Ik voel me prima.. wij weten wel wat het word is toch wel erg makkelijk hoor met dingetjes aanschaffen Heb tot een week of 9 helemaal geen symptomen gehad, maar van week 9 tot 13 enorm beroerd geweest.. nu word het wel wat zwaarder, krijg wat last van mijn rug en bekken maar verder mag ik niet klagen. De tijd vliegt voorbij..
Meiden ik heb zojuist getest en deze test is te vergelijken met de test van afgelopen vrijdag... Hoe kan dat nou?? Xx
M'n klachten van vandaag zijn ; - hoofdpijn - steken in mn rechterlies met uitstralingen naar m'n been - waterige afscheiding (moet een inlegkruisje in) - pijnlijke borsten - pijn in m'n onderrug
M'n laatste menstruatie was 5 november ( hij begon 2 dagen eerder ) en m'n gemiddelde cyclus is 28 dagen.
Temperatuur je ook? Soms hoor je dat meiden daar hun eisprong er wel uit halen en uit de testen minder snel? Dit is zo frustrerend, snap dat je inderdaad hier van in de war raakt.. Kan best zijn dat je eisprong deze keer wat laat is?
@krista wat vervelend snap er ook niets van bij jou! @ly ik wil pas woenadag testen omdat het best heel goed kan zijn dat ik gewoon een lange cyclus heb. Dit is pas mijn eerste ronde dus ik ga nergens vanuit
ja hoor dat kan heel goed en het nadeel van het vrouwelijk lichaam is dat je vaak voelt wat je voelen wil. ik ben misselijk en heb een vreemd gevoel in mijn bm...