@love, gefeliciteerd! Lekker romantisch zeg en een hele mooie ring. Geniet er lkkr van. Eb sluit me aan bij de test hopelijk word je lkkr zwanger tussen al die drukte dat hoor je wel vaker. Het lijkt mij ook niet echt ongi. Leg het anders even voor.
Enorm balen, ik voel me zoooooo dom! Had 2 foutjes te veel! Echt snert! Terwijl ik de hele 10en en 9en haal, hahahaha. Maar hoe kan het dan dat ik negatief test?
@krista he balen van je examen hopelijk heb je bij de her meer geluk. Als je nu vruchtbaar slijm hebt dan heb je ongeveer vandaag of morgen denk ik eisprong. Meiden ben eigenlijk enorm bang dat deze ronde verspilt is. Mn temp is vanmorgen ligt gestegen dus denk dat gister eisprong heb gehad en voor t laatst zaterdag geklust. Of zou t toch genoeg zijn??
Eht vervelend hoor balen. Ik zit nu ook in de les. Heel saai.. Ik ben nu aan wachten op het teken van een begind de ei
Je bent toch voor je eisprong ook vruchtbaar? Dus dan zou het toch goed zijn? Ik heb vrijdagsmiddag en gisteravond geklust... Maar waarom test ik niet positief dan?
Heb je vandaag al getest? Want denk dat ie dan vandaag of morgen positief moet zijn. En hier dus deze ronde geen ovulatietesten gebruikt, vandaar dat zeker weet wanneer ovulatie was. Maar je bent idd voor je eisprong ook al vruchtbaar maar maak me dan toch zorgen dat niet genoeg geklust hebben..
"Goede"morgen dames! Love, wat ontzettend romantisch! Heb je verhaal met tranen in m'n ogen gelezen! En je ring is ook super! Van harte gefeliciteerd! Krista, balen van je examen! Hopelijk volgende keer beter! Smnee, zet er maar 'NOD onbekend' neer ofzo. Omdat ik pas vanaf 22 december weer kan klussen. Weet dus nog niet wanneer m'n NOD dan is hier, pohhhh heb een kater! Niet fijn. Maar de overwinning van Vitesse moest natuurlijk wel ff goed gevierd worden! Weet gelijk weer waarom ik niet vaak drink, ghehe Domdomdom. Iedereen succes met werken/studie/stage!
Nee , ik test altijd rond half 2, maar ben nu m'n testje vergeten mee te nemen naar m'n werk, is het dan erg als ik het vanavond doe direct als ik thuis kom?? Heb echt mega hoofdpijn nu en pijn in m'n lies, pffff.
Oooohh echt rot net 2 teveel .. grrr ik weet niet hoe dat kan, ik heb zelf ook eigenlijk nooit knaltesten gehad.. apart hoor het vrouwelijk lichaam '-_-
Denk niet dat t heel veel kwaad kan als je vanavond test en denk dat t goed teken is dat je wat pijntjes voelt
En weet je wat het grappige was, vriendlief zei ; je bent gezakt , want je hebt 13 fout, dus m'n reactie ; dan ben ik geslaagd schat! Want mag 14 fout hebben. Hij nog eens natellen, sorry schat! Heb verkeerd geteld! Hahahahaha. Ik kon hem wel SCHIETEN! Hahahaha. Nu kan ik er heel hard om lachen, hij voelde zich erg lullig, die arme schat! Wil je even naar m'n testjes kijken meid? Heb vrijdag en zondag seks gehad. Xxxx
Weet eigenlijk wel zeker dat ik vanavond een donkere heb dan die andere, want man man..... Heeft de vrijdag seks dan wel effect gehad?
Hahaha. Gezellig! Dat vind ik ook hoor, ik drink alleen helemaal niks, want ik ben na 1 slok al dronken Xx
Haha, heb je mooi goed dan! Wel goedkoop, na 1 slok al dronken hier, pffffffffffff ik kom ff klagen hoor! Moet een MBG (medische beschrijving van het gezondheidsprobleem) maken van iemand met acute nierinsufficiëntie (acute nierfalen) en het mag niet in Jip en Janneke taal. Nou wat een hel! Ook hoofdstukken farmacologie (medicijnleer) waarbij je praktisch elke zin kunt gaan uitpluizen omdat je anders niet weet wat er staat. Zucht, waarom heb ik deze opleiding ook alweer gekozen?
Krista rot van je examen meid! En wat goed dat je die vraag stelt, want ik had gisteren ook heel erg vloeibaar slijm!! het liep er gewoon uit, echt heel erg, precies water! Ik ging normaal niet meer testen vandaag maar heb er nog eentje dus ik doe hem lekker toch, je weet maar nooit. Vanmorgen was mn temp trouwens ongeveer 0.3 lager. Zou dit de dip kunnen zijn die sommige meiden hebben? Ik was wel vroeger wakker dan anders.. Weet niet of dat er iets toe doet. En nu ga ik testen!!