Goedemorgen dames, Hier vandaag ; - trekkend gevoel bij mijn baarmoeder/eierstokken. - weiig op mn maag - rommelende darmen - uitslag op m'n armen - hongerig gevoel / leeg gevoel - hele rare, levensechte dromen - pijnlijke borsten!!!!!!! Ik weet dat het niets kan betekenen , maar ik voel me anders.
Hallo dames, heb t weekend niet kunnen reageren erg druk gehad. Drukke week is alweer gestart. Nieuwe dames welkom! Gefeliciteerd Nathalie met je zwangerschap! @ Denise, hopen dat j snel zwanger bent! @ love, mijn vriendin is met clomid direct zwanger geraakt, ik hoop dat t ook zo posi is voor jou. Kan t geen innesteling zijn. Dinsdag krijg je meer duidelijkheid hopelijk! @ Krista, spannend meid Wnnr mag je testen?? @umma, So je voelt je lkkr zwanger dus echt leuk! @ hier, ben klaar met ongi! Jeeuj deze ronde ovutesten gebruiken. Moet ze alleen vandaag even bestellen. Zit nu op dag 7. V.A dag 10 beginnen met testen toch? Ik hoop dat ik me ei kan vinden. Ga nu naar stage daarna school. Iedereen fijne dag verder!
Goeiemorgen dames, ik kom ook weer even aanwaaien, heb hier in een hoekje van de zolder met mn laptop toch weer een internetsignaaltje kunnen oppikken. Gelukkig komen ze als het goed is vrijdag een nieuw pakket installeren en kan ik gewoon weer door heel het huis internetten. Heb echt een onwijs drukke tijd nu dus sorry dat ik jullie niet helemaal kan bijhouden, ben veel meestal 2x per dag in het ziekenhuis bij schoonmams en van het weekend ook nog de verjaardag van mn oma gevierd waar ik een taartje voor gebakken heb, ook vrij tijdrovend dus. Zaterdag wel heerlijk heel de dag met mn mams geshopt voor de baby, denk dat ik nu wel bijna alles in huis heb op een paar kleine dingetjes na! Was echt onwijs gezellig, alles wel op zwangere vrouwen tempo haha, dus veel tussendoor gezeten en 's avonds was ik echt versleten. Ik ga jullie vanaf nu weer proberen wat beter bij te houden meiden, tot vanmiddag, ik ga nu weer ff richting het ziekenhuis.
Misselijkheid is hier weg, was echt super beroerd net!!!! Nu menstrustieachtige krampen in m'n onderbuik, ter hoogte van m'n liezen... En zonet bij afvegen roze afscheiding. Wat is dit nu weer??? Worden jullie al gek van me? Ik zelf wel!
Hahaha aahhww meis jij zit jezelf echt helemaal gek te maken! Rustig aan.. stress is niet goed.. Nog ff afwachten en dan weet je het zeker! Hoop t zo voor je.. Dikke knuffel..
Geeft niks meis! Familie is belangrijker! Wij gaan nergens heen .. Succes in t ziekenhuis bij je schoonmams.. En super gezellig dat je lekker met je moeder op stap bent geweest! Hahah zwangere vrouwentempo.. heerlijk!!
@ Krista, Ik had alleen last van de gebruikelijke kwaaltjes wanneer mn ongesteldheid eraan kwam.. Maar we waren ook niet bezig met zwanger worden, dus dan let je er gewoon niet op denk ik.. Ik hoop het voor je
Hoi meiden, Ik kom hier ook nog eens aanwaaien! Sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar heb amper tijd voor mezelf, laat staan voor het forum! Weet echt niet waar eerst aan te beginnen. Helaas ook niet echt kunnen lezen! ik zie wel een hele boel nieuwe meiden welkom meiden!!! Smnee Zie ook dat je helaas ongesteld bent geworden! Balen meid! DIKKE KNUFFEL!!!! Verder weet ik het echt niet, sorry meiden!! hier dus ontzettend ontzettend druk. Nog niet ongesteld, maar ook nog niet getest. Heb zelf daar nog geen tijd voor gehad! Geen testen in huis en ook geen tijd om naar de winkel te gaan, zodus... Maar niet het gevoel zwanger te zijn, dus ik wacht gewoon tot ik ongesteld wordt.. Ben ook niet zeker van mijn ei, dus weet niet goed wanneer ik nu juist ongesteld moet worden..
Wie? Ik? Hahahahaha. Ik weet het schat, maar ik kan er niks aan doen, m'n voorgevoel is zo sterk! En meestal heeft m'n voorgevoel gelijk! Dank je schat! Ik hoop het ook voor jou. Dikke knuffel'
LY.. ja komt de ei-stress denk ik nu is de nod 24 december, dus ik hoop op een kerstkado Krista.. die afscheiding kan een innesteling zijn? je hebt volgende week je nod toch? spannend!!! Dinges.. familie is ook belangrijk meis MumL.. geen tijd om te testen?? ooo meis toch! misschien krijg je net zo'n succes als ummi had na de verhuizing,hihi
Spannend Krista, 3 dec dan ben ik jarig! Nou me duimen draaien voor je. Hier nu pas klaar richting huis.
Bekijk bijlage 288855 Bezig voor een baby. *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Meiss, 23 jaar - ronde 8 na mk, 1e kindje NOD 3 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 16 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *Smnee, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december *Eulalia, 22 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 1 januari *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *xxLove, .. - ronde 14, 1e kindje NOD nog onbekend *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november, overtijd *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november, overtijd en nog niet getest Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *UmmAbderrahman, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE Bekijk bijlage 288856 LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin )
Nou smnee, dat testen is dus niet meer nodig.. Zonet bruin-verlies gespot. Ongi komt er dus aan! HELAAS. Maar wist het eigenlijk wel al. Hopelijk breekt het morgen goed door, zodat ik met zekerheid kan zeggen, op naar ronde 8. Vind het wel echt verschrikkelijk balen dat mijn cyclus zo onregelmatig is..