Hee meis, klopt, ik ben gastouder 30 uur in de week... pas op 4 kinderen bij er gezin thuis. Alles is familie? Is dat een leuke film? Wil ik ook wel heen dit weekend eigenlijk Enorm spannend. Pffff!
@Umma: Jeetje dat kan ik me voorstellen ja dat, dat schrikken is zeg! Misschien had dat jongetje een bijzonder gave hahah, wie zegt @Ly: Leuk Leuk van quotes ik doe mee @Meiden die wachten op de NOD: Ben heel erg benieuwd naar jullie hoop echt dat er wat zwanger bij mogen zitten, jullie maken het wel spannend hoor!! Gaat er hier nog iemand deze week testen??
Nou meiden ik ben naar het ziekenhuis geweest. Heb gezegd dat ik ongesteld was geworden en ze vonden het maar vreemd. Ze heeft toch een inwendige onderzoek gedaan en ze kon idd zien dat ik ongesteld was en vertellen dat ik het meeste al achter de rug had (heb nu ook niet meer zoveel als zondag en maandag). Ze kon er verder niet veel van zeggen want ze wist er zelf ook niks op te zeggen, want ze moest overleggen met de gynacoloog. De stolsels waren waarschijnlijk door de medicijnen omdat het slijmvlies dikker aangemaakt wordt Ze belde me vanmiddag terug en ze had overlegd. Ik moet dus nu weer voor de 2e keer met de clomid beginnen en dinsdag weer naar het zh voor inwendige echo om te kijken of het al aanslaat.. vandaag neem ik de 1e weer in en deze moet ik dan weer 5 dagen slikken Jammer dat het zo allemaal moet gaan, dat we er zo gigantisch veel moeite voor moeten doen, maar ik heb echt alles over voor een kindje als het maar aanslaat! ...& meiden jullie zijn schatten echt waar! Wat een lieve woorden hadden jullie zeg in jullie berichtjes voel me erg gehoord door jullie zo fijn.. vriendinnen begrijpen toch niet helemaal wat je bedoeld maar jullie wel! Dank jullie wel!!! <3<3<3 *verspreid kusjes vanaf hier*
@love, oh meid hopelijk slaat het wel aan nu! Gek dat je dan ineens ongesteld was, was dit dan een hele korte cyclus? Het word je zeker niet makkelijk gemaakt, en het is je zo gegund hoor! Ooit krijgen jullie ook jullie wondertje, daar ben ik zeker van! Vind het echt heel knap hoe je hiermee omgaat, echt waar. Al die lieve woordjes verdien je zeker en vast. Hopelijk mag het snel een keertje aan jullie zijn Dikke knuffel! Ik lig stiekem al in mn bed, al een uurtje.. Toen ik naar m'n trouwfoto's aan het kijken was deze namiddag kwam ik er weer een beetje bovenop maar m'n lichaam wil niet mee zeg, ik vrees dat ik een beetje ziek aan het worden ben! Had het koud en warm tegelijk en voel me maar beroerd. Dus nu ga ik m'n oogjes dicht doen en slapen tot morgen iedereen en goede nacht!
Meid, jammer dat je toch niet echt een duidelijk antwoord heb gekregen maar hoen dat de clomid wel zn werk doet meid en dat jullie snel jullie wondertje mogen krijgen! Dikke kus en denk goed aan jezelf lieverd!
@love ah oke. Dat van die stolsels valt dan in ieder geval wel op zijn plek. Het lijkt me wel heel vervelend dat de dokter ook niet zo goed weet wat er aan de hand is. Word je niet echt zekerder van.. Maar laten we hopen dat de clomid nu wel aanslaat. Ik duim voor je meid! Geef de moed niet op! Dikke knuffel!
Love: nou ook jammer dat ze niet wisten wat het was. Ik hoop dat deze ronde clomid wel aanslaat en je een wat duidelijker beeld krijgt. Geef de moed niet op hoor. Op een dag ben jij ook zwanger! Xxx
@ Myhiro: Beterschap! Ik hoop dat je een beetje goed kan slapen vannacht en dat je je morgen weer een stuk fitter voelt. @ love: Indd heel moeilijk dat het bij jullie allemaal zo lastig moet gaan, ontzettend oneerlijk! Ik duim echt heel hard dat de clomid deze keer heel goed zn werk gaat doen en dat jij je binnekort hier zwanger komt melden. *Geeft een HCGkusje terug! @ Krista: Balen dat je zo'n rotdag hebt, hopelijk voel je je morgen weer wat beter... @ Umma: Zo je zal indd wel even geschrokken zijn van dat jochie... Ik denk dat hij indd heldervoelend oid is, mijn broertje heeft dat soort dingen ook wel eens tegen mensen gezegd toen ie klein was, klopte eigenlijk altijd (zelfs ook wel eens tegen een vrouw die zelf nog niet wist dat ze zwanger was, bleek dus later ook te kloppen). Hij kon ook altijd heel goed stemmingen bij mensen aanvoelen en kon soms al zeggen wie er belde voor de telefoon werd opgenomen. Nu heeft hij dat allemaal niet meer, maar het schijnt dus dat sommige kinderen nog zo dicht bij hun gevoel/instinct (sorry weet niet zo goed hoe ik dit op een niet zweverige manier moet verwoorden) staan dat ze dat soort dingen kunnen aanvoelen. Ik vind het juist wel mooi zo iets! @ quotes: Ik las toevallig in het ziekenhuis vandaag een leuke: An apple a day keeps the doctor away...especially if you aim carefully! Verder heb ik vandaag een beetje de layout van ons geboortekaartje in elkaar zitten knutselen, blanco kaartjes besteld (ga de kaartjes echt helemaal zelf maken) en een zinnetje voor op het kaartje uitgezocht (ben niet zo van de zoetsappige gedichtjes). Leukleuk ik ben zo benieuwd hoe het wordt!!
Dinges, wat goed dat je vriend wil stoppen. Het zal een zware weg voor hem orden, maar het komt goed! Umma, wat freaky! Ik vind dat maar niks zulke dingen. Love, dat is fijn nieuws. Ik hoop dat de clomid straks zijn werk doet! Ipad is fantastisch hihi
Ja heel bizar, je hoort het vaker bij kinderen dat ze iets voelen of zien. Zoals denkbeeldige vriendjes enz. Maar dit jochie joeg me echt ff de stuipen op het lijf. Ik wist ook gewoon even niet wat te zeggen..Ik voelde me awkward hahaha. Oh wat leuk je geboortekaartjes! Ik ben echt benieuwd nu..Wil je er iets meer over vertellen of liever niet? x Smnee: Hahaha ja scary he?
Ooh meiden, ben alweer wakker ben met een raar gevoel wakker geworden... Ik ben een hele nuchtere en positieve meid maar ik ben ineens enorm bang voor een keizersnede geworden.. heel raar heb er over gedroomd maar ik kan me niet herinneren dat het een enge droom was? ik kan ook niet meer in slaap vallen, bah wat naar wakker worden zeg en ben ook hardstikke misselijk!
Dinges: wat heb je voor idee met het kaartje? Ben erg benieuwd! Ik ben wel een beetje creatief (met haar en make-up vooral haha) maar niet zó creatief haha leuk hoor!
Awh meid kan me voorstellen. Maar als het op een keizersnee aan komt ben je op dat moment niet bang. Je hoopt alleen maar dat je kleintje gezond ter wereld komt. Dit hoor ik van vriendinnen die een keizersnee hebben gehad. Komt vast goed, jij gaat op de natuurlijke weg je kleintje op de wereld zetten xxx
ik ga zaterdag testen en jij bent een schat meid ik hoop zo dat jullie ook snel een dikke positest krijgen he bah meid, waarom ben je zo bang voor een keizersnee? hopelijk voel je je nu al weer wat beter die quote Pff tranen om 1 zin "Nobody said that it would be easy"
@meis: ik weet niet waarom ik ineens zo bang ben, ik weet ook niet precies meer wat ik gedroomd heb, misschien dat dat het gewoon is.. Vind het erg raar want maak me nooit druk om dingen ofzo, en ik heb altijd zoiets van: het zal er toch weer uit moeten dus ik maak me geen zorgen... Heel apart en vind het echt heel erg vervelend... Vond het zelf ook echt een super mooie quote! Hij staat voor zoveel dingen symbool voor liefde/ het leven ook voor een kinderwens
aaawhh meis toch ik kan je alleen maar meegeven dat je voor een keizersnede echt niet bang hoeft te zijn hoor! ik ben er al een paar keer bij geweest en het is echt niet iets om je zorgen om te maken! en sowieso heb je dan helemaal die oerkracht in je van "het maakt me niet uit hoe, maar iemand gaat nu zorgen dat me kindje eruit komt".. dus maak je geen zorgen!! dikke knuffel
Goedemorgen dames, ik heb even weer bijgelezen, maar ik beantwoord later, de vrouw van m'n gastouderbureau staat zo voor de deur Liefs.