Jeetje wat schrikken meis! Gelukkig is alles goed met je en rustig aan doen hoor! @Umm: Wat jammer van de reactie van je vader.. Hij zou vast snel bij gaan draaien! Dikke knuff vanuit hier!! @hier: Hier bijna aan het einde van me ongi Heerlijk! Dan lekker om de dag en niks geen gestress of wat dan ook..
Ja dat hoop ik ook voor, want hij is inderdaad Erg stabiel! Ben benieuwd meid. Ga voor je duimen.. Hier sinds vanmiddag eiwitachtige afscheiding. Wat zou dit kunnen beteken weet jij dat?? Liefs.
Ja zo stabiel is die nog nooit geweest hihi.. je kunt ook kaartje van vorige maand zien en dan zie je m alle kanten op gaan en dat ben ik dus ook al zo'n 4 maand gewend hihi.. Eiwitachtige afscheiding is als t ook nog eens rekbaar is tussen je vingers vruchtbaarslijm dus hup trek die kerel van je mee naar boven
Het is inderdaad rekbaar en het dikkig sorry hoor! Zou m'n testje van gisteravond misschien ligt z'n geweest door het vele drinken??? Ik ga je kaartje even bekijken.
Als ik op die link klik dan kan ik t kaartje van oktober ook zien.. jij niet? Anders zet ik hier nog n link neer
My Ovulation Chart hmm dit is de zelfde als vorige link.. zal eens kijken. Heb ik ook kaartjes alleen van deze maand is nog niet bijgewerkt
Nou dames ik typ dit nog met waterige ogen want heb een gesprek met me vader gehad. Echt een naar gesprek en ik heb er gewoon buikpijn van. Ik sprak me moeder in de middag en vroeg hoe het met papa ging waarop ze antwoorde "poeee vraag er aub niet naar". Dat betekende dus al niet veel goeds. Ze zei spreek hem vanavond even aan via whats app. Dus ik vandaag heel lief hoi pap hoe gaat het? Krijg ik terug: gewoon. Ik dacht jeetje kom op wat is dit? Toen gooide die er alles uit. Dat die vind dat ik niet aan hun denk, dat ik pas kort getrouwd ben en nu al zwanger. En dat die me man nog niet zo goed kent. Oke dit alles klopt..En als westerling kan ik me voorstellen dat je dit zo ziet. Maar ik had ook net zo goed in de eerste maand zwanger kunnen raken of pas over 2 jaar. Dat weet je nooit. Ik heb altijd de wens gehad jong moeder te worden. Nou vind ik 24 niet echt jong meer (voor mijn gevoel) dus ik vind mezelf er klaar voor nu. Ik vond het raar dat die zei dat ik niet aan hun dacht, dat terwijl ik meerdere malen per week bel. Ik whats app ze alle 3 (ma pa zusje) elke dag. Ik skype een paar keer per week en stuur altijd fotos van mij en me man. Of van de omgeving als ik weer wat leuks heb gedaan. Ik zit dagelijks op FB met heel me familie..Dus vond het echt naar dat die dit zei. Hij zei hoe denk je dat wij ons voelen dat je straks bevalt in een ander land. Ik werd wel een beetje boos in mezelf want sorry maar hoe denk je dat ik me voel? Denk je dat het makkelijk is om me hele familie, vrienden en alles wat ik opgebouwt heb op te geven en in een ander land te gaan wonen. Alsof ik geen eenzame dagen heb gekend omdat me man veel aan het werk was. Alsof ik me niet verdrietig voelde omdat ik niet even meer langs me moeder kan gaan voor een kopje thee. Ik heb hier zelf voor gekozen dat weet ik wel..maar daarom mag ik er wel verdrietig om zijn. Anyway..Hij zei op het eind het spijt me maar ik ben niet blij met je zwangerschap. Dit hakte er echt in..Moest zo hard huilen. Me man was telleurgesteld en ook wel boos. Hij zei aub huil niet, breng onze baby niet in gevaar..Stress aub niet. Slaap lekker vroeg. Die probeerde me te kalmeren maar dat lukt op zo een moment niet Voel me echt rot omdat me pa echt me beste vriend is..En nu voel het zo ver weg en doet die zo raar. Ook heb ik vandaag me vriendin gezien. Ik was nog steeds aan het twijfelen om het te zeggen maar toen we over kinderen begonnen zei ik dat ik zwanger was. Ze moest huilen van blijdschap maar ook omdat het haar grootste wens is om moeder te worden. Ze zei je bent echt gezegend vergeet dat niet. En please denk aan je kindje doe rustig aan en geniet. Ik zei tegen haar dat ze nooit de hoop mag verliezen. Mja hoe rot is dat om te zeggen als iemand de hoop al heeft verloren. Ppff was me een dagje wel. Gelukkig reageerde ze lief en knuffelde ze me. Morgen ga ik samen met haar naar een groot schoppingcentre..Even beetje wandellen, shoppen en lekker lunchen. Even er tussen uit. Om ook maar even leuk nieuws te vertellen. Me moeder en zusje zijn wel helemaal in de wolken. Me ma whats appte me om 6 uur vanochtend met een foto van mij en me man met allemaal hartjes awhh. Ze zei sorry als ik je wek maar ik ben zo gelukkig. Ik word oma. Net whats appte ze me dat ze nieuwe schoenen wou kopen voor haar zelf maar toch maar voor de baby schoenen heeft gekocht..UGGS! Zoooo cute die kleine wolle dingetjes. Ik zei uuhmm mam ik krijg een zomerkindje. Ach zegt ze de zomers in Nederland en Engeland zijn toch bagger dus die uggs komen goed van pas..Hihi echt lief. Ze zei ook laat je vader maar, concentreer je op je zwangerschap en stress niet. Eet goed en geniet er samen van met je man. Sorry voor weer een heel verhaal maar ik moet het even van me afschrijven. Bedankt meiden voor alle lieve woorden en knuffels. Doet me goed!
He Jeetje ummi.. das wel even heftig. Hopelijk draait vader nog bij als die meer gewend is aan t idee dat je n kleine krijgt.. Wel goed van je hoor dat je probeert t te bespreken en dat je met je vriendin hebt gepraat Snap dat t moeilijk is maar probeer idd zo min mogelijk te stressen das niet goed voor jou en de kleine frummel.. Dikke dikke digi knuffel meis
@ly jeetje meid dat is echt schrikken! Gelukkig is alles goed! Pas goed op jezelf en je kleintje! @umm ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Super moeilijk meid. Ik kan me wel voorstellen wat het met je doet. Ik denk dat mijn familie op de zelfde manier gaat reageren als ik zwanger ben. Het is heel moeilijk maar het einge wat je kunt doen is het accepteren. Het is jou leven en jou beslissing. Hopelijk draait hij bij als de baby er is. Probeer van het moment te genieten en laat het hierdoor niet verpesten. Tuurlijk wil je graag dat iemand achter je staat maar helaas hebben we andere mensen niet in de hand. Wel fijn dat je vriendin zo goed reageerde. Sterkte meid je kunt dit overwinnen! Knuffel!
Ja hij blijft me vader en omdat ik echt veel om hem geef hoop ik dat die mijn situatie ook snapt. Hij zei op het eind wel: Vergeet nooit dat ik heel veel van je hou xxx Moest ik wel weer om huilen Hij draait hopelijk wel bij. Knuffels terug xxx
Ja heel naar Maar goed zoals je zegt we hebben andere mensen niet in de hand. Waarom gaat jou familie niet goed reageren dan? Ja ik geniet ook echt en ben elke dag dankbaar dat er een kleintje in me groeit Hoe zit het met jou menstruatie? Nog niks? Ik hoop het zo!!! Thanks lieverd, knuffels terug xxx
Zelfs ik zit hier met tranen in m'n ogen omdat ik het zo verdrietig vind voor jou!!!! Maar inderdaad lieve Umma, wees sterk, voor jezelf maar vooral voor het allermooiste wondertje in jouw buik... Het komt goed, echt! En je vader komt ook wel tot bezinning, laat het maar gewoon even rusten, misschien dat dat beter is. Sterkte meid! Probeer te slapen. Xxxx
Meid, ik weet precies hoe het voelt als iemand niet blij is met je zwangerschap (schoonouders) nou is dat echt helemaal anders als het je eigen vader is, zeker omdat je zo'n goede band hebt met hem. Laat het even rusten en maak je vooral niet te druk erom want stress is inderdaad erg slecht voor je, en je kindje is nu het belangrijkste. Laat het allemaal een beetje bezinken en ga inderdaad genieten met je mannetje! Je papa draait vanzelf wel bij, hij zal het wel moeten accepteren want het is nou eenmaal zo schat, het is écht een wonder, en dat heeft voor je vader even tijd nodig denk ik.. Ik zeg altijd: "wie het wonder in een kind niet ziet, die snapt het hele leven niet" Het komt wel goed meid echt waar! <3 Dikke knuffel & kus!
Ummi wat rot !! Zelf bedenk ik me ook wel eens dat mijn ouders me misschien te jong of iets vinden (21) maar dat ze het zo zouden zeggen... lijkt me echt verschrikkelijk. Misschien moet je vader nog even aan het idee wennen, want het was er toch ooit van gekomen? Jullie zijn getrouwd, dat betekent bij de meeste stellen ook een kinderwens. Sterkte meisje, ik denk aan je! Misschien heel brutaal, maar in het begin vertelde je wel eens dat je ouders het niet een waren met je nicap/sluier? Denk je niet dat dit er misschien ook mee te maken heeft? (Driedubbelsorry als ik je kwets meisje)
Ik denk dat het bij mij ook een beetje met de stress van afgelopen week te maken heeft.. let goed op jezelf hoor meid!
Ahhw sorry lieverd! Ja ik probeer ook sterk te zijn en ik ben blij dat alleen me vader zo reageert en niet me moeder ook nog eens. Dan had ik het echt even moeilijk gehad. Ik heb geen idee waarom die er niet blij mee is, het is jammer maar goed ik laat hem even een paar dagen en hij draait vast bij en heeft dan spijt van ze woorden. xxx Ja jij hebt wel een hele nare situatie met je schoonouders hoor..Ongelofelijk joh! Het is heel jammer dat me vader zo reageert want dit blijft me natuurlijk me hele leven bij. Maar het is niet anders..Zoals je zegt ik laat hem nu en we zullen zien. Me vader is zelf heel jong vader geworden (op ze 22e van mij) dus hij moet enigzins wel weten hoe het voelt om jong een gezin te starten en hoe blij hij daarmee was. Dikke knuffel terug xxx Ahw ik wou dat ik op me 21e moeder was geworden. Het is zo mooi om jong mama te worden en dan samen op te groeien met je kindje. Mooie leeftijd. Ja ik zei dit dus ook tegen me moeder het was er ooit van gekomen..Niemand weet (alleen God) wanneer ik een kindje krijg. Had net zo goed 2 jr kunnen duren. Had die dan ook zo gereageert..Mja ik laat het maar even. Thanks lieverd. En nee je kwetst me echt niet. Je mag alles vragen, ben best een open boek haha. Me ouders zijn nooit blij geweest met me bekering naar de Islaam, maar ik ben al 11 jaar Moslim dus je zou enigzins denken dat ze het wel zouden accepteren of op ze minst een plekje zouden geven. Misschien weet me vader nu gewoon dat ik alles echt serieus neem, me leven, het geloof en ook het moederschap. Ja misschien hakt dat erin, kan best..Maar ik had gewild dat die er dan open over was. Misschien doet die dat nog wel. xx Ja dat zou best eens kunnen, een waarschuwing van je lichaam.. Ik doe me best lieverd. Jij ook he? xx