Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ja zo dacht ik ook altijd dus snap echt niet waar dit ineens vandaan komt:( ... Het kindje zal d'r toch uit moeten, dus op de ene of de andere manier.. Misschien eventjes een dipje en is het over een paar dagen weer verdwenen ;) bedankt meid! X

2. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    leuk meid

ik ben vrijdag aan de beurt haha

3. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Oh top! Dan neem ik m'n vriend dit weekend mee naar de film. Ted lijkt me ook leuk trouwens :D

4. Krista1990

Hallo lieve meid!

Wat vreemd dat je ongesteld bent geworden... :(

Probeer positief te blijven meis!
    Jullie mooie liefdesbaby komt er, dat weet ik zeker!!

Als je je hart wil luchten, we zijn hier!

Dikke kus. Knuffel!

5. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ly, komt gwn door die droom...komt allemaal goed meid straks, zoals je zelf het moet eruit. Mooie quote :). @love, Ik hoop dat Clomid zijn werk gaat doen. Ken alleen maar posi verhalen over clomid, hoop bij jou ook!!! @ hier, lig nog in bedje, kon niet opstaan. Even een dag voor mezelf en huiswerk maken.weekend zal ik daar geen tijd voor hebben, vier aanstaande zat mijn verjaardag. :)! Moet nog veel doen schoonmaken, boodschappen, stad in. Ik doe dat morgen allemaal, geen zin om naar buiten te gaan vandaag. Ben benieuwd of me ovutesten binnen zijn vandaag.

6. Krista1990

Och meis. Wat vervelend lijkt me dat, dat je ineens dat gevoel krijgt.
    Maar het komt goed lieverd!
    Dat kleintje moet er toch uit, en volgens mij op dat moment ( mocht het zo zijn ) dan wil je zoooo graag dat je kleintje komt dat je gelijk een oerkracht hebt...

Komt goed wijfie! :D

Xx

7. Krista1990

Wat komt ze doen dan?

8. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0

intake gesprek voor een ander gastouderbureau.

9. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
  10. Krista1990

Is ook zo. Spannend!
    Ik moet eerst een gesprek aangaan met de ouders van m'n oppaskindjes.

11. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe

aawh ook al zo lief! het komt inderdaad allemaal wel goed! Wat moet dat moet;) hoe ging je gesprekje?

x

12. Krista1990

Precies.
    Gesprekje ging wel goed opzich, moet een gesprek aan gaan met de ouders.

Xx

13. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Ly: Ik kan me voorstellen dat je goed opziet tegen een keizersnee... soms vind ik mensen daar zo makkelijk over doen, zo van 'dan neem je toch een keizersnee, veel makkelijker', maar het is natuurlijk toch een heftige operatie. Maar dat komt bij jou vast helemaal goed hoor, volgens mij is het hormonaal heel goed geregeld dat we hoe verder we in de zwangerschap komen hoe rustiger we worden over de bevalling, dit merk ik bij mezelf wel iig. Ook jij kan het!! Op wat voor manier dan ook:).

@ Hier: Even tussendoor achter de laptop, ben me aan het gedragen als een goede huisvrouw...wasjes doen, keuken soppen, stofzuigen en stoffen en ik ga denk ik zo maar eens de ramen zemen:D. Of dit nu de nesteldrang is of dat ik gewoon even afleiding zoek weet ik niet, maar ik word er wel lekker productief van! Gisteravond hebben we te horen gekregen dat schoonmams vandaag naar een andere afdeling gaat en dan vandaag of morgen al haar eerste chemo krijgt. Was wel even schrikken, maar aan de andere kant ook wel een goed teken want dan vinden ze blijkbaar dat ze al heel goed is opgeknapt. We hebben dus gisteren nog maar even foto's gemaakt van haar mooie lange haar, heel heftig wel! Maar het is zo'n krachtige vrouw, ik geloof niet dat ik haar ooit zo sterk heb gezien..dus ik hoop heel erg dat ze goed genoeg is om dit ook te doorstaan...

14. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Oh en over ons geboortekaartje, ik ga niet alvast alles verklappen, maar het wordt niet echt een heel druk kaartje ofzo. Op de voorkant komt een lammetje te staan (mensen die in Dordrecht geboren worden noemen ze schapenkoppen, dus dat vond ik wel een leuk idee). Op de kop van het lammetje ga ik een echt plukje wol plakken, zodat ie een soort kuifje krijgt hihi. Verder aan de binnenkant bovenin één zinnetje en dan gewoon een aankondiging van de kleine. Niets in rijmvorm ofzo, daar ben ik niet zo van:).

15. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik heb me eigenlijk nooit zo zorgen gemaakt over een bevalling oid, ik sta er heel nuchter in zoals ik als zei ben ik ook een hele nuchtere en positieve meid hiih ;) en verhalen interreseren me ook absoluut niet, iedere zwangerschap en bevalling is anders dus aan de verhalen van andere bevallingen hecht ik ook totaal geen waarde. Ik heb zelfs zin in de bevalling! Het lijkt me geweldig te zien als vrouw zijnde hoeveel kracht je op het moment dat je je kindje op de wereld zet hebt. Maar het is wat ik vanacht gedroomd heb waarschijnlijk ;) Ik denk wat ik het ergste zou vinden: Je krijgt niet alles volop mee met een keizersnede, je ligt daar maar achter zo'n groot doek, en alles gebeurt daar maar en zo ineens is je kind daar zonder dat je het zelf hebt geboren zien worden, zonder dat je er iets voor hoefde te doen. Of erger dat je mischien volledig onder narcose bent en je man er ook niet eens bij kan zijn, nu ik het einde nader vind ik het steeds bijzonderder allemaal, ik wil alles vastleggen ik wil alles terug kunnen kijken ik kan deze zelfde zwangerschap niet over doen .. waait wel weer over : even een dipje denk ik STOMME HORMONEN! :(

Wat een naar nieuws van je schoonmoeder! Ze krijgt wel de chemo dat je je haar verliest dus? Vind het heel speciaal dat jullie nog foto's gemaakt hebben, echt een heel beladen moment lijkt me zo :( ... Ik wens jullie allemaal alle krracht toe meid!

Trek je dat een beetje op dit moment met je naderende bevalling en alle drukte eromheen? En je vriend?

Dikke knuf!

16. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Sorry ik verwaarloos jullie echt!
    Ook niet echt kunnen lezen. Vanaf nu doe ik weer mijn best!!

ly Snap je wel hoor! Zou ook niet graag een keizersnede hebben. Net om de reden dat je daar verteld! Het lijkt of je niets moet doen! Maar gewoon niet van uitgaan :)

Dinges Heftig! Maar op zich ook wel goed nieuws dat ze al mag beginnen met chemo. Hoe sneller hoe beter lijkt mij? :) Sterkte in ieder geval !!!

love Dus toch ongi! KNUFFEL. Maar langs een kant, nu ben je 1000% zeker dat je ongi is doorgebroken en kan je echt gewoon met een frisse wind deze ronde starten! Ik hoop dat de clomid goed werkt!!

Verder weet ik het niet meer! Sorry meiden!! :eek:
    Ik dacht dus dat mijn ongi ging doorbreken omdat ik mini beetje bruin verlies had, maar niets is minder waar. Gewoon wit verlies ( nog steeds). Maar ik voel op een of andere manier dat ik niet zwanger ben, dus hoop eigenlijk heel erg dat mijn menstruatie toch snel doorbreekt. Dan kan ik nieuwe ronde starten!

17. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    En oohja, mijn temp is ondertussen wel mooi 37,1 ( zoals altijd na mijn ei) dus ik gok gewoon op een heel laat ei.

18. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ly snap wel goed wat je bedoeld! Maar ja ik denk dat dingen op dat moment wel allemaal op zn plek zullen vallen. Ook logisch dat je soms even een dipje hebt meid je hebt nou eenmaal veel rondwandelende hormonen daar binnen;)

@dinges wat mooi dat jullie zo dicht bij haar staan in dit hele proces. Het lijkt mij ook een goed teken dat ze nu al sterk genoeg is voor een chemo. Mooi dat jullie samen afscheid hebben kunnen nemen van haar haar. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Het zal wel een zware weg worden. Maar om nog even bij de quotes te blijven: "maybe you have to know the darkness before you can appreciate the light". & "when you want to give up in the darkness of the night, remember there is allways a brave little light!" knuffel!

19. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @muml nou ja nogsteeds geen bloed geeft moed toch je weet het nooit meid;)

@hier vandaag weer veel gezeur met het regelen van de rest van mijn uitkering maar uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Vanmiddag even met hondje naar de dierenarts want hij voelt zich niet goed en ik heb gister een heel raar bultje in zijn mond ontdekt. :( dus hopelijk niets aan de hand maar toch even checken. Mijn arme kindje ;)
    Dan nog even op bezoek bij een vriendin en dan is de dag wel weer voorbij geloof ik ;)

20. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ S04: Succes bij de dierenarts zo, hoop dat het allemaal een beetje meevalt (en daarna ook de rekening...daar schrik ik ook altijd weer van:$)

@ MumL: Duim heel hard voor je dat je eigen voorgevoel niet klopt en dat ze gewoon hardstikke zwanger bent!!

@ Ly: Komt indd wel goed meis, ik snap je helemaal hoor, door die hormonen kan je soms ineens zo raar gaan denken. Knap hoor dat je helemaal niet tegen de bevalling opgezien hebt, is hier wel anders... was er vanaf het begin echt als de dood voor...maar krijg nu ook steeds meer het idee dat ik dit ook moet kunnen net als miljoenen vrouwen voor me. Ach, we kunnen alleen maar afwachten hoe alles verloopt, en zo rustig en ontspannen mogelijk blijven natuurlijk;).

Ik merk aan mezelf wel dat ik het er wel zwaar mee heb op het moment, omdat het me zo goed doet beseffen hoe dicht de dood en nieuw leven bij elkaar staan. Het is moeilijk maar ik kan er toch niets aan veranderen...dat geeft zo'n machteloos gevoel en dat vind ik heel naar. Ook als we bijvoorbeeld uit het ziekenhuis komen, vl wil er dan het liefst even niet over praten en lekker zijn zinnen verzetten, maar ik heb juist dan veel behoefte om te praten, dus meestal ga ik dan even bij mijn eigen moeder langs, die kan gelukkig mijn urenlange gekwek goed aanhoren. En ik kan natuurlijk hier ook altijd mijn ei kwijt, dat vind ik ook ontzettend fijn meiden, dus een dikke dankjewel daarvoor!!xxx

Deel Deze Pagina