Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @Smnee, denk je? Die van vrijdag is de donkerste maar net niet even donker als de controlestreep :(

@Dinges, ja ik denk even donker of donkerder, maar dat is hij dus net niet :( En vandaag terug lichter dus ik weet niet of 't zin heeft om nog verder te testen... Rot dat je zo'n slecht nacht had, maar gelukkig nog even kunnen slapen! Dat van die verkouden man naast je in bed, kan ik van meespreken haha! :) Fijn weekend!

2. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Dank je Liesje! Heb er nog 2 dus zal nog even doortesten. :)

3. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Myhiro, ik denk ook niet posi hoor. heb vorige maand er ook met getest en ik had echt een knaller knaller als hij posi was. En had er over gelezen op internet en je hebt echt wel die knaller knaller nodig bij kruidvat!

4. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @dinges rottig dat je zon slechte nacht hebt gehad! Hihi moest wel een beetje lachen om het verhaal dat je uk het grappig vind om je naar de wc te laten rennen midden in de nacht;)
    Ik weet niet zo goed wanneer ik il testen eigenlijk. Het kan natuurlijk best zijn dat mijn cylcus gewoon langer is omdat ik nog aan het ontpillen ben. Heb wel een hele lichte pil en ben eerder een tijd gestopt door medicijnen en heb toen vrijwel geen ontpil verschijnselen gehad, maar toch. Ik wil mezelf niet onnodig hoop geven;)
    Dus ik denk misschien pas woensdag ofzo? Wat zouden jullie doen?
    Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat ik dan allang ongi ben geworden Zodat ik niet te teleurgesteld ben;)

5. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    haha grappig verhaal ook dat van je man.

meiss

ik vind je tekst van de ouderschap test helemaal geweldig heb mij sierlijk om zitten lachen

hahah geweldig omschreven hopelijk werkt het:D

MumL wat vervelend zeg zat je voor niks te wachten
    umm mooie datum 19 juli, want. ik ben 18 juli jarig haha..

haha misschien hopen ze toch op beste nog haha

kirsta
    beterschap

Ik ben weer beter. wel giga spierpijn van al dat overgeven. helaas was geen overgeven van zwangerschap maar van buikgriep anders had ik wel minder erg gevonden denk ik.
    Ik geloof dat deze week moet klussen als ik afgelopen maandag mijn nod heb gehad, maar zit nog niet zo in gebakken in hele gebeuren.
    zonet planten gekocht en straks verjaardag.:x niet zo veel zin aan maar goed. we bekijken wel hoe lang we blijven.

6. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Mijn Biologische Klok

Open iTunes to buy and download apps

Leuke app voor IPhone. kan je alles in bij houden en het is gratis

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @s04 ja zou denk ik ook willen wachten tot woensdag ongeveer omdat je dus idd nu n wat langere cyclus kan hebben... Je had nog geen ovutesten o.i.d gebruikt toch??

8. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Nee niets gebruikt dus inderdaad dacht ook woensdag

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik vind womanlog fijner :)

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hihi ben ik dan ouderwets bezig hihi.. hou t eigenlijk voornamelijk bij in mn agenda.. en kan natuurlijk bij ff t verloop van mn cyclus goed in de gaten houden.
    Of heeft iemand n leuke handige app voor Android?

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb al even in de store gezocht.. en heb nu ook womanlog.. lijkt mij erg fijne app, nu niet vergeten om iedere keer in te vullen hihi

12. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Bah, was beter niet met die testen begonnen.. Nu heb ik schrik dat ik dus geen eisprong heb :(

Apps.. Ik heb pink pad en period diary (iphone) vind pink pad de fijnste.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

goh myhiro.. dat klinkt me zó bekend :(

14. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik heb ook pink pad

15. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja dit is dus ook wat we man zei over dat uitsterven lol hahaha.
    Ik heb net witte vis gehaald, niet vacuum verpakt maar wel bevroren kan dat kwaad? Wil hem door de bloed halen en even bakken met wat aardappels. Ik ben voor alles bang nu..Word een beetje gek van me eigen ppff

16. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Dames ik leg even een kwestie aan jullie voor omdat ik me rot voel.

Ik heb een hele goede vriendin hier in Engeland. Zij was 1 van de eerste die mij welkom heette hier en we zijn heel close. Ze weet sinds een paar jaar dat ze nooit kinderen kan krijgen. Dit doet haar nog steeds heel veel verdriet vooral omdat iedereen om haar heen dus wel kinderen heeft of krijgt. Haar man weet sinds gisteren dat ik zwanger ben omdat me man zo gelukkig ermee is en ze mond voorbij kletste. Deed hem natuurlijk ook pijn want zijn vrouw kan geen kinderen krijgen en hij vindt dat heel erg. Hij en me man zijn beste vrienden..Nu zei haar man dat hij het niet aan ze vrouw gaat vertellen en dat die taak bij mij ligt.

Oke dat is waar. En hoe blij ik ook ben ik kon het haar vandaag niet vertellen. Ik weet dat die dag er aan zit te komen want het is lullig dat straks iedereen het weet maar 1 van me beste vriendinnen niet.

Hoe vertel ik haar dit? Of wat is de beste manier?

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

ummi, gewoon eerlijk zijn. dit zal heel moeilijk zijn... het is voor haar heel verdrietig dat ze geen kinderen kan krijgen, maar goed, er zijn ook meiden in haar omgeving die wel kinderen krijgen. vertel het haar maar zo snel mogelijk, want ik zou het(als ik in haar schoenen stond) erger vinden als dit een tijdje voor me verzwegen word :)

18. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja dat is ook zo. Dit wordt moeilijk want ik weet zeker dat ze gaat huilen..:(

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

tja.. maar als jij niets zegt en het almaar uitstelt, dan voelt ze zich straks daarbij ook nog gekwets.
    maar wat ik wel vreemd vind, haar man is de beste vriend van jouw man? hoe reageerde hij dan, want hij kan dan toch evengoed geen kinderen krijgen? en gaat hij echt zolang zijn mond houden?
    ik kan echt niets geheim voor mn man :p (ligt ook wel aan mij ben ik bang hihi)

20. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ummi super moeilijk:( lijkt me ook heel pijnlijk als ik zou weten dat ik geen kinderen kan krijgen. Maar het lijkt me inderdaad nog erger zoals smnee ook al zei als mensen het dan niet aan me zouden vertellen om me te "sparen". Het gaat moeilijk zijn, maar misschien kan ze wel een mooie kanier vinden om betrokken te zijn bij jou zwangerschap en jou kindje.

Deel Deze Pagina