Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

knuf! :(

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    @mumL: :( ! knuffel

@Dinges: misschien heb ik het gemist maar hoe is het nu met je schoonmoeder en had je nog een cadeautje gekocht voor d'r zo ja, wat heb je gekocht?

@hier: vandaag druk bezig geweest, witte babywas gedraaid met beddengoed ... wat een gepruts zeg al die kleine dingen ophangen! En vind wassen en ophangen en strijken al zo verschrikkelijk! Straks even mijn nieuwe strijkeizer uitproberen die ik zaterdag van mijn mannetje gekregen heb... ben vanavond alleen thuis mijn man is bij zn papa met de auto bezig dus kan ik lekker doen waar ik zelf zin in heb heeeerlijk! Ben vandaag niet helemaal lekker, misschien ook ergens een griepje opgelopen denk ik BLEGH, hopen dat het niet erg word maar mn maag rommelt behoorlijk ..

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ly, heerlijk lijkt me dat. Al die kleine dingetjes wassen :)

4. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    @smnee en MumL.. balen meiden :(.. dikke knuffel! T komt wel goed schatjes!!

@krista ooeeh spannend! Ik hoop zo dat je voorgevoel gelijk heeft :D

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Jaa, het is wel erg schattig maar wel veel werk haha

6. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Oeh nu sta ik terug bovenaan de lijst, ik heb als volgende mijn NOD.... Spanneeeend!! Haha eigenlijk echt niet hoor, ben er zeker van dat ik weer gewoon ongesteld wordt :(

Krista, ik duim voor je meid ;) en wil je niet gekker maken dan je al bent :)p) maar dat roze kan innesteling zijn! :)

@muml en smnee, knuffel!!

7. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Klopt :D vandaag over een week zou ik kunnen testen, maar ik test zaterdag denk ik :$ of vrijdag! Hahahaha.

8. Krista1990

Hahahaha :D
    Nu kan het niet meer gekker....:p

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    @Krista: jij gaat echt wel vrijdag testen jij kan toch niet wachten tot zaterdag hahahhaha

10. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @ly1, echt he! Hahaha :D
    @Krista, hopelijk posi he meid ;) zou super zijn!!

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Mijn nod is trouwens 17 dec.

12. Krista1990

Hahahahaha :D wat ken jij me al goed zeg :D

13. Krista1990

Hahahaha, jullie kennen mij volgens mij nog beter dan ik mezelf ken :D

14. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Hoi meiden,

Ben net nieuw hier en wou me ook hier even bij aansluiten.
    Ben 21 jaar en hebben samen met mijn vriend al een zoontje en willen een broertje of zusje erbij voor ons zoontje.
    Ben al 3 maanden gestopt met de pil maar eerst mijn cyclus een beetje van slag, nu die weer regelmatig is gaan we er echt voor.
    Dit is dus onze eerste ronde, Mijn nod is 10 december.
    Vind het toch allemaal weer erg spannend!

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Krista graat vrijdag testen, dat moet!! Haha.
    Ik dacht trouwens dat we wel een poll konden maken voor het geslacht van het kindje van LY1. ;)

Welkom Annelies :)

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik doe de lijst van de week even op computer, ben nu dolblij met mijn iPad hihi)

17. Krista1990

Haha ja smnee?
    Welke test moet ik halen? :D

18. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Annelies: Welkom hier! Leuk dat jullie al een zoontje hebben, hoe oud is hij? Hoop voor je dat het snel raak mag zijn met de tweede.

@ Smnee: Jeeej Ipad, lijkt me indd ook heerlijk! Ik heb hier een minilaptop, daar ben ik normaal gesproken echt mee vergroeid, zo'n fijn ding! En balen van je ongi meis, hoop dat jullie dit jaar het mooiste kerstcadeau ooit krijgen!

@ Ly: Ja ik had indd een cadeautje voor schoonmams gekocht, een superschattig knuffeltje met een kaartje eraan waar voorop stond 'voor mijn lieve oma'. En dan van binnen of zij zolang op het knuffeltje wilde passen zodat de kleine en zij er straks samen mee kunnen spelen. Ze vond het ontzettend lief en ze laat het aan iedereen zien die op bezoek komt hihi.
    Ooooh spulletjes wassen, je ben al vroeg begonnen zeg (maar snap ik ook wel als je zelf denkt dat die kleine eerder komt). Ik ben nog niet begonnen maar heb ook eigenlijk wel het idee dat ik nog ruim de tijd heb.

@ muml: Balen meis, indd heel rot dat je cyclussen zo onregelmatig zijn. Hoop voor je dat de volgende ronde een hele goede wordt!!

@ Krista: Ik duim voor je dat je voorgevoel klopt!

Zo, wij zijn net terug van mijn laatste zwanger-fit avond... vanavond partneravond gehad. Hele berg info over ons heen gestort gekregen (waarvan ik eigenlijk niets nieuws gehoord heb haha), maar vind het wel een fijn idee dat vl nu ook een beetje weet hoe het allemaal zit.
    Verder vanmiddag lekker naar schoonmams geweest en het gaat echt super met haar, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ze is van alle infusen af, de ruggenprik is eruit en de cathether en ze heeft vandaag zelfs al een stuk met ons meegelopen tot de deuren van de afdeling! Ben echt zo ontzettend blij dat het allemaal zo voorspoedig lijkt te gaan!! Nu alleen nog de uitslagen van de patholoog afwachten, maar ik hoop heel hard dat die straks ook in het rijtje goede verwachtingen mogen aansluiten:).
    Straks nog ff lekker een filmpje met vl op de bank kijken...hmmm lekker ff mn hoofd verzetten! Jullie nog spannende plannen voor vanavond?

19. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Ooh en over de poll voor de baby van Ly.... ik denk dat ik het weet!!:p Volgens mij heeft ze zich nl in één van haar posts versproken hihi:D:D

20. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    haha dat dacht ik ook al :p
    maar als je goed leest is het twijfelachtig haha

ik doe ook mee

Deel Deze Pagina