Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Vandaag nod aangebroken knal rood . vast normaal na pil stop.. feest week kan beginnen haha

2. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Beebiestar, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid want is natuurlijk niet fijn zo!

Jaa ouders... Haha! Ik heb heel erg veel geluk met die van mij hoor, het zijn echte schatten en zouden alles doen voor ons en voor mijn broers. Ml zijn ouders daarintegen! Ik heb er helemaal geen band mee, maar hij ook niet dus dat scheelt :D
    Mijn ouders vinden ons ook niet te jong. Maar mijn mama is zelf voor 't eerst bevallen op haar 18 dus ja! Haha. Iedereen hier kijkt er heel erg naar uit en is wel fijn zo, dat je er ook eens lekker over kunt kletsen en met je vragen terecht kan enzo...

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    haha hmm.. ouders die zeuren om kleinkinderen.. mijn ouders niet.
    van vl zijn vader en nieuwe vriendin, zusje haha.. en dan ook zo van word t niet eens tijd:p mn vriend word 1 januari 29( i know bijna bejaard:p;))..
    maar vind dan soms wel moeilijk hoor om niet te vertelleat we mee bezig zijn..

relatie met schoonouders is hier gelukkig heel goed.. aan beide kanten.. niet dat we er elke dag op de stoep staan maar gaat allemaal wel hartstikke goed

en nu moet ik eigenlijk nog afwassen.. geen zin!!! wil iemand komen helpen:p

4. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Nee, dat is inderdaad niet echt leuk, helaas.

Precies, als mn moeder bijvoorbeeld tegen me zegt dat ik meer moet eten ( doet ze niet ) dan zeg ik er wat van... Maar als zoals afgelopen zaterdag met huis vol visite weer wordt gezegd ; eet die zoute haring eens op!!! Terwijl ik hele middag al zit te snaaien, klap ik dicht!!!! Dom toch?

5. soeee

soeee Niet meer actief

Rot joh :( Klinkt misschien gek, maar heb je al eens iets met haar alleen gedaan? Soms werkt dat. Ook al zie je er misschien tegenop. Een vriendin van mij had een slechte relatie met haar schoonmoeder, toen zijn ze samen wat gaan doen (uit eten of bioscoop ofzo) en sindsdien gaat het steeds iets beter. Wie weet werkt dat voor jullie ook wel. Hoop voor je dat het in de toekomst beter mag gaan dan nu. Zeker als je eenmaal een kleintje hebt :)

6. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16

Vakantie veilingen staan leuke dingen op

7. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    ik snap precies wat je bedoeld!
    en dan s avonds tegen vl.. nou ook een rot opmerking van je moeder he?
    ik doe dat zelf ook wel eens hoor.. en dan denk ik ja hallo waarom zeg ik er dan gewoon niet op dat moment wat van..
    dus dat doe ik nu ook maar.. :D en de reactie valt meestal hartstikke mee..
    bijvoorbeeld als ik dan zeg ja halloo ik zit al heel de middag te snaaien (ze zitten op mij altijd te zeuren dat ik meer moet eten) dan zegt ze gewoon lekker hè meid ;)

hahaha ik sla over! wat ben ik toch blij met Truus de vaatwasmachine.. ik werd gek van dat afwassen! hihi

he bah meid!! succes deze week ;) lekker snoepen en je zielig voelen, dat helpt af en toe echt vind ik.. hahaha
    zo lekker op de bank met een dekentje, koppie thee, rol kaakjes, chocolade.. hmmm :D

8. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Oh! En ik zit trouwens in een lekker positieve, energieke flow haha! Deze voormiddag m'n hele kleerkast geleegd en alle dingen weggegooid die ik niet meer draag. Nu een heel pak strijk aan het verwerken. Kan er maar beter van profiteren toch! Straks boodschappen doen. Weet alleen nog niet goed wat ik zal klaarmaken vanavond. Iemand lekkere ideeën?

9. Krista1990

Oooooohh leuk! Wil ik ook een keertje doen. :D ik ben aan het kijken voor een lang weekend tussen kerst en oud en nieuw :D tips?

10. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    maar ja ik ga dus nu eerste ronde in. neem ik aan hoe werkt dat eigenlijk haha. beetje leek op dit gebied

Dat verhaal met ouders , dat ken ik maar al te goed. mijn schoonvader heeft er een handje van.. nee moet je niet doen blablabla ik lach dan en loop maar weg voor dat er iets verkeerd zeg.. ze weten niet eens dat we proberen lekker laten zeuren haha

11. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja dat helpt zeker haha! Lekker chocolade mmm krijg er al zin ik haha.

Ikkehouvanjou, dikke knuffel! Volgende ronde hopelijk meer geluk!
    Oeps zie net je pas aan de eerste ronde begint! Dat je snel zwanger mag zijn dan. Ik duim voor je!

12. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    ehmm.. als je een lang weekend gaat moet je niet te ver gaan.. anders ben je helemaal kapot..
    iets van oostenrijk is altijd leuk en niet heel duur..

of winterberg ofzo.. das in de buurt (nou ja, je snapt me) en ook heel leuk! zeker voor beginners..
    oh en voor dat je gaat ff lesje in snowworld nemen, dan sta je niet voor het eerst op de latten in de sneeuw..

13. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    aahh kan je hier ook niet even langskomen?
    de stofzuiger staat al een uur naast me klaar hier, maar elke keer als ik ernaar kijk denk ik.. nog 5 minuten hahaha..

ook de kasten moeten flink uitgemest worden en een sopje kan ie ook wel gebruiken.. bahbah.. geen zin! hahaha

ooeehh eten.. ehm.. pasta? spaghetti ofzo? gewoon simpel.. ik ben niet zo van de culinaire hoogstandjes ;)

14. soeee

soeee Niet meer actief

Rood houd ik niet van! Nouja, in die context in ieder geval! Hopen dat er gauw weer een positieve test voorbij komt hier, daar ben ik wel aan toe! Dus meiden, doe je best!! :D (en de mannen natuurlijk ook :p)

15. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    echt hè! we moeten er een vruchtbaarder topic van maken hahaha..

het valt me trouwens op dat onze NOD's best wel dicht bij elkaar liggen.. je merkt het ook aan de gesprekken..
    2 a 3 weken is het vrij rustig.. en dan krijg iedereen testdrang en stress hahaha.. heerlijk dat we die met elkaar kunnen delen!

16. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Pffff meiden jullie kletsen echt veel!! Wel gezellig natuurlijk;)

@ Mediq: Hup hup *schopt je onder de kont* aan de stofzuig jij! Ik ga ook zo maar boodschapjes doen en toch nog een beetje low energie huishouden.

@ ikkehouvanjou: Heel veel succes straks in jullie eerste ronde, spannend hoor!

@ Krista: Wij gaan op wintersport in Oostenrijk, gebied heet geloof ik Hartkaiser (pin me er niet op vast). Vind ik een heerlijk gebied voor zowel beginner als gevorderde...maar misschien wel een beetje ver rijden voor een weekendje. Dan is Winterberg toch wat makkelijker aan te rijden denk ik:).

Qua ouders en jong zwanger worden, haha daar hadden mijn ouders weinig over te zeggen, die waren zelf 19 en 21 toen ik geboren werd.:) Ze schrokken hier wel even hoor toen ze hoorde dat ik zwanger was (vooral omdat ik destijds heel slecht in mn vel zat) maar kijken er nu onwijs naar uit om opa en oma te worden, net als mijn schoonouders trouwens, die zaten gelijk met zn allen te brullen toen we het gingen vertellen.

17. soeee

soeee Niet meer actief

Hahaha, ja hè! Ik kan me hier echt wel ff uitleven, heerlijk vind ik dat. Ik kan er ook echt heel hyperactief van worden. Net heb ik 'Beauty and the brains' van Niels Littooij opgezet en liep met die kleine hond van ons op m'n armen de kamer rond te dansen hahaha. Ik zie het zo weer voor me. En toen dacht ik: AUW, m'n (.)(.) :D hihi

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    wij gaan vanavond aardappelen, worteltjes en zelfgemaakte gehaktballen eten.. als me zelf nu tenminste n schop onder de reet geeft om te gaan afwassen:p ben dus jaloers op iedereen met Truus de afwasmachine:D

enne ik ben helemaal voor n vruchtbaarderer topic hihi... hier dan komend weekeinde maar goed ons best doen voor n sinterklaas kadootje..
    zei dat laatst ook tegen vl.. hij heel snugger: we doen toch niet aan sinterklaas??
    duurt ff.... of moet je ongesteld worden rond sinterklaas haha..

19. Krista1990

Haha ja klopt.
    Ik heb net een lading ovulatietestjes besteld :D hopelijk morgen binnen, dan zit ik een week voor m'n eisprong, volgens de app. ;)

20. Krista1990

Hahahaha. Mannen zijn soms traag van begrip hè? :D

Je mag m'n Truus wasmachine wel een keer lenen hoor, haha.

Ik ga vanavond een pasta eten denk ik, lekker simpel! Ben nu aan het werk, maar de kindjes slapen.

Deel Deze Pagina