Jeetje meid! Dat is niet niks zeg, kan me voorstellen dat je, je heel erg rot voelt... wat raar dat hij weg liep zonder reden.. Bel ze anders vandaag weer op en vraag aan je moeder of zelf aan je vader wat er gisteren nou is gebeurt, misschien schrok hij ontzettend, maar is hij ergens ook gewoon heel blij. Vaders zijn vaak bezorgd over hun dochters
@ Ummi: Jeetje meisje wat naar zeg, zo'n reactie van je paps had je vast niet verwacht! Snap dat je je er erg rot over voelt... Maar geef hem maar een beetje de tijd om aan het idee te wennen, tis ook niet niks voor een vader om te horen dat zijn kleine meisje mama wordt. Mijn vader heeft toen ik het vertelde eigenlijk ook geen woord gezegd...maar is daar later wel op teruggekomen dat hij daar spijt van had en dat ie heel erg blij was, maar dat ie op het moment gewoon even heel erg schrok en niet wist hoe hij moest reageren. Hoop voor je dat je vader snel een beetje bijtrekt. Oh en nog even over die neusspray, hier in NL heb je bij de drogist ook Otrivin Baby, dat is een gewone zoutoplossing, die mag je wel gewoon als je zwanger bent, dus misschien dat je zoiets ook in Engeland kunt vinden.. @ S04: Ga je nog wel testen vandaag meis, of wacht je nog een dagje? Wel spannend hoor, duimen draaien voor je iig! @ Smnee: Vervelend meis, maar geef de hoop nog niet op, ik duim voor je! @ liesje: Veel plezier met je schoonmams vandaag. @ xxlove: Meid hardstikke logisch dat je het moeilijk vind om af en toe positief te blijven hoor, het is ook heel wat, wat jullie nu allemaal over je heenkrijgen. Maar je kunt hier indd altijd je hart luchten, of het nou positief of negatief is, daar zijn we voor! Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd. En een dikke knuffel natuurlijk! @ Yasminn: Balen van je ongi, duim voor je dat de volgende ronde een hele mooie vruchtbare gaat zijn!!
Dan heb je idd waarschijnlijk je eiersprong gehad ja, want als hij lichter word dan betekend dat je hem idd hebt gehad Ik weet dat je na de eiersprong binnen 48 uur sex moet hebben maarja is vrij moeilijk hoor om dat te bepalen wanneer dat is... Dat hadden wij ook vaak, maar ik zeg altijd je moet dan echt net geluk hebben Succes meisje!
Meiden ik ga er weer van tussen, heb een late dienst dus spreek jullie morgen wel weer, want dat word me vanavond te laat Fijne dag allemaal !
Aah meid wat sneu voor je! Ik denk dat je papa aan het idee moet wennen, z'n kleine meisje word ineens groot en dan ben je ook nog "ver" weg... Over een tijdje even weer contact opnemen met hem alleen, gewoon even rustig praten en uitleggen hoe het voor jou voelde dat hij op dat moment weg liep.. Hij heeft het vast niet zo bedoeld, denk dat hij een beetje overdonderd was.. Komt vast snel goed meisie xx knuffel!
@ umm wat naar meid dat je paps zo reageert Hopelijk draait ie snel bij! @love, dikke knuffel meid! Hopelijk reageert je lichaam wel op de clomid. Je mag hier altijd je hartje luchten hoor! Het zou niet fijn zijn als je al je zorgen alleen moet dragen. Daarvoor zijn we hier, om zowel het positieve als het negatieve nieuws met elkaar te delen! @smnee, jammer van je negatieve test meid. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Dikke knuf! @s04006, test je vandaag nog meid of probeer je het zo lang mogelijk uit te stellen? Begrijp ik wel hoor, negatieve testen zijn ook nooit leuk! Ik kan me alleen nooit inhouden en doe het toch haha! Ik duim voor je hoor. Hier.. Twijfel of ik wel een eisprong gehad heb, temp stijgt niet, borsten doen geen pijn... Heb eigenlijk niet het gevoel dat het deze maand wat wordt.. Hoop dat 't snel december is. Voel me verder ook niet echt lekker, toch wat stress denk ik Ml sms't ook net dat ie misschien moet overwerken. Vind ik dus niet leuk, bah. Ik ga ook om 20u slapen dus misschien zien ik 'm niet eens meer vandaag. En moe ben ik ook, terwijl er hier thuis nog heel wat moet gebeuren.. Heb er geen zin in! Ik kan wel wat postieve energie gebruiken haha, weet iemand waar je die kan halen soms?
Dankje meiden dat jullie mee duimen ik denk dat ik gewoon nog een dagje wacht en morgen ochtend test. Ik ben er steeds zo mee bezig en net op de fiets in de regen dacht ik ineens weetje.. Ik wacht het gewoon af. Het is ook best een fijn gevoel dat het zo kan zijn en als ik wit test is dat meteen klaar. Dus als het moet zijn dan komt het wel en ik geniet nog even fijn van de hoop en het moment @myhiro lastig meid! Ons lichaam is echt een gek iets.. Vervelend dat je er even geen grip op krijgt. Hoop op een betere ronde voor je volgende keer!
Dat is zo waar! Volgende keer dat ik weer niet kan wachten ga ik gewoon op deze woorden van jou denken. Is echt zo he.. Ben benieuwd hoor, ik hoop het zo voor jou.
@S04006, spannend! Ik hoop het zo voor je! Ik begrijp het helemaal nu zit je nog lkkr op de rosé wolk hopelijk word je beloond met een positieve test en mag de roze wolk 9 maanden duren. Duimen draaien voor je!
@smnee he balen, dan idd waarschijnlijk laat ei geweest en is er toch nog hoop @s04 spannend hoor duim voor je!! @Ummi he Jeetje wat vervelend dat je vader zo reageerde. Hopelijk is t wat de andere meiden ook zeiden dat ie toch m beetje geschrokken omdat zijn "kleine"meisje nu 'ineens' volwassen is omdat ze zelf mama word. Hopelijk kun je gauw even met m praten. @myhiro balen dat je misschien nog geen ei hebt gehad.. @krista, mooi dat je dus wel een positieve test hebt gehad, balen dat je dan net gister niet lekker was. Hopelijk komt er toch nog n klein wondertje uit deze ronde. @hier n drukke dag gehad met schoonmams, vanaf half elf tot net weg geweest naar DL. Shoppen! Dus weer van alles mee gekregen Hier ook n beetje aparte temperatuur, al drie dagen 36.5 en daarvoor twee dagen 36.4 normaal is mn temp helemaal niet zo stabiel. Dus we zullen afwachten wat deze ronde brengt.
Tja wie niet waagt.. want als je positieve test hebt gehad springt je 12 tot 24 uur erna als ik t goed heb. En dan is je ei volgens mij nog 24 uur bevruchtbaar. Dus ja is heel moeilijk te zeggen wanneer die precies is gesprongen..
Ooooh, okeeee. Voel me echt een zeur, maar dank je wel! Gaan we het straks maar even gezellig maken. Zit jij al op het wachtbankje?
Vermoed zelf van wel. Alleen is mijn temp stabieler dan ooit dus weet niet zo.goed wat er mee aan moet hihi.. Maar heb wel duidelijk dagen met vruchtbaar slijm gehad.. en sinds gister ook geen hele zachte bmm dus denk dat mijn vruchtbare dagen geweest zijn. Hoop alleen dat morgen eindelijk die temp omhoog schiet.. My Ovulation Chart dit is mijn kaartje
Hey lieve meiden, Even een berichtje.. Vandaag even in het ziekenhuis gelegen.. Had vanochtend bloedverlies en voelde na die tijd de baby niet meer, dus heb na aanraden via ZP toch even de vk gebeld, en verteld wat er gebeurd was en dat ik de baby niet meer voelde sinds die tijd.. Moest gelijk komen, het hoefde niks te zijn maar was toch even goed om te kijken voor de zekerheid.. Ik in het ZH met mn moeder, moest ik gelijk naar de verloskamers op een bed liggen aan de hartmonitor en ja hoor, de baby ging gelijk weer tekeer als een malle.. Maar ik moest echt een half uur aan die monitor liggen! Hartslag was helemaal goed... Mama heeft nog gevraagd of ze niet beter even kon kijken of ik ontsluiting had, maar ze zei dat ze dacht dat de baarmoedermond nu wat gevoelig was en als ze ging voelen of ik ontsluiting had ze ook iets kon opwekken wat nog niet de bedoeling was ... Was enorm geschrokken maar alles is gelukkig nog goed! xx @Myhiro: wat frustrerend dat je er geen hoogte van krijgt meid, snap dat je er eventjes doorheen zit. Ga maar lekker slapen, lichaam beetje rust geven, laat de boel de boel maar en wat vandaag niet komt komt morgen wel! @S04: Spannend zeg.. Ik snap ook inderdaad dat je bang bent voor een teleurstelling, geniet nog even van je roze wolk meid! Dikke kus
thanks meiden ik denk dat ik ergens na het weekend wel ongesteld ga worden. ly1 wat schrikken meid! gelukkig is alles goed.. ik zat met open mond te lezen was bang dat het niet goed was. doe maar even lekker rustig aan meid ummii heb je je vader nog gesproken?