Oehhhh wat een lieve foto!! Love: Ze gaan echt hun werk goed doen hoor.. Dikke knuffel! Bijna weer weekend dames... Heerlijk! Mag 5 december op t werk piet spelen.. Hoe leuk!
Hoi allemaal terug even een berichtje van mij, ben wat stiller gisteren en vandaag want heb niet echt het gevoel dat ik hier veel positieve energie kan komen brengen.. Morgen is mijn NOD maar zoals jullie wel weten, heb ik niet echt het gevoel dat er positief nieuws zit aan te komen. Anders zit ik mezelf altijd gek te maken met 'ik voel dit' en 'ik voel dat' maar deze keer voel ik helemaal niks en denk zelfs ook niet dat ik een eisprong heb gehad... Naja ik geloof er niet in dus, en zou het ook echt onwaarschijnlijk vinden als het wel zo zou zijn, maar super gelukkig natuurlijk wel! Ik ga ook niet testen, voor 't eerst voel ik niet die drang om zo snel mogelijk te testen, dus ga ik ook niet doen. Ik zie het wel... Misschien als ik niet ongi wordt dit weekend dat ik erna test. @Muml, meid ik hoop dat jij gewoon heel erg zwanger bent! @Krista, morgen testen?! Ik duim voor je!!! @Love, Dikke knuffel meid! Zelf ben ik hier vorige maand toen ik net ongi was ook zo in tranen uitgebarsten. Ik was toen bij m'n ouders thuis op de koffie, mijn oma en tante waren daar ook. Ineens komen m'n broer en zijn vriendin erbij en op een gegeven moment haalt ze haar echo boven om aan mijn oma en tante mee te delen dat ze zwanger is. Ik was net ongi geworden die ochtend en dacht stiekem echt zwanger te zijn en vond het echt heel moeilijk. Maar toen voelde ik het al aankomen... Alle ogen op mij gericht en m'n oma, "Wanneer is het een keer aan jou he?!" Toen ben ik in tranen uitgebarsten en mijn broer en zijn vriendin waren er ook het hart van in! Ook al konden ze er niks aan doen natuurlijk, oma met haar grote mond had gewoon een gevoelige (en op die dag net extra gevoelige) snaar geraakt. Mijn mama heeft haar toen trouwens even flink op haar plaats gezet en gezegd dat ze haar niet zo mag bemoeien, opdringen en nieuwsgierig mag zijn "Als het zover is zal je dat wel horen" zei ze er ook nog achter (Mijn oma is trouwens altijd zo, en het kan soms erg ongepast overkomen, vandaar mams reactie ) Maar, onnodig lang verhaal misschien om te zeggen dat ik met je meeleef meid. Jij maakt nu mee waar ik zo'n bang voor heb. Ik heb echt heel veel respect voor je en vind je zo sterk. Moest het bij ons zover komen... Ik denk niet dat ik zo positief zou kunnen blijven als jij, echt waar! (ik verlies nogal snel de moed soms denk ik ) Ik hoop heel hard dat jij snel zwanger mag zijn, ik wens het je heel hard toe. Jouw kindje zal zo welkom zijn!! Ben blij dat je tegen je vriendin je hart hebt kunnen luchten meis, dat is zo belangrijk... Wij zijn er ook voor je maar het is ook fijn als je bij een vriendin terecht kunt. Dikke knuffel, en wees niet bang om je gevoelens te tonen en eens flink te huilen als het nodig is!
Gelukkig is het niets ergs met je hondje s04. Myhiro jeetje wat verschrikkelijk zulke opmerking, krijg ze ook regelmatig maar gelukkig op momenten dat ik nog wel nee kan zeggen en 'luchtig' kan doen.
Ja inderdaad! Het kwam toen wel op een slecht moment hoor, normaal kan ik gewoon lachen en 'nee' zeggen. Maar op sommige momenten zit het je zo diep dat je gewoon in tranen uitbarst en dan voel je je nog slechter natuurlijk.
@S04: Gelukkig dat het niks ernstigs is met je beestje! @Myhiro: Wat jammer dat je er deze ronde niet zo positief over bent.. even wat daagjes na je NOD wachten met testen is inderdaad misschien wel een keertje verstandig.. Gun het jullie allemaal zo erg! Ik wilde dat ik al mijn hormonen naar jullie konden doorgeven en dat iedereen krijgt wat ze wil! Ik gun het jullie allemaal zo meiden !! Dikke knuffel!
Aaahh dankjewel lieve meid! Wat een lieve woorden zeg! Echt onroerd! Fijn van jullie allemaal! Doet me erg goed, kan me voorstellen dat jij dan ook in tranen uitbarst van zulke opmerkingen ze klinken misschien heel klein, maar kunnen best veel aanrichten dat heb ik zelf ook merk ik nu wel Niks aan te doen, ik moet er nog mee leren omgaan en dat heeft gewoon tijd nodig we zullen alles zien wat op ons pad komt we moeten sterk blijven omdat we echt door willen gaan, we willen gewoon zo graag een kindje en die wens kan ik niet aan de kanten schuiven, ik ga er alles aan doen om die wens toch uit te laten komen en dat geld ook voor vl! Meid hoop dat het ook heel snel bij jou raak mag zijn echt waar! Gun het jou ook heel erg!
Weer bedankt meiden, voor jullie lieve berichtjes! Vind het zo zo onwijs lief jullie betekenen veel voor me! Dat is zo fijn als je weet dat je weer achter de computer kunt kruipen en weer je verhaal kunt doen, dat er mensen zijn die naar je luisteren en niet denken, ttg heb je haar ook weer, of heeft ze het weer over haar kinderwens.. Dit is gewoon zo fijn echt waar! Want ik merk dat ik er nu steeds meer mee ga zitten, dat het nu steeds moeilijker word omdat je natuurlijk ook teleurstellingen krijgt. En ik hoop idd dat deze clomid mag aanslaan en dat we een heel mooi wondertje snel mogen krijgen! Maar dit zeg ik niet alleen voor mezelf ik HOOP het ook echt voor jullie dit meen ik uit de grond van mijn hart! Ik duim en duim! Love jullie
& @meis.... wat was dat filmpje prachtig zeg! Ik was hem aan het kijken en de tranen kwamen gelijk weer! zo mooi zo prachtig. Hij staat nu ook op mijn mobiel samen met nog wat andere filmpjes echt heel mooi! Heb er gisteren tot 2 uur in de nacht na gekeken sommige waren echt prachtige filmpjes! Ook voor jou meid hoop ik dat het echt heel snel raak mag zijn, ik weet wat je doormaakt omdat wij ''bijna'' hetzelfde hebben en steeds weer die teleurstellingen krijgen wat echt vreselijk is.. omdat we beide ook allemaal al spulletjes hebben in huis en je het zo graag wilt gaan klaarzetten, inrichten, gebruiken noem maar op! Ik denk aan je & hoop echt dat het snel raak mag zijn!
Bekijk bijlage 289502 Bezig voor een baby. *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Meiss, 23 jaar - ronde 8 na mk, 1e kindje NOD 3 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 16 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *Smnee, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december *Eulalia, 22 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 1 januari *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *xxLove, .. - ronde 14, 1e kindje NOD nog onbekend *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november, overtijd *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november, overtijd en nog niet getest Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *UmmAbderrahman, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin ) Weet niet of hij klopt, pb me anders even. Heb de laptop in de kast gestopt hihi
Mag ik me aansluiten bij jullie? Ik ben 22 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Dit is al de 11e ronde en het heeft nog tot niets geleidt helaas. Mijn nod is 2 december, maar ben bang dat het deze ronde ook niet is gelukt. Voel al wat krampen die ik herken als mijn menstruatie eraan zit te komen. Verder heb ik ook niet echt klachten waarvan ik kan zeggen dat het op een zwangerschap lijkt.
Hallo meiden, wil even laten weten dat ik al jullie berichten lees hoor, en natuurlijk ook probeer te antwoorden, is het niet via deze weg, dan wel via een andere weg ! Ik gun jullie allemaal een mooie zwangerschap met een prachtige baby Ik denk aan jullie allemaal! Xxx
DAMES!!!! ik ben zwanger! zie mijn fotoalbum! echt niet te geloven. Ik ging met een instelling van laat ik eens een testje doen een test doen. Ik dronk een biertje en het smaakte me niet, steeg naar mijn hoofd en ik kreeg hem niet weg. toen ik op mijn app keek zag ik dat ik maar 2,5-3 dagen heeeeel licht zonder kramp o.i.d. ongesteld was geweest. zat me toch niet lekker. en echt vlak voor ik naar mijn slaapdienst wilde gaan dacht ik weetje, ik doe gewoon een testje. en hij blijkt positief! gewoon ronde 1 raak! wel een heel laat ei, pas op dag 26 (13 november) en dus blijkbaar op dag 10/11 ingenesteld. Het kindje is op mijn vriend zijn verjaardag verwekt dat vind ik het nog het leukste, 11 en 12 nov. positieve ovu test en 13e dacht ik mijn eisprong te voelen. super tof! ik ga gauw uitgerekende datum etc. berekenen!
aaaaaaaaaaah echt zo door het dolle heen, ik ga nu maar zo gewoon mogelijk mijn normale ronde hier doen