Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Als je vroeger wakker bent kan t invloed hebben hoeft niet. Ik was laatst om 5 uur wakker toen temp van 36.3 en om normale tijd, 7 uur, weer getempt had namelijk geslapen en toen was 36.2 ...

2. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    #1102 Myhiro, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    Hij wordt terug donkerder!! :$ ik ga zometeen nog testjes gaan halen en nog even doortesten!

Zit er de hele tijd naar te staren haha, hij is echt heel donker! Zeker zoals die van vrijdag, misschien zelf nog iets donkerder. Jeej, misschien zit mijn ei er toch nog aan te komen! :D

3. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Goedemiddag meiden!

@ly nog naar ha geweest?

@krista balen van je examen! Zeker als je dus maar net 1 fout teveel hebt. Hoop dat je her beter gaat!

@umm rot dat je zo slecht hebt geslapen beterschap!

@hier nog geen ongi. Wel de hele tijd dven 2 minuten buikkramp alsof ik ongi wordt en dan is het weer weg en dat is echt al 4 dagen zo. Heel vreemd. Heb ik nooit. Of het komt omdat ik er nu veel op let;)
    Maar ja als die ongi toch moet komen doe dan maar meteen. Pff dat wachten is echt kut!

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @myhiro foto??

@s04 duim voor je hoor, dat t niet je ongi is maar wat anders:D

5. soeee

soeee Niet meer actief

Spannend meid! Wie weet?! Heb je al getest of niet?

6. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Nee wil woensdag pas testen. Duurt nog zo laaaaang ;)

7. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik ben wakker *gaap* vraag niet hoe heb mezelf uit bed moeten sleuren bleghhh.. Zo maar even een frisse neus halen en wat dinhetjes regelen. X

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hey meiden!

Ben vanochtend inderdaad naar de HA geweest, ze kon geen infectie of blaasontsteking vinden, wel een begin van een blaasontsteking, morgen even terugkomen en kijken of het een blaasontsteking geworden is, anders moeten ze me even verder onderzoeken... vond het maar een vaag verhaal? Ik heb nog extra nagevraagd: weet je zeker dat een infectie alleen in de urine te zien is, dat ze niet verder hoeft te kijken? .. maar dat hoor ik dus morgen ... beetje vreemd allemaal...

9. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hahaha ja toch? Goedkope klant:D

10. Krista1990

Enorm rot inderdaad, pffff! Maar goed, 1 februari kan ik herkansen met nog een ander examen erbij, moet in totaal 5 theorie examens doen, dit was m'n eerste...

Maar had jij je eisprong al gespot? Ook niet toch? Bij jou schommelde die ook toch?? Ik heb echte eisprong klachten nu, dus weet eigenlijk wel zeker dat ik m'n eisprong heb nu en dat ik positief test? Misschien dat de testjes niet zo donker zijn bij mij?! Heb pijn in m'n rechterlies met uitstralingen naar m'n rechterbeen, heb ontzettend veel hoofdpijn en afscheiding (waterig) (moet inlegkruisje in den, anders natte string ;)) en m'n borsten voelen als bloemkolen, en ik een grote aardappelformaat :D kun jij wel raden zeker hè? ;)

Xxxx

11. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    waar zie ik je testjes?

heb ze gevonden;)

12. Krista1990

En? Wat zeg je ervan? :D

13. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Nah wat raar met die testjes, zaterdag was hij inderdaad weer duidelijk! Ik heb maar 2x een ovulatietest gebruikt, en toen kwam er een licht zichtbaar streepje.. maar ben wel zwanger geworden in die 2e keer dus ik snap het nooit zo goed .. heb namelijk een heel onregelmatige cyclus gehad dus kon er zowiezo niks van op aan, dus heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept wij hebben gewoon om de dag klussen aangehouden.. maar ik heb nooit een hele duidelijke streep gehad zoals de controlestreep

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bekijk bijlage 287597

Bezig voor een baby.

*Smnee, 21 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 19 november
    *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november
    *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november
    *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december
    *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december
    *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december
    *Meiss, 23 jaar - ronde 8 na mk, 1e kindje NOD 3 december
    *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december
    *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december
    *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december
    *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 16 december
    *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december
    *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer.
    *xxLove, .. - ronde 13, 1e kindje NOD nog onbekend, menstruatie word opgewekt
    *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend
    *S04006, 20 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD was 17 november, overtijd geen informatie bekend
    *Eulalia, 22 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD was 18 november, overtijd geen informatie bekend

Nog niet bezig met zwanger worden.

*Maxellera, 20 jaar

...Zwanger ♥

*Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN!
    *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING!
    *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE
    *UmmAbderrahman, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE

Bekijk bijlage 287598

LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin :))

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

eulalia en s04.. hoe is het? kan er overheen gelezen hebben, maar heb van jullie nog niks gehoord... al getest? :D

ik heb nog steeds geen bloed.. ik hoop niet dat mn NOD een week verplaatst. had vanmorgen wel iets daling van de temp.

16. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    #1116 Ly1, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    @Krista: had je vandaag alweer een testje gedaan?
    Ik had zelf wel veel last van vruchtbaar slijm, dus dat herken ik wel!

17. Krista1990

Nee ik ben m'n testje vergeten mee te nemen naar m'n werk. ;)
    Ga vanavond testen, laat het je wel weten goed?

Maar heb wel echt de klachten.

18. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Laat inderdaad maar even weten meid!!

19. Krista1990

Hoe voel jij je dan in je zwangerschap? Weten jullie al wat het word? Of willen jullie het niet weten?

20. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    :)
    ovu1-2.jpg
    ovu1-3.jpg

Succes met je herkansing hoor, je kan het! :)

Nee ik had m'n ei niet gevonden, maar dacht dat ik er gewoon geen had door mijn te hoge prolactine de vorige keer, dus daarom was ik niet meer van plan om vandaag nog te testen. Ik heb nooit echt klachten dus voor de rest kan ik er ook niet veel over vertellen. Gisteren echter echt veeel vloeibaar slijm, net als jou moest ik ook een inlegkruisje in of had een natte broek :) Maar ik wist helemaal niet dat dat met een eisprong te maken zou kunnen hebben, daarom was ik wel heel erg blij als ik jouw vraag las :) Zoals je hierboven kunt zien was mijn test vrij donker nu! Dus ik hoop op toch een eisprong :) Aan mijn borsten voel ik nog niets nu, maar kan nog komen, want de andere maanden heb ik er wel altijd last van in mijn voorlaatste week van de cyclus! Benieuwd naar mijn temp morgen/overmorgen... Laat iets weten hoe jouw testje is vanavond he, ik hoop op een knaller voor je hoor ;)

Deel Deze Pagina