Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Pff wat heftig meis!! Knuffel!!!

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo dames,

Sinds vanochtend ineens eiwitachtig rekbaar slijm.. Zou ik dan toch vandaag m'n eisprong hebben??
    Ondanks dat testje van gistermiddag?

Xxxxxx

3. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Thanks lieverd, knuffels terug xxx

4. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    You never know, gewoon lekker klussen :D

5. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Hallo mijn naam is Linda en ik ben 23 jaar wij gaan voor ons eerste wondertje en dit is ronde 1 mijn nod is 19 dec dus vandaag eerste dag ongi:) spannendddddddddddddddddddddddddd

6. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi Linda! Welkom in de groep. Hoop dat je gezellig mee komt kletsen :) xxx

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Knuffel ummi! Ik hoop dat alles een beetje goed komt

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

En welkom Linda :) vertel is iets over jezelf, werk, relatie enzo? :)

9. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Vast wel, het blijft me vader en zoals die op het eind van ze whats app zei..Onthou dat ik heel veel van je hou..Awhh <3

10. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Welkom en veel succes!

Klets gezellig mee met ons

Liefs

11. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    @Umm; ik ga ook zeker goed op mezelf passen, ben best geschrokken van vandaag, kleintje is het allerbelangrijkste. Ga maar lekker genieten van je (nu nog) mini wonder! Dikke kus!

Lieve meiden,

Ik ga lekker slapen.. Welterusten allemaal

X Knuffel!

12. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dikke knuffel umma!!! Lekker genieten meid. En je vader trekt echt wel bij. Het is duidelijk dat hij je gewoon heel erg mist! Zou me niet verbazen dat hij straks degene is die het meest gek is op de baby... Hier een heerlijk vermoeiende en mooie dagje gehad. Romantisch uiteten geweest en t word morgen vervolgt zeg ml ben benieuwd war we gaan doen... Ik ben zo erg bezig met zwanger worden echt soms teveel. Maar zei tegen ml 2 maanden terug ofzo; dat hij er helemaal niet mee bezig was en ook gwn wat meer interesse kan tonen. Je weet wel dat waren mijn hormonen die dan praten! Ff emotioneel zijn. Maar ben vandaag erg verast, Ml heeft vandaag baby sokjes gekocht, en vertelde me dat hij het net zo graag wilt als mij. En hij gewoon niet kan wachten.maar hij niet dag En nacht over baby en zwanger worden kan praten, maar dat dat niet betekent dat hij t minder wilt als mij. Ik ben een man zegt die ahhahah Kan soms Echt te ver gaan. Gelukkig heb ik jullie Hihihihi. Toen ik de sokjes zag ik weer helemaal drama huilen natuurlijk. Het was zo mooi, en emotioneel. Vind t gwn heel lief van hem.. :) Ik voel me weer helemaal opgeladen en kan volle moed volgende ronde in. Ik hoop dat december een vruchtbare maand word voor ons allemaal.

13. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Kan me voorstellen meid! Hihi ik geniet met volle teugen!

Truste xxx

14. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja dat denk ik ook, me vader en ik zijn altijd close geweest dus ik denk dat het daar gewoon aan ligt. Ik neem het hem ook niet kwalijk het deed gewoon pijn om dat te horen van je vader. Maar goed laat het bezinken en ik zie het allemaal wel. Ik kan me gewoon niet te druk maken nu.

Achhhh wat onwijs schattig! Mannen zijn gewoon heel anders hierin, wij vrouwen kunnen 24/7 over baby's kletsen en zeker als je het zo graag wilt haha. Ik ga voor je bidden lieverd! Ik hoop dat december de maand wordt van de dames hier !!

xx

15. Krista1990

Goedemorgen dames,

Allemaal lekker geslapen?

Hier gisteravond lekker geklust en ben na die tijd een uur blijven liggen, hahaha.

Liefs.

16. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    @UmmAbderrahman
    als ik zo tussen de regels door lees zie ik eigelijk gewoon een heel bezorgde vader
    mischien dat je over een paar weken hem wat dingetjes kan uitleggen hoe het in engeland en in jouw geloof geregeld is met zwangerschap/bevalling/kraamtijd enz.
    ik denk dat je vader zich zorgen maakt ondat hij daar geen idee bij heeft

en natuurlijk even de echo showen hahaha:D

en voor jezelf probeer rustig te blijven en geef je vader even de tijd en de ruimte om er aan te wennen

digiknuff meid

17. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    haha luilak :p

18. Krista1990

Luilakkkkkkkk?? :D

19. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    ppf meiden ik had gister weer z'n blondactie

was even voor mijn oma wat aan het naaien op mijn vrij nieuwe naaimachine en op een gegeven moment even laatste stukje handmatig op de machine
    wil ik hem even later weer gebruiken doet ie niks meer
    de naald ging niet meer op en neer
    dus ik denk shit dat ding is gloednieuw ik hem helemaal uit elkaar gehaald en gezocht na een draadje wat misschien ergens vast zat of zo
    maar kon niks vinden dus ik denk laat vl er vanavond wel even na kijken blijkt dat ik gewoon de knop heb aangetrokken waardoor de motor vrij draait

oepssss

20. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    een uur blijven liggen :p
    wel met je kont in de lucht hoor anders zwemmen ze eruit:cool:

Deel Deze Pagina