Hoi allemaal! @ Ly1, mooie echo hoor!! @umm, waar ben je, iedereen is nieuwsgierig @krista, misschien ben je iets te laat beginnen testen en was je ei voor je eerste test? Hier net eerste ovutestje gedaan, wou 'm ook online zetten maar lukt dus niet via iphone. Ik gooi 'm effe op de facebookpagina! Ik heb een streep, maar nog niet even donker. Zit wel al in de buurt. Als ik door te hoge prolactine gehalte geen eisprong zou hebben, dan zou ik helemaal geen streep hebben toch? Ofwel?
Bij mij lukt het altijd op de ipad door op bijlage te klikken als je wilt regearwn en dan de foto toe te voegen
Ik ben hier haha. Ik heb niet getest haha me man wilt dat ik wacht tot morgen bij de dokter dus dan doen we dat. Jullie moeten dus ook nog even geduld hebben tot morgen ochtend sorry xx
Ja dat las ik gisteren dus op het net. Ik google dat als symptoom en er kwam heel wat naar boven. best bizar. Laten we hopen dat het voor het goede is. Jullie moeten nog even een dagje wachten..hihi
jawel want je hebt wel wat LH in je urine (kijk maar op je bloeduitslag, stond LH daar nou ook bij? of niet? ik weet het niet meer zeker) en daar reageert die ovulatie test op! overigens kun je met een ovulatietest niet zeker weten of je ei gesprongen is he.. hij meet alleen een hoge concentratie van LH in je urine.. met temperaturen kun je erachter komen of hij daadwerkelijk gesprongen is
jeeeeeetje meid! jij bent gewoon hartstikke zwanger hoor! als je nu nog niet ongesteld bent.. nou ja, ik wacht voor de zekerheid maar tot morgen met helemaal blij zijn wat een engelengeduld heb jij trouwens
@UmmA he nog dag geduld dus haha.. hoe laat moet je er morgen zijn dan? je bent vast al wel terug toch als ik van t werk weer ben das rond 1 uur morge hihi
hmm.. heb even naar je foto gekeken, maar of hij is niet goed doorgelopen, of je ei komt gewoon pas over een dag of 3.. hij hoeft toch niet perse elke dag donkerder te worden? de concentratie in je urine verschilt sowieso per plasje (hihi) en pas op het moment voor de eisprong is het voor een ovulatietest goed te meten.. ik zou nog even een paar dagen doortesten en misschien vanavond nog even eentje doen voor de zekerheid?
Ik moet er 10.20 zijn dat is 11.20 Nederlandse tijd. Dus ik hoop binnen een half uurtje buiten te staan..Dat moet lukken om jullie dan op de hoogte te brengen met me telefoon haha
Ja dat ben ik nu ook wel een beetje, vooral omdat ik elke x bang ben voor een negatief iets. Word soms gek van mezelf hoor hahaha