Nee heb morgen geen afspraak met een arts moest anders bloedprikken meer niet, omdat het dan mijn 3e dag zou zijn ! Ik vind dit ook geen ongi en ik weet ook niet want ik hier mee moet?? Denk dat ik morgen het ziekenhuis maar weer even bel voor de zekerheid, ze zullen me vast wel kunnen helpen ! Ja we kijken er ook echt naar uit super hoor! En wie weet ja een mooie liefdes baby hihi ! Zou een prachtig kado/wonder zijn
Ik zak love net typen "sorry voor me ego berichtje" dat hoeven jullie toch helemaal niet te zeggen..dat sorry. Ik bedoel deze topic is geopend zodat we elkaar een hart onder de riem kunnen steken. Op goede en slechte dagen..Daar kwebbelen we hier voor. Het zette me even aan het denken. Of je je nou gelukkig voelt of heel rot, open gewoon lekker je hart..Daar zijn we toch internet vriendinnen voor KUSSSS
Aaaahh lieve schat!! Wat lief van je !! Ja ik weet het maar snel zeg je dat toch haha.. omdat je soms bang bent dat een anders gaat denken heb je haar weer haha.. hebben meer meiden hier denk ik wel hihi!! Volgende keer zal ik het niet meer doen mevrouw Super mooi gezegd meid! Helemaal mee eens
Love inderdaad even met ziekenhuis overleggen, ik vind drie dagen bruinverlies ook geen ongi. haha ummi je hebt helemaal gelijk
Meiden ik ga lekker naar bed toe! Vl is al naar boven gegaan, wil nog even lekker tegen hem aankruipen en nog ffies lekker genieten van hem, want hij gaat weer een aantal dagen in kost Na zo'n leuk weekend dan ineens weer alleen... das ook weer even wennen haha Komt ook wel weer goed! Tot morgen meiden! Doe het rustig aan & slaaplekker allemaal
Hallo meiden, Nog geen positieve testje gehad dus, maar sinds vandaag wel een beetje waterig slijm... Wat er soms gewoon echt uitstroomt (sorry voor de details) Wat zou dit betekenen? Vrijdagsmiddag en vanavond geklust trouwens
Ja ik snap je wel..Ik had dit toen ik aan jullie ging vertellen dat ik zwanger was. Ik dacht toen praat er niet teveel over want misschien worden ze wel gek van je..Nou bij deze sorry als jullie gek van me worden haha. Maar nee zonder dolle..Ik ben echt blij dat ik hier me hart kan luchten soms omdat dat toch niet altijd lukt in het echte leven. xxx
nou vind ik ook hoor, ik betrap mezelf ook wel eens op 'zeuren' . we hebben allemaal wel eens van die momenten, en ik kan er bij iedereen tegen en nu ga ik zeuren: ik wil een tweede streep!!!!
Ja ik kan er ook bij iedereen tegen omdat we toch allemaal in het zelfde schuitje zitten of zaten. Je leeft met elkaar mee. Ik hoop voor het einde van het jaar voor iedereen een tweede streep! Goed het nieuwe jaar in
Hallo meiden, Nog geen positieve testje gehad dus, maar sinds vandaag wel een beetje waterig slijm... Wat er soms gewoon echt uitstroomt (sorry voor de details) Wat zou dit betekenen? Vrijdagsmiddag en vanavond geklust trouwens
Voel me soms idd ook n zeurdert en nu we dan toch bezig zijn, pff nog nooit zulke krampen gevoeld rond ovulatie!! Hopelijk is t n goed teken we zullen afwachten.. Maar vind dat je helemaal gelijk hebt hoor ummi we zijn er om elkaar te steunen en gelukkig begrijpen we elkaar precies omdat we in soort gelijke situaties zitten. Alleen is de één wat langer bezig dan de andere @love dat is miss wel verstandig ja om van te voren even te bellen @smnee ik duim voor mooie roze streepjes!!!
Mee eens! Niemand mag zich schuldig voelen als ze zichzelf is .. Lekker schrijven wat je van je af wil schrijven positief of negatief.. Daar zijn we inderdaad internet vriendinnetjes voor, om te kletsen en elkaar te steunen .. Elkaar op te vrolijken en advies te geven, en om elkaar te steunen! Dikke kus voor jullie allemaal lieve meiden!
Hier even een nachtelijk berichtje.. Het is hier pas 04:21 Kan niet meer slapen, me neus zit zo dicht dat ik er lichtelijk gek van word..
Goedemorgen dames, Hier nog even snel voor het werk aan een berichtje ; Vannacht om 12 uur stonden de antwoorden online van m'n examen van afgelopen vrijdag. En helaas ; GEZAKT! Baalde echt enorm en nu heb ik zoiets van ach, we doen het gewoon nog een keertje, ook al is het wel zonde natuurlijk. Verder veel last van afscheiding en ga vanmiddag weer testen, ben benieuwd. Fijne dag. Xxxxx
Krista je afscheiding is vruchtbaar slijm, je zal een posi testje krijgen deze week. Balen van je examen!!
@krista,jammer van je examens. En hoop dat je binnekort posi test. Hier gister hele dag verslagen lopen maken van stage. Was zo lkkr op dreef heb tot 02:00 uur doorgegaan. Ben nu wel klaar maar ook zo moe. Zo weer naar school tot 5 uur. En moet nog kado halen voor ml we zijn aanstaande zat 3 jaar getrouwd. Weet alleen echt niet wat. Iemand leuke ideen?