Haha wat een druk om te testen Nee nog niet gedaan. En wil echt niet doen voor morgen! Dus toch nog maar geen testje gekocht want zoals dinges al zei kan ik me dan toch niet beheersen dus morgen pas een testje kopen. @mediq ja had net inderdaad op internet ook gelezen dat ongi krampen kunnen voorkomen bij beginnende zwangerschap dus hoop dat het dat is natuurlijk. Wel gek hoor. Heb altijd gewoon 1 dag van te voren kramp en dan als il de volgende dag wakker word ben ik ongi. Altijd heel simpel en voorspelbaar... Vind het toch wel heel spannend worden!
Ja dom toch? Kan er nog steeds niet over uit! Ggrr :x Trouwens spannend bij jou zeg! Ben benieuwd morgen
@s04 duim voor je hoor @ummi tss en dat noemt zich arts.. schrijft gewoon iets voor wat schadelijk is voor de kleine
Sorry hoor dames, maar ik heb 2 donkere strepen, maar moet de eerste streep echt donkerder zijn dan de controle streep? Dit is nog niet het geval!
Gelijk aan of donkerder moeten ze zijn. Bij mij wil nog wel eens verschillen per ronde, of test-streep donkerder is of gelijke kleur blíjft.
Als je in mijn foto album kijkt zie je wat ik bedoel..1 cyclusbis t n knaller en andere cyclus gelijke streepjes
Oh ja, ik zie het inderdaad. Ik test gewoon voor de zekerheid vanavond nog 1 keertje en als die lichter word dan stop ik er mee voor deze ronde Met testen dan hè, klus dan gewoon wel om de dag.
Ja ik snap er niks van!!! Ik ga morgen dan ook met me man gewoon langs want ik pik dit echt niet. Ik kreeg gisteren een andere HA omdat de mijne vol zat. Het was een jonge man, ik weet niet maar daar heb ik altijd me twijfels bij als iemand heel jong is..En nu dat dit gebeurt wil ik gewoon me eigen ouwe dame terug haha.
Dames ik ben net ongesteld geworden!!! Ik snap er niks van . Echt verdrietig nu. Me cyclus is weer anders. Het is van dag 28 is me cyclus nu dan 28. Hiervoor was t 2x 29. Nou baal nu echt
@yas: Ahh balen meid! Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Tis soms ook zo vervelend met die cyclussen, vooral als je overtijd raakt..ppff. Knuffel.
@yasmin als je vandaag ongi bent geworden is vandaag en is dit dag 1 omdat t nog voor 6 uur 's avonds is.. dus dan is t een cyclus van 27..
ladies ik ben nog niet ongesteld, ik ga morgen testen. heb al vanaf het weekend zo'n raar gevoel in mijn bovenbenen/liezen.. ooo ik word gek en ben zo bang voor een teleurstelling... ik ga vanavond ff alles teruglezen hoor.. moet ondertussen spullen pakken voor het sporten enzo *zucht* als ik iets gemist heb voor de lijst pb me dan ff
Hihi we gaan gelijk op! Zou mooi zijn als we nu morgen allbei positief zouden testen haha hopelijk brengt het geluk
@yas : echt balen meid ! @umm: wat slecht van de HA! Maar goed dat je het op internet hebt opgezocht! @smnee en s04006; spannend!! Ik wens jullie alle geluk!
LY1: Ja ik ben echt woedend (heb ik nou al 900 x gezegt in de topic lol) maar ik dacht echt wat een flapdrol dat die me dit geeft!!! Vandaag is me neus gewoon open dus ik ga er gewoon tegen vechten. Moet lukken! Smnee: OMG!!! wat spannend!!! Ik ga voor jou en S04 bidden