Ja het was ook echt een klap in me gezicht, had nooit verwacht dat me vader zo zou reageren. Voelde me zo naar nog steeds wel, maar hij vroeg vandaag via me moeder al naar me. Hoe ik me voelde enz..Dus ik laat hem nu gewoon lekker en als die me aanspreekt of belt kletsen we het gewoon even uit. We zullen zien. Hmm goed idee dat van me vriendin. Ik ga het eens aan haar vragen of ze daar voor open staat. Al me andere vriendinnen hebben al kinderen dus die weten eigenlijk alles al. Leuke tip van je! Thanks xxx
Ja echt wel! Als het zover is bij ons he, shop me helemaal gek haha.. heb nu al redelijk veel, maar dan ooooeeeee hihi ! Jij zit niet bij onze prive facebook ofwel ??
Ja vervelend hoor meisje! Groot gelijk dat je het even zo laat, hoop zo voor je dat het goed mag komen echt! Vast wel weet hij bijna wel zeker en anders als hij opa zal zijn dan weet ik zeker dan is hij hardstikke verliefd ! Graag gedaan meisje! Mijn vriendin en ik hebben er laatst een heel open gesprek over gehad en ze vroeg of ik het fijn zou vinden als ze me overal bij zou betrekken ik heb gezegd ja zeker ondanks dat het zeer doet bij ons vind ik het geweldig om dit samen met haar te doen vandaar dat ik het je vertelde Wie weet jou vriendin ook, ik hoop het
@love: was enorm geschrokken, toen ik er was bewoog de baby weer natuurlijk, maar toen moest ik verplicht een half uur aan zo'n monitor... Nou daar lig je dan... En mijn moeder is ook gelijk overbezorgd dus hielp ook niet echt voor mijn rust haha @Umm Ooh jeetje de tijd gaat echt snel, een week alweer!
Hahahaha ja geweldig hè??! ik zou er ook niet mee lopen en zie vriendlief er al helemaal niet mee lopen... Zie je het al voor je??!
Ik vind de iCandy kinderwagens helemaal geweldig.. maar dat word of een giga spaar project of gewoon een andere hahaha Daarnaast vind ik de quinny Moodd leuk.. de wandelwagen dan, de reiswieg wat minder maar ach das maar voor een paar maanden.. Dus die gaat worden denk ik .. tenzij ik die icandy kan kopen via via ofzo..
Ja doen hoor is leuk, kun je makkelijk foto's delen en alles en is soms ook leuk om te reageren op elkaar, heel veel van ons topic zitten erop Smnee moet je volgens mij uitnodigen dus bij deze @smnee hihi
Jeej nieuw record, voor t eerst sinds vanmiddag heb ik n heeeeel klein koekje langer binnen dan n halfuur @ly1 ja gezellig mee kletsen op FB!
Hier trouwens al 2 dagen heel veel last van afscheiding sinds ik de tabletten ''clomid'' gebruik nog nooit eerder zo erg gehad haha Sorry voor de details hihi... Hoop dat ik dinsdag eens goed nieuws krijg en dat ze me precies kunnen vertellen wanneer we moeten klussen, misschien dat er dan een wondertje ontstaat??
Ja ik kan het zelf ook doen vertelde de vorige beheerder mij, maar dan moet ik je prive facebook hebben, kan ik je toevoegen via die facebook hihi.. anders doe me maar een pb'tje
@Krista1990: Aaaah meisje wat een prachtig huisje hebben jullie zeg! Wauw! En wat een leuk stel zijn jullie hihi.. sorry moest het ff zeggen
Hopen hopen hopen!! Merk je in ieder geval wel dat de "medicatie" iets doet of in ieder geval verandert!
Verneem er nog niet heel veel van, eigenlijk vrij weinig.. alleen dus heel veel afscheiding zal daar vast mee te maken hebben omdat mijn lichaam zich natuurlijk nu klaar gaat maken voor een eiersprong af en toe een beetje een zeur gevoel in de buik heel licht wat ik anders ook wel eens had.. ben heel benieuwd dinsdag Maar vanavond gaan we toch maar klussen, mag ook wel na 4 dagen hihi
Ja ik denk het wel, me vader is nooit lang boos. Tis alleen een domper maar goed dat gebeurt soms helaas. Ach wat lief! Ja ik ga het met haar daar ook eens over hebben. Hoop dat jij en je vriendin een leuke tijd tegemoet gaan. En dat jij natuurlijk ook snel zwanger mag zijn. xx
Aaah dank je wel lieverd! Jij hebt ook een super mooi huisje en hele lieve (vooral romantische) vriend hihi. Zx