Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    He bah meisje!
    Succes hoop dat je het toch nog mag halen!
    Heb je morgen examen of wanneer moet je die dan?

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja wij hebben dit allemaal precies hetzelfde, gaat best wat kosten, maarja alles over voor de mooiste dag van ons leven!

En die wensballonnen wat een geweldig idee zeg!! Wauw!
    Duur :D:D??

En dan ging ik er wel meerdere wensen versturen en hopen op een mooi wondertje hihi :D

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ikkehouvanjou Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik heb dat helemaal niet zo. (dat opgesloten gevoel) Ik denk maar zo, de garantie dat je voor altijd en eeuwig samen blijft, die heb je NOOIT. Dus ja, dan maar een mooie dag, en voor mij een dubbele achternaam:D

Soeee Sterkte met je 'kutpijn' hihi. Ik weet hoe het voelt, (wij allemaal natuurlijk) het is ehmm tja ... kut? :p

Love Gewoon doen hoor, je doet dit maar een keer. Ik had spijt gekregen als ik ergens op moest bezuinigen...

Umm waar ben je???? Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig!!

4. soeee

soeee Niet meer actief

Hihi thanks! Het voelt zeker kut. Zou wel eens weten waarom het voelt zoals het voelt :p

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

dat word te filosofisch :p

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar heb ook totaal dat gevoel niet, het is voor iedereen verschillend en anders hoor ;)
    Maar ik voel me super gelukkig en wil me echt vast binden met iemand en dat kan alleen met hem :)
    Heb altijd al de droom gehad om te willen trouwen haha :D

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Maar meiden ik ga naar bed!
    Manlief is net thuisgekomen, en ik heb netjes op hem gewacht, maar ben echt kapot dus ga nu ook snel slapen, morgen gelukkig weer even langer liggen moet naar school ;)

Fijne avond nog en alvast weltrusten hihi :D

8. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Goeie avond meiden!!

LOVE Ben helemaal vergeten stuiteren voor je!! :D :D :D Komt wel lekker dicht bij zaterdag! Spannend!! :D :D

Trouw ZO, lekker duur seg!! :D Maar inderdaad, alles voor de mooiste dag van je leven?
    En mijn ouders zijn ook gescheiden, maar zou ook dolgraag trouwen! :D Maar zal nog even moeten wachten!

Soee Ooh oke! Leuk :D Maar dan zal je dus niet elke maand kunnen klussen?

Mediq thx ! :) En zou het kunnen dat je de ene maand wel een eitje hebt en de andere maand niet? Dat er een echt patroon in zit? :)

Krista Komaan, komt wel goed! Ik dacht dat ook altijd, maar het is altijd goed gekomen! :D

IHVJ Leuk filmpje :D

Verder weet ik het niet meer. Sorry! :)
    Ga men bedje inkruipen, ben best moe!
    Slaapzacht iedereen!

9. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Smnee, je temp is trouwens nog wat gestegen! :D Goed hoor! :D

10. soeee

soeee Niet meer actief

Smnee haha, ik ben wel filosofisch ingesteld! Af en toe. Lekker over kutten lullen (ha-ha)

MumL inderdaad, kunnen niet elke maand klussen! We "oefenen" nu nog een beetje en als we echt samen zijn na de zomer dan hebben we meer kans!

Love mij ouders zijn ook gescheiden en ik wil ook nog steeds trouwen! Heerlijk lijkt me dat!

11. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo, ik ben stephanie 19 jaar.
    ik woon nog thuis en ben bezig met een huisje te zoeken samen met mijn vriend.
    of ik zwanger ben? dat weet ik niet . ik heb allerlei symptomen.
    ik ben al een paar dagen lang misselijk vooral in de ochtend. heel veel hoofdpijn. heb trek in van alles vooral savonds. boer heel veel lucht op soms komt het niet. ik hoor van alles rommelen in mijn buik waar het vandaan kom ??? Don't know. en er komt nog bij dat ik zoals nu sinds paar dagen geleden totaal niet in slaap kom savonds bijna klaarwakker ben. en dat ik een opgeblazen gevoel heb in mijn onderbuik.:(

ik heb 3 dagen geleden een test gedaan wat Negatief was. maandag ga ik voor de zekerheid weer eentje doen.. zou ik zwanger kunnen zijn zo ja wat dan ??..:(

12. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Enorm balen :( maar moet positief blijven , maar dat is behoorlijk moeilijk.
    Ben vandaag ook beginnen met testen, dus hou me steeds daar mee bezig, hahaha.

Ik heb vrijdagochtend om half 9 examen, maar ik kan morgen niks doen, want moet werken :(

13. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Mijn ouders zijn ook gescheiden na 25 jaar huwelijk.. Maar vond het toch wel heel erg speciaal hoor zo'n dag.. Maar iedereen natuurlijk zijn eigen ding gelukkig maar hihi.

Wensballonnen waren volgens mij 3,50 per stuk oid op internet dus dat valt best mee hoor, was echt hartstikke mooi al die lichtjes:D. Onze wens is dus wel uitgekomen, want ben dat weekend waarschijnlijk zwanger geworden.. Hahaha heel speciaal!

14. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wowie ik had meer dan 15 paginas te lezen.. Oke uuh, even denken

@umm aaah waar ben je heb je getest? Dat wat je zei over die nachtmerries ik wist echt niet dat dat een symptoom was. Ik heb dt ook ineens en ik heb nooit nachtmerries. Ik hoooop echt voor ons allebei een goed teken;) ik duim voor je meid!

@krista succes meid je kunt het wel weet ik zeker!

@ly ik ben super benieuwd naar je echo:) ik ben 20 vl is 23 we zijn nu 6 jaar samen en wonen 1 jaar samen. Ik heb sph gestudeerd maar ben gestopt en nu in de ziektwet helaas.

@trouwen mijn ouders zijn wel bij elkaar. Ik weet niet of ik ooit wil trouwen. Vl vind het niet echt iets. Mij maakt het geloof ik iet eht uit. Misschien wel zijn achternaam hebben als we een kindje hebben dan echt eencfamilie zijn. We zien wel;)

Uhm dat was eerlijk gezegd alles wat ik heb onthouden;) slecht!
    @hier drukke dag! De kaasfundeu was lekker en de stad was gezellig maar nu ben ik kapot!
    Vl zn mama is vandaag 6 jaar geleden gestorven dus we gaan samen lekker nog even knuffelen en praten in bedje en dan zZzZzZzlapen!;)

15. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Als je onveilig seks hebt gehad, dan kan je inderdaad zwanger zijn.. Was dat wel je bedoeling of eigenlijk nog niet??

Ik zal over een paar dagen inderdaad zeker weer een testje wagen hoor, kan je ook nog even aan het idee wennen.

Ik heb zelf nooit echt duidelijke symptomen gehad tot week 9 ongeveer, dus die ervaring kan ik niet met je delen.

16. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Lastig meid. Ik weet niet of iemand hier je echt goed advies kan geven. Wij zijn allemaal bewust bezig met een kindje. Ik denk dat je alleen maar zelf kan weten wat goed is als je echt zwanger bent.
    Sterkte meid!

17. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden ik ga slapen, morgen naar mn stage dus zal weinig kunne lezen en schrijven dusse niet teveel.kletsen anders moet ok zoveel terug lezen haha.

Truste dames ik ga lekker ff liggen, en mezelf wel ff zielig voelen, dat mag wel vind ik.
    Meiden ik voel me hier echt thuis. Jullie voelen aan alsof ik jullie al zolang ken hihi net als familie,.

Dikke kus en knuffel en droom zacht xxx

18. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ga maar lekker slapen meid, even alles op nul en een rust momentje.. Je mag je echt wel zielig voelen. Goed om jezelf denken! Ik hoop dat je lekker slapen kan.

Hier gaan de oogjes ook toe, iedereen Weltrusten.

fijn dat jullie mij allemaal zo open ontvangen, jullie zijn lieverds!

Dikke kus x

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

MumL; ja goed he :D werd vanmorgen helemaal blij.. hihi wie het kleine niet eert he?

Soeee whahahaha.. lekker over kutten lullen.. kan het nog platter?:p

Stephanie wanneer moet je ongesteld worden? als je al overtijd bent en de test is negatief, ja dan moet je ff afwachten. als je onveilige sex hebt gehad, ja dan kun je natuurlijk zwanger zijn ;)

20. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Ly1: Ik ben 10 dagen voor jou uitgerekend:). Fijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes behalve wat last van je bekken, lijkt me heerlijk! Hoewel het nu bij mij ook wel weer redelijk gaat hoor, maar ik ben zeker meer dan 20 weken erg goede vriendjes geweest met de toiletpot haha.

@ S04: Pfff begint ze weer over die kaasfondue...honger honger!:p Verder fijn dat je ff met je ventje kan kroelen en praten, zal wel een moeilijke dag voor hem zijn...

@Umma: Joehoe waar ben je?? Heb je al getest? We zijn verder helemaal niet nieuwsgierig hoor:D.

Pfff ik moet echt gaan slapen eigenlijk, maar ben eigenlijk te lui om de trap op te lopen, hoe erg is dat?! Heb wel foto's op facebook gezet van de babykamer hoe die nu is... Van de week nog even voor een kledingkast kijken en dan lekker dingetjes voor aan de muren ophangen enzo. Ik wil het echt af hebben nu, zo gek, zal de nesteldrang wel zijn (ik wilde pas ook al de plinten gaan afstoffen, dacht echt dat ik gek geworden was hihi). Ok, ik ga mezelf nu echt de trap op schoppen, welterusten meiden!

Deel Deze Pagina