@Ummi ja dat is natuurlijk lastig omdat je via Skype wil doen.. misschien iets leuks met de test?? En wanneer wil je dat doen dan?
Meiden ik ga lekker slaapie doen.. beetje misselijk en moe, bang dat toch griep weer om de hoek komt kijken dus maar lkkr slapen en dan voel ik me morgen vast beter Slaap lekker iedereen!! Oh ja, love heeft je menstruatie al door gezet of is t nog niks??
Ja ik wou dan iets leuks met de test doen. Ik wil zo graag me geluk delen met de mensen van wie ik het meest hou. Me neef en ze vrouwen hebben pas een zoontje die nu 4 maanden is geloof ik. Me oma en opa zijn dus overgroot oma en opa geworden en me moeder vond dat zo leuk. Ze is helemaal weg van me neefje. Als ik dan elke keer die foto's op FB zie en hoe me moeder erop reageert denk ik ohh mam je moest eens weten..Ik wil het zo graag zeggen. Ik ga het morgen even met me man bespreken. Me vriendinnen weten het, waarom dan me ouders niet..de mensen van wie ik het meeste hou? Tot de scan wachten is nog zo lang
@smnee balen meis, maar kan nog alle kanten op he.. als je temp klopt dan heb je nog n week voor nod. Want dan gok ik dat met die dip van 36.0 je eitje gesprongen is. Hoop t zo voor je.
Ja, dan word ik sowieso ongesteld.. Heb nadat ik dacht het mijn ei was niet echt veel geklust. Nouja, ik zie het meer net zo somber in als eergister
Hallokidoki dames! Een paar dagen stil geweest vanaf mijn kant, I'm sorry! Zooo druk gehad met m'n studie, bah Heb nu "weekend", maar zo mag ik het eigenlijk niet noemen. Vanmiddag wel ff in de kroeg Vitesse - NEC kijken, dat is mijn weekend voor dit weekend, haha Wooooow wat hebben jullie veel gekletst zeg, jeetje! Ik heb het vast niet kunnen onthouden allemaal, maar 1 ding sowieso: UMMI GEFELICITEEEEEEERD!!! Joepiedepoepie!! Kon ook haast niet anders Ly1, wat een rotsituatie bij jullie. Balen meis, had het graag anders gezien voor je. Dinges89, waaaauw, mooi buikje hoor, mag je trots op zijn! Meiss, hahaha heb me helemaal kapot gelachen om die test. Ik zie me al lopen met een zak aardappels Smnee, balen van je omo test meid! Maar zolang de duivels er nog niet zijn nog ff hoop houden! Eeeeh, verder weet ik het ff niet meer, sorry! Vanaf nu ga ik het weer goed bijhouden. Had ook geen tijd om alles bij te lezen en wilde dat in één keer doen, dus vandaar dat ik nu pas reageer hier, ongi bijna weg, jeuuj. Deze maand voor mij dus geen "stress"maand, vanaf 22 december kan ik weer lekker klussen! Jeeeeej.
@smnee, jammer meid! dikke knuf! Hier hoofdpijn bah ik loop mezelf weer veel te zenuwachtig te maken.
@smne, balen van je test. Het kan nog al kanten op. Dat is het nadeel van vroeg testen. @soe, veel plezier vm. @ umma, zou ook niet kunnen wachten met vertellen hoor. Je kan ook via Skype zeggen mam over 9 maanden krijg we bezoek. Of een pop baby Born en dan denkt je mam hallo wat is dit. Gewoon praten en dan zo een shirt aan waar zwanger op staat. Of gewoon vertellen een ding is zeker het is groot en mooi nieuws. @ hier, ga aan mijn verslagen zitten zo! Huiswerk blehh. Mijn nod nadert ook maar heb helemaal geen gevoel dat t raak is. We hebben t te weinig gezellig gemaakt drm denk ik. Maar ik ga lkkr ovutesten bestellen. Ik weet gwn bijna zeker dat ik ongi worden. Erg hè
Heel eerlijk zijn lieverd! Het zal haar misschien idd heel veel pijn doen, maar ik weet zeker dat ze ook heel erg blij voor je zal zijn!! Ik weet dat die momenten er straks voor ons ook zijn als mijn vriendinnen zwanger raken hoe moeilijk het ook is al ze het vertellen, maar dan zal ik toch super blij voor ze zijn
Aaah, meisje Wat jammer hoopte echt en dacht ook echt dat je zwanger was.. wat jammer zeg! Misschien idd toch het ontpillen?? Ik hoop dat de volgende ronde je meer moed geeft Ik duim!! Dikke knuf vanaf hier
Goedemorgen dames, Hier nog steeds ziek, echt balen Misschien een rare vraag, maar ik denk dat ik vandaag of morgen m'n knaltest heb , maar hoe ver van te voren ben je dan al vruchtbaar?? We hebben vrijdagmiddag geklust... En ik las net ook iets over blijven liggen na de seks, hoelang blijven jullie liggen? Liefs.
Hahahahahhaha !! Wij blijven altijd naliggen, meestal een kwartier tot een halfuur en vaker ook langer
Ik probeer wel even te blijven liggen ja hihi.. zwaartekracht zn werk laten doen, geen idee of t werkt. Maar heb zoiets dat wat er daarna nog uitkomt is toch geen goed spul geweest