Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Werkze meid!!
    Ik heb hierna gelukkig ook weekend en ben er ook behoorlijk aan toe, ik wil uitslapen :D

2. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    ik heb er vaker last van helaas
    echt pijn doet het gelukkig niet
    het is een heel vervelend drukkend(band om je hoofd) en vol gevoel in je hoofd/neus en soms krijg je er een soort van opvliegers bij
    ineens heel koud en dan weer heel warm (kan gewoon maar 10 sec tussen zitten)

alleen bukken/snel opstaan is echt afschuwelijk je kan daar heel erg dizzy van worden.
    en je ben soms je plek in de ruimte kwijt (niet weten of je horizontaal of verticaal staat:$)
    dus alles wat ik doen moet met beleid.
    en gewoon even goed uitzieken

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    He bah vervelend zeg!
    Nou maar snel beter worden hoor :)

4. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Haha love dt is best balen had je nog lekker een uur in je bed kunnen liggen!;)
    Succes iedereen met laatste dagje school/werk.
    Ik ga opweg naar de chiropractor en dan ook van het weekend genieten!

5. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb vannacht vreselijk geslapen en ben daarom tegen de ochtend pas in slaap gevallen en nu net 10 minuten wakker, maar ik moet echt m'n verhaal even aan jullie kwijt, want ik weet niet meer wat ik nu moet doen.

We zijn nu anderhalfjaar bij elkaar en wonen 1 jaar samen, en ik weet gewoon dat hij de papa van mijn kinderen zal worden.
    Dus toen wij gingen samenwonen, werd het gevoel van mama te willen worden alleen maar sterker.

We hebben hier veel gesprekken over gevoerd, hij had op het moment dat ik stopte met de pil een baan, maar raakte deze helaas anderhalve maand later kwijt.
    Maar hij is nooit werkloos geweest, want hij had direct een nieuwe, veel leukere baan.

Maar nu begon hij toch wel ineens te twijfelen of hij er al wel klaar voor was, om papa en mama te worden.
    Ik kon dit wel begrijpen van hem, omdat hij natuurlijk niet zonder een baan wou zitten op moment dat ik zwanger zou zijn of zelfs al ouders zouden zijn.

Maar bij mij knaagde dit heel erg en heb hier toen weer gesprekken met hem over gehad. En we hadden dan afgesproken er rond januari dan echt voor te gaan. Want dan zou hij zijn vast contract krijgen (deze is hem nu al mondeling toegezegd trouwens)

Maar vorige maand begon hij ineens over babynamen, welke ik leuk vond, over welke kinderwagen we dan wouden hebben, of we wel wouden weten wat het zou worden etc etc....

Ook weet m'n vriend precies van mij dat ik wel deze ronde de ovutestje heb gebruikt, wanneer m'n eisprong was etc.

Dus gisteravond begon ik er over van ; het zou maar eens raken KUNNEN zijn...
    En toen kwam het er uit ; hij is er toch niet klaar voor! Hij wil toch wachten tot het moment dat hij een vastcontract heeft...

Wat moet ik hier nu mee? Wat als het nu wel raak is deze ronde?
    Ik weet het niet meer......

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Dikke kus.

6. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Weer even geleden !!

ly Wow, wat moet je geschrokken zijn, gelukkig alles goed!! :D

liesje Voel je je al wat beter? :) Ik hoop het van wel!

So Balen van je ongi! Maar het is nog maar je eerste ronde, dus fijn dat je weet dat het wel gewoon werkt! :D

Smnee Ook nog geen ongi bij jou! Spannend he! :D Vraag me echt af wanneer de mijne gaat komen, want echt geen idee wanneer en of ik wel een ei heb gehad!

Love Nou meid, toch al goed nieuws dat je iets voelt van de medicatie. Hopelijk heb je morgen goed nieuws! Ik duim voor je!

Umma Dikke knuffel voor jou! Echt balen dat je vader zo reageert. Maar ik denk wel dat hij zal bijdraaien. Zolang je hem er maar genoeg bij betrekt!
    Ga je eigenlijk nog vaak naar nederland? :)

Meis Zo dat klinkt pijnlijk!! Veel beterschap

Ihvj Heb je nog iets gehoord van je sollicitatie? :)

Eerste aankoop Ik denk dat ik iets voor papa zou kopen. Sokjes met papa is the best op ofzo :) Lijkt me wel fijn! :D

Wandelwagen Ik vind dat pericles wel mooie kinderwagens heeft. Maar dit merk is denk ik helemaal niet bekend in Nederland.
    Verder vind ik quinny ook leuk :D
    Stocke en bungaboo vind ik spuuglelijk :D Haha! ( sorry als ik iemand kwets, is niet persoonlijk :D )

Mediq Ik duim voor je meid! :D

Verder ben ik erg druk! :)
    Vandaag dag 29 van men cyclus. Is de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil ( na die ene hele lange cyclus dan). Vind het best wel spannend.

7. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @meiss beterschap!

@liesje al weer een beetje beter?

@krista. Lieve meid wat moeilijk voor je. Ik denk dat als het deze ronde toch raak is hij er vast wel heel blij mee is want zo te horen wil hij ook heel graag maar is hij gewoon bang voor de financiele zaken enzo. Het enige wat je kunt doen is blijven praten en samen een goede beslissing nemen die voor jullie allebei goed voelt. Succes meis!

8. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Hoi meiden,

Terug thuis van me werk..

Liesje en meiss, lekker uitzieken hoor, veel beterschap!

Love, haha ik heb ooit eens een dag te vroeg op m'n examen geweest :) Gelukkig was 't een dag te vroeg en niet te laat haha

Krista, wat vervelend voor je! Ik begrijp dat je je er niet goed door voelt. Volgens mij is je vriend vooral bezorgd en misschien ook wel een beetje bang voor het onbekende. Volgens mij draait ie wel helemaal bij en zou hij ook dolgelukkig zijn als je zwanger bent! Misschien moet je hem eens vragen waarom hij denkt er niet klaar voor te zijn. Misschien gaat het niet alleen om die baan maar is hij bang om wat komen gaat..

Muml, spannend! Wanneer test je?

Hier wel oké.. denk ik :)

9. Krista1990

Hij is inderdaad ook bang voor wat komen gaat, maar is niet iedereen dat?? :$
    Voor iedereen is het toch nieuw en spannend!

10. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja inderdaad meid, is volledig normaal.. hopelijk raken jullie er samen uit. Dikke knuf!

11. Krista1990

Dank je wel meis.

12. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Meid, wat rot als je mannetje zo twijfelt. Wij hebben hetzelfde hier ook gehad, het ene moment wilde hij het graag, en aan de andere kant "nog even niet". Ik denk dat je als man zijnde een stuk realistischer denkt.. als vrouw zit je helemaal met je hormonen, zeker als je zelf het gevoel hebt dat je klaar voor een kindje bent is het gewoon moeilijk om aan praktische dingen na te denken, je wilt het kindje gewoon.

Het ene moment had mijn man zoiets van: joh we kunnen het aan, en het komt helemaal wel goed als het allemaal zover is en aan de andere kant zei hij de volgende dag weer: dan moeten we zoveel laten, en we kunnen nog wel een tijdje want we zijn nu nog jong.. en op het moment dat hij echt begon te twijfelen bleek ik zwanger.. Toen natuurlijk nog meer paniek in zijn ogen, en hij heeft wel een week of 5 met het gevoel gelopen van wat moeten we nou, zijn we er wel klaar voor, kunnen we het financieel wel aan om minder te gaan werken, word het niet moeilijk voor ons gewoon allemaal praktische dingen... En daarna waren alle zorgen verdwenen. Wanneer er een kindje komt, komt het altijd wel goed!

Zeker als je jong bent: je gaat altijd meer verdienen in de toekomst, en als je rond de 27 bent (in mijn geval 25 als ons kindje 4 jaar word en naar school kan), kan je alweer meer aan het werk gaan, iets wat voor je inkomen enorm veel goeds doet. En daarbij: 22 jaar geleden was het ook crisis rond de tijd wat wij geboren werden, en wij zijn ook allemaal fatsoenlijk groot geworden toch, zonder iets gemist te hebben.. het is gewoon rottig als je geen zekerheid hebt

Ik denk dat je als man zijnde gewoon meer tijd nodig hebt om aan het idee te wennen als je aan een kleintje wil beginnen zeker als het echt dichtbij komt, als man is het gewoon heel anders en als man zijnde kan je zelf op je 70e nog een kind verwekken, die hebben die biologische klok helemaal niet zoals wij dat hebben. Gewoon goed met elkaar erover praten, en dat vaste contract is hem al toegezegd, hij moet zich geen zorgen maken hoor!

Mijn man had het ook en die heeft er ook een paar weken aan moeten wennen toen het zover was, maar die zegt nu: stom dat ik ooit zo gedacht heb, alles komt wel goed!

Dikke kus ! x

13. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja die van mij was vroeger ook zo.. Nu niet meer denk ik. Sinds we samenwonen en getrouwd zijn wilt hij het ook heel graag, al praat hij er nooit over en al helemaal niet uit zichzelf. En toch denk ik ook dat, wanneer ik echt zwanger ben, dat hij wel eventjes zal slikken en misschien wel panikeren ;) En trouwens, ik denk dat ik dat ook ga doen haha! Zal ik wel een goeie mama zijn, zal het ons wel lukken, gaan we niet te fel veranderen tegenover elkaar? Hoe graag je het ook wil, je kan nooit 100% voorbereid en 100% zeker zijn. Dat heb ik trouwens ook een keertje tegen men man moeten zeggen, op een keertje wanneer alles het toelaat, moet je gewoon de sprong wagen! Maar als jullie elkaar graag zien, komt 't allemaal wel op z'n pootjes terecht. Jullie komen er wel uit, ben ik zeker van!

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hey meiden hier gelukkig n stuk opgeknapt:) alleen nog beetje slapjes maar dat is ook niet zo gek.

@love hihi hier ook wel s gehad hoor:p vol in overtuiging dat om 8 moesten beginnen om er volgens op school achter te komen dat je veels te vroeg bent haha..

@krista he meis vervelend dat ml ineens zo twijfelt maar t gaat vast en zeker goes komen:) knuffel

@MumL spannend!!!! Wanneer wil je gaan testen?

@smnee bij jou ook nog niks??

15. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ga denk ik testen na het weekend als ik nog niet ongesteld ben dan!
    Maar denk eerlijk gezegd dat het er zit aan te komen. De welbekende puistjes komen op en gisteren na het vrijen beetje bruin verlies. Dus het zal niets worden deze ronde denk ik.

16. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    @krista:
    he meid wat een afschuwelijk gevoel, Dikke knuffel

ik denk dat het voor je mannetje gewoon iets te veel werkelijkheid word en mocht je straks zwanger zijn zal dat waarschijnlijk ook nog even schrikken zijn maar dat betekend niet dat hij er nog niet klaar voor is, Dat betekend dat hij echt 100% zeker wil zijn dat hij alles op orde heeft voor de kleine komt en het liefst voor je zwanger ben

vl en ik hebben ook wel eens die gesprekken en bij hem komt het er gewoon op neer dat hij wil bewijzen dat hij een man is en die hoort nou eenmaal voor zijn vrouw en(toekomstige) kinderen te zorgen en voor eten op de plank te zorgen
    en zo nu en dan twijfelt hij er over of hij dat wel waar kan maken

grote kans dat jou mannetje net zo denkt meid

17. Krista1990

Hier heb ik zeker wat aan, dank je wel lieverd!
    Ik ga ook zeker wat argumenten benoemen als ik met hem in gesprek ga :$

Liefs!

18. Krista1990

Knuffel terug!

19. Krista1990

Dank je wel lieverd.
    Kus.

20. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi dames, ik reageer straks op iedereen. Ik zit nu op me telefoon.
    Vandaag 6 weekjes en sinds vanochtend is de ochtend misselijkheid begonnen. Ik was me toch beroerd haha !

X

Deel Deze Pagina