwanger zijn dan kunnen we naar de 9 maanden beurs

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Onze bruiloft kostte rond de 10.000 euro.. als ik er op terug denk, denk ik wel is woooow :$ maar het was zo'n super dag!!

14. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Je kan het zo duur maken als jezelf wil natuurlijk, onze trouwkleding was bijna even duur..

Voor mij waren we kwa kleding al €1530,- incl schoenen en accessoires.. Mijn man zijn kleding kostte incl schoenen €1110,- (Hugo boss) ... Maar wel met een tshirt en ondergoed en manchetknopen e.d. Ds dat kan natuurlijk allemaal wel wat goedkoper

E dan de taart-fotograaf-auto-diner-kleding voor m'n neefje die bruidsjonker was-bloemen-drankarrangement savonds-DJ

Ik heb ook voor iedereen wensballonnen gekocht die hebben we 'savonds met z'n allen opgelaten dus kostte ook wel wat extra

Ik vond dat we het nog best netjes gedaan hadden eigenlijk alleen mijn man zijn pak was duurder dan we hadden gedacht

15. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Dat is waar. Ik ben niet zo fan van trouwen, zou mij opgesloten voelen . Gescheiden ouders dus word je er minder snel warm van

16. soeee

soeee Niet meer actief

Wauw, kletstantes! Leuk hoor! Even kijken of ik het een beetje onthouden heb. Als ik iemand vergeet: mijn excuses!

MumL, ja mijn vriend woont nu nog in Tunesië. Heb hem daar ook leren kennen. Zijn moeder is Nederlands en zijn vader is Tunesisch. Hij spreekt ook gewoon Nederlands en heeft ook een Nederlands paspoort, wel zo makkelijk! Hij heeft wel zijn hele leven daar gewoond. In/na de zomer komt hij hierheen om lekker samen te gaan wonen!

UmmA, oeeeeh zo spannend joh! Ik hoop echt dat je zwanger bent!

BeebieStar, super dat je vriend een vast contract krijgt! Krijg je tegenwoordig niet zo gauw meer! Hoe gaat nu met je, zo na vanmorgen?

hier, ik heb vanavond weer lekker een paar wijntjes op. Mag weer hè, nu de duivels op bezoek zijn. Heb net aan vriendlief proberen uit te leggen hoe bij mij de eerste ongi dag altijd voelt. Hi-la-risch! Als mannen iets hebben, vinden ze zichzelf zo zielig. Hij zei: 'Ik heb koppijn, arme ik :(' Waarop ik zei: 'Pfff, ik heb kutpijn, arme ik!' Hahaha. Genoeg vunzigheid. Ik ga nog een poging doen tot het lezen van wat dodelijk saaie dingen voor m'n studie. Morgen om zes uur de wekker weer. HAAT aan dat ding.

Slaap lekker ladies, may all your dreams come true!! :D

17. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Heel herkenbaar, ik heb dat ook.. Van mij hoeft het (nu) niet zo... Geen idee hoe ik er over denk over aantal jaren, maar iedereen om me heen ging scheiden, dus heb zo juist ; waarom? Maar het is ieder z'n eigen keuze natuurlijk.

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja wij zijn al tegen de 10.000 eruo kwijt wat een geld echt waar.. we hebben 90 man overdag (ja heb een grote familie helaas :( ) en waarvan ongeveer savonds nog rond de 20, 30 man zal komen ;)

Maarja ik zeg elke keer trouw maar 1x in mijn leven als het goed is dus ik wil er ook een hele mooie dag voor hebben hihi :)

Deel Deze Pagina