@ love: ik snap dat dit je helemaal opbreekt, fijn dat je het met je vriendin hebt kunnen delen. hele dikke knuff meid ♥ typ het van je af ook al is het 4 pagina's lang ik lees het met veel liefde en probeer je te helpen ik merkte op een gegeven moment ook dat het me allemaal te veel werd dus naast mijn ouders en schoonouders(die wisten van mijn vorige zwangerschap) heb ik het ook aan s.zussen en zus verteld en dat lucht ook heel erg op en de beste maat van vl weet het ook. @hier: we hebben de auto van een buurman voor onze oprit staan en die gozer weigert die auto daar weg te halen dus vanochtend vroeg de politie al aan de deur nadat vl weer gebeld had die hebben hem waarschijnlijk ook niet overtuigd want de auto staat er nog alleen zit er nu een bon op zijn voorraam cd 26 en roze gespot......zal wel het begin van de ongi zijn
Goeie morgen meiden! Meis Aah ik hoop dat het niet betekend dat je ongi er aan komt Love kan me voorstellen dat het deugd doet om er over te praten! Dat zou mij ook heel erg veel deugd doen. Dikke knuffel!! Umma Ga maar lekker naar Nederland! Zal je deugd doen! Zal je hormonen hopelijk ook een beetje kalmeren. So Hoop dat het niets is met je hondje!! Hier nog steeds geen ongi en nog steeds hoge temperatuur! Toch maar eens besloten om na dit weekend te gaan testen! Duimen jullie voor me meiden?
@meis: OMG, hoezo "weer" is het vaker gebeurt? Wat een sukkel! Hoe hoog zou de boete zijn en wt zei de politie tegen jullie? .. Balen dat je denkt dat je ongi eraan komt! @mumL: spannend zeg!! Tuurlijk duimen we voor je! Zag dat je 5 dagen over tijd was aan je banner! Hier: mega hoofdpijn, lig nog lekker in bed maar mijn buurvrouw heeft weer eens mega lawaai met haar hakken te sjouwen 20x de trap op en af en te knallen met haar wc borstel in de wc pot! Ben zooooooo chagrijnig eventjes nu gelukkig is m'n man lekker aan het werk en kan ik even alleen chagrijnen.. Liefs xx
ze hebben hier chronische parkeerplaatsen tekort we hebben al 1 van onze 2 uitritten terug aan de gemeente moeten geven nadat we eerder onze aanhanger niet meer van het erf af konden krijgen omdat 1 van de buren voor de uitrit stond Die heeft bij de gemeente geklaagd en toen hebben ze voor die uitrit een parkeerplaats gemaakt en nu dus een die structureel voor onze andere uitrit parkeert politie kon weinig doen aangezien hij er gisteravond is gaan staan terwijl mijn vriend nog niet thuis was, dus onze auto kon niet op de oprit als onze auto op de oprit had gestaan dan hadden ze zijn auto weg gesleept maar nu hebben ze alleen een bon gegeven.. hij heeft nu net zijn auto er weggehaald of het ongi is weet ik nog niet volgens mij voor de rest nog niks gespot naja is het wel zo ga ik zondag lekker in de achtbaan we wachten af..........
@ Meiss: Wat een mafkees zeg die buurman, hopelijk laat ie het na deze bon of staat de volgende keer dat ie het doet jullie auto op de oprit, dan zal ie na de kosten van het wegslepen wel 2x nadenken voor ie dat nog een keer doet... @ Ly: Prachtige quote weer! En sterkte met je hoofdpijn, hoop dat het een beetje wegzakt voor je. En dat je buurvrouw ff lekker gaat buitenspelen met dr hakken ofzo, naar mens. @ MumL: Ik duim ontzettend hard voor je!! @ S04: Haha herkenbaar je verhaal van de ING, ik zit dus ook al 2 weken zonder werkende pinpas omdat ik vergeten ben die nieuwe pas op te halen. Bij mij is mn nieuwe pas alleen nog steeds niet binnen. Baal er ook wel van dat ik straks een andere pincode krijg, had namelijk eerst een supermakkelijke met 2x dezelfde 2 cijfers achter elkaar...maarja, die pas doet t dus nu niet meer:x. Hoop dat ze bij ING rekening houden met mn blonde genen en me weer zo'n makkelijke pincode geven en dat het allemaal een beetje opschiet. Wel lekker goedkoop trouwens hoor, 2 weken niet kunnen pinnen, merk wel dat ik veel minder geld uitgeef dan!! @ love: Jeetje meis ik kan me heel goed voorstellen dat het je even teveel is geworden hoor. Lijkt me ook niet makkelijk als je er elke keer zo mee geconfronteerd word in je omgeving. Wel fijn dat je het er zo goed over hebt kunnen hebben met je vriendin, lucht vast lekker op. Ik hoop dat je je vandaag daardoor wat beter voelt en dat je straks door de clomid een prachtig eitje krijgt waar een wonderbabytje uitgroeit! @ liesje: Goed teken dat je temp zo mooi stabiel blijft, ik duim heel hard voor je dat je week een beetje snel verloopt en je ons binnekort goed nieuws komt brengen! @ Ummi: Meis als ik jou was zou ik indd ff lekker naar NL gaan, even je zinnen verzetten en gezellig kletsen met je zusje (en ouders). Ze zullen het vast ook heerlijk vinden als je langskomt! Heb je de huisarts al gesproken of je een doorverwijzing voor een vroege echo? @ hier: Pfff ik voel me echt alsof ik in elkaar geslagen ben, overal spierpijn en last van mijn bekken bij mijn stuitje en schaambot...autsj! Gisteren toch een beetje teveel gedaan denk ik. Niet eens aan het ramen zemen toegekomen dus dat staat nog wel voor vandaag op de planning, plus de wekelijkse boodschappen dus ben benieuwd hoe dat gaat. Straks eerst maar eens een lekker stuk met de hond van mn ouders lopen, want die zijn alletwee aan het werk dus ik ben de oppas vandaag, heerlijk! Verder ben ik zelf een beetje in de klaag/downstand, vind het eigenlijk heel lullig om zo tegen jullie te zeggen maar die dikke buik begint me af en toe in de weg te zitten...merk gewoon dat ik een heleboel dingen niet of slechter kan en dat vind ik erg lastig, omdat ik normaal nogal hyperactief ben. Plus dat ik echt het gevoel heb dat vl me veel minder aantrekkelijk vind, ik had niet verwacht dat ik dat zo erg zou vinden maar ik kan maar niet ophouden met daarover nadenken (hormoontjes zijn hier ook weer op hol geslagen geloof ik). En terwijl ik dan daarover nadenk word ik weer keiboos op mezelf, zo van 'er zijn veel ergere dingen dan waar jij over zanikt...je zou bijvoorbeeld maar kaal worden of dood gaan of wat dan ook' ... pff zo heb ik dus de halve nacht wakker gelegen. Toen stond vl om 6u vanochtend ook nog op met een ochtenhumeur van een halve km wat op mij afgereageerd werd en toen had ik het helemaal gehad...tis niet helemaal mijn dag denk ik. Dus daarom maar lekker met het hondje kroelen vandaag en straks ff lekker uitwaaien en mn hoofd leegmaken, ben ik wel aan toe! Sorry voor het geklaag dames, ga heel hard proberen weer uit deze klaagmodus te kruipen!
hey Meiden! aawwhh Dinges89, jij mag altijd klagen hoor!! nog maar een paar weekjes meid! vind je het als spannend worden? of heb nog zoiets van jeetje nog 8 weken, dat duurt lang ik snap het heel goed hoor, die buik zit ook gewoon in de weg op een gegeven moment. en hoelang je er ook voor hebt moeten vechten en hoeveel tranen het ook gekost heeft, iedere zwangere vrouw gaat tegen het einde van de zwangerschap zeggen ik ben het zoooooo zat hahaha.. dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen! (vind ik dan ) @meiss; hmm.. hopen dat het helemaal niet doorzet natuurlijk .. ik duim voor goed nieuws! en sowieso mag je wel in de achtbaan als je zwanger bent hoor.. het is meer voor de attractieparken zelf dat ze bang zijn om aangeklaagd te worden mocht er ooit een enkeling tussen zitten die vind dat er iets mis is gegaan met de baby door de achtbaan.. snap je m nog? hihi.. wat stom zeg van die parkeerplaatsen, hier ook chronisch te kort, maar geloof toch dat er flinke ruzie zou ontstaan als iemand hem op onze oprit zou zetten hahaha.. @Ly; hoe is het met je hoofdpijn? al beetje gezakt? ik heb ook uber hoofdpijn.. zo maar eens even met de hond wandelen.. muts op, handschoenen aan, want wat is het kooouuuddd!! @MumL; aaaahhh wat ontzettend spannend meid! tuurlijk duim ik voor je!! wat gaan er een hoop meiden testen dit weekend ik hoop voor een zeer vruchtbaar weekend hihihi... ben benieuwd! hoe voel je je? @hier; nog steeds in een drukke 'flow', werk me het drie keer in de rondte.. vanochtend nog even uurtje zumba gegeven, dus nu even koffiepauze, ff met de hond rennen en dan door naar t ziekenhuis... ben nu 5 dpo, beetje tempdaling.. best raar normaal is mijn temp na mijn ei rond rond de 37 en nu schommelt hij een beetje tussen de 36.5 en 36.8.. maar goed, zal ook elke cyclus wel weer anders zijn! fijne dag meiden!
ik snap het nog maar je krijgt toch best wel eens wat flinke beuken in je buik in de achtbaan?? lijkt me niet echt goed voor wat daar binnen gebeurt maar dat terzijde ik ben bang dat ik het mezelf kwalijk ga nemen, mocht er iets mis gaan die gozer had zijn auto voor de oprit geparkeerd niet der op gelukkig dan had ie echt een probleem gehad geloof wel dat vl heel per ongelijk tegen zijn bumper is gebotst gister avond haha @ hier geloof dat het toch echt aan het doorzetten is ach weer een primeur "De kortste cyclus die ik ooit heb gehad !!!" kan der ook wel bij sorry dames, ik heb vandaag ook mijn dag niet
he bahh meis!! dikke knuffel! ff over de beuken in je buik, je kind zit tot een week of 12 nog achter je schaambot, dus die merkt niks van die beuken.. daarna gaat je buik groeien en ga je meestal niet meer in de achtbaan ook simpelweg omdat die beugel dan in je buik zit te porren.. maar het is niet zozeer de baby die je in gevaar brengt.. maaaar het is natuurlijk volkomen logisch dat je het niet doet, zou ik ook niet doen namelijk, maar stel je bent een enorme achtbanen freak en je zou niet zonder kunnen, dan mag het nee ik snap hem van die auto.. nou ja oprit blokkeren vind ik ook al redelijk asociaal hoor! k had hem denk ik ook stiekem ff aangetikt die auto of klem gereden ofzo.. haha.. maarja, soms is het beter voor de lieve vrede om het op een 'normale' manier op te lossen toch? hopen dat je gevoel qua doorzetten van je menstruatie even geen gelijk heeft meid! knuffel!
@ Mediq: ja het begint nu echt hard te gaan he..ik kan het zelf af en toe niet geloven. Denk elke dag wel...nog maar maximaal 10 weken zwanger, toen wel een raar idee. Het is toch ook wel ontzettend gezellig om altijd iemand bij je te hebben en wat er vanbinnen gebeurt maak ik als enige heel bewust mee, dat gevoel kan ik ook niet goed omschrijven, dat moet je echt gevoeld hebben denk ik. Zijn wel hele speciale en intieme momentjes zo af en toe met die kleine. Maar begin nu toch ook wel heel benieuwd te worden hoe hij eruit ziet en hoe bijv. mijn vriend het zal doen als papa, dus af en toe wens ik hem er ook stiekem al uit, hoewel ik natuurlijk wel wil dat ie zo lang blijft zitten tot het zijn tijd is om te komen. En fijn dat ik even hier mag klagen, lucht toch wel even op. Vl belde trouwens net om zijn excuses voor vanochtend aan te bieden, ook wel erg fijn, hoef ik daar niet meer over in te zitten. @ Meiss: Zullen we samen op een bankje met een zielige film en veel chocola gaan huilen? Gedeelde smart is halve smart toch... Hoop voor je dat je lichaam je nu voor de gek houdt en het toch niet doorzet!
@Dinges: Denk goed aan jezelf hoor, als je teveel stresst dan kan dat zich ook lichamelijk uiten, jullie hebben op dit moment natuurlijk in de familie niet de ideale situatie .. Als je je dan ook nog eens zo hyperactief aan de schoonmaak gaat helpt je dat wel van gedachte af maar niet maar maak je het voor lichaam nog extra zwaar (ik had dus na de ruzie met mijn schoonouders bloedverlies en denk dat dit ook door de stress was, die ik in mijn hoofd niet voelde maar zich op mijn lichaam/ baby uitte).. ik heb ook enorm last van mijn buik dus snap wat dat betreft precies wat je bedoeld, je word zoo beperkt! ... Probeer lekker vandaag je lichaam wat rust te geven, ga even lekker op de bank liggen met een kopje thee ofzo, geef je lichaam eventjes rust... enn je mag ALTIJD klagen ik had gister ook even zo'n dipje: stomme hormonen @Meis: Spannend hoor! @Mediq: My god wat een drukte meid hahha! Hier nog steeds hoofdpijn, vndaag even een dagje rust haha
natuurlijk, het zit een hele poos goed beschermd hahaha heb afgelopen april ook al de 8baan moeten missen in slagharen haha maar heb de grootste lol gehad die dag misschien is de ongi verklaarbaar want ik had op cd12 al vruchtbaarslijm dus is het goed mogelijk pff het voelt wel raar daarbinnen tot nu toe alleen met afvegen veeg roze als het nu rood was wist ik teminste waar ik aan toe ben ipv dit.. dank, knuff terug
wat ongeloverlijk mooi omschreven meid je haat je buik nu heel erg maar straks is ie weg en ga je je buik vast heel erg missen als de kleine er is kijgen we wel even fototje te zien he ?? ik ben er nu ook nieuwschierig naar en wat fijn dat je mannetje het weer heeft goed gemaakt is friendzone op mtv en chocomel ook goed heb besloten dat het huishouden me vandaag gestolen kan worden was gister al heel druk geweest en moet morgenochten nog heel druk schoonmaken ik ga zielig op de bank hangen vandaag !! en we eten wel pizza vanavond(vind vl vast afschuwelijk)
ik snap je hoor meid, het is ook allemaal zo bijzonder en tegelijkertijd zo overweldigend!! je gaat de intieme momenten vast missen.. maar aan de andere kant kan je je heerlijk binkie dan lekker vasthouden en met hem kroelen! mooi dat hij zijn excuses heeft aangeboden mannen ook af en toe! geniet jij gewoon nog maar van de heerlijke weken, laat hem lekker zitten tot de tijd rijp is en geniet er dan des te meer van ik eet bij jou!!! hahaha nee hoor.. k krijg vast iets van een heerlijke ziekenhuis salade ofzo jummieeee.. ahum
ojaaaa k heb trouwens een lekker weekendje weg geboekt met vl.. ff saampjes naar Antwerpen.. wel 14 december pas, maar ach dat is het snel genoeg. nog even voor de drukke kerstdagen samen shoppen en van elkaar genieten, dan zijn we daarna helemaal klaar voor de kerstdrukte! zin in
Zo ik ben er ook weer. Heb wel alles gelezen, niet veel onthouden Love meid, ik zou in jouw schoenen ook in huilen uitgebarsten zijn. Vind het soeieso altijd lomp als mensen zo direct vanalles vragen. Maar de clomid gaat z'n werk doen, echt waar!
@dinges kan het me heel goed voorstellen hoor dat je het nu wel een beetje zat bent die buik dus schaam je niet je mag altijd klagen! Ieder heeft zo zijn eigen redenen om te klagen toch Wel een beetje rustig aan doen hoor meid! Goed op jezelf passen en jezelf niet voorbij lopen. Wat die pinoas betreft je hebt helemaal gelijk het is een goedkoop leven zo maar ook wel heeeeel onhandig. Vooral als je honger hebt en niets meer in huis hebt en vl tot 6 uur aan het werk is... Zoals ik nu @ Meiss: rotdat je waarschijnlijk ongi wordt.. Ik hoop dat het iets anders is meid @ MumL: Ik duim voor je ! @ Ummi: Hoe is het met je? Nog nieuws? En al bij de huisadts geweest? @ hier: Hondje heeft een soort rare vorm van wratjes. Bn de naam even vergeten maar in elk geval is het niet gevaarlijk en niet besmettelijk voor mensen ook fijn Heb vanmorgen met hem een heerlijke lange wandeling gemaakt in het zonnetje. Was echt fijn. Goed begin vande dag! Heb gister alleen echt te hard gesport want toen ik ophield met lopen werden al mijn spieren stijf.. Ik ging net kreinend en steunend naar de wc Ik moet eigenlijk een suprise maken nu maar ik heb zooo geen ziiiiin. Ik ben niet zo creatief!