@Eulalia: Gefeliciteeerd meid met je zwangerschap! Leuk zeg! En de 1e ronde dat is idd super snel zeg! Wees er maar blij van hihi J Geniet ervan! @Umma: Lief van je zeg! Denk ook aan jou meid.. vind het ook niet niks wat jij doormaakt! Wat raar zeg dat je geen echo mag jeetje.. gewoon extra overbezorgd doen wie weet krijg je een kans hihi en idd gewoon door blijven gaan!! @ikhouvanjou: Oooh meid! Vreselijk bericht! Ik wens jullie heel veel sterkte hoop dat het snel goed mag komen!!! @Ly: Meid he bah! Ik hoop dat de verloskundige een lang kindje gaat meten en niet dat je zwangerschapsuiker hebt dat is ook niet zomaar wat! Hoop echt dat je dan goed nieuws mag krijgen! Wat super goed van je dat je een topic daarover gemaakt hebt & wat super fijn dat die mensen daar weer op reageren @Liesje: Ziet er goed uit hoor! Ik hoop het echt voor je meid!! Duim Duim! @Meis: Meid ik denk echt aan je! Aaah wat heb ik het echt met je te doen zeg! Ik las je blog heftig zeg dat is ook niet niks! Poeh weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wat maak jij wat door zeg bah! Ik zou zeggen neem de tijd lekker voor jezelf hoeveel je maar nodig hebt samen met vl dat is nu even veel belangrijker! Hoop zo dat er gauw een mooi wondertje bij jullie mag gaan komen!!!!
Ahw lieverd ben je ook. Voel je je al wat beter? En hoe gaat het met de clomid? Ja stom he, ik lees zo vaak dat vrouwen een echo krijgen bij 8 of 9 weken. Ik wil dat ook! En ik ga er gewoon me best voor doen. Ik heb trouwens 2 HA als de 1 me niet laat ga ik de ander bellen hahahaha. Stoute Ummi
@Hier: Nou wij zijn dus lekker aan de oppas haha.. heerlijk zeg 2 kids inhuis.. ondanks alles vind ik het heerlijk en kan ik er gelukkig erg fijn van genieten van kinderen van anderen Vanmorgen mijn medisch rekenen toets gehaald!!! Wat ben ik blij zeg daar heb ik een jaar lang voor geknokt en heb zelf ook nog zware dyscalculie! Maar goed wat zijn jullie aan het doen meiden?? Ik ga niet te laat naar bed, morgen zullen we wel weer vroeg gewekt worden
Hee meid, vanochtend al getest maar gaf wit aan, maar vanmiddag een indrooglijntje??? Ga nu wachten tot 2 dagen overtijd voor ik weer ga testen!
Ik kwam trouwens net zo een lief plaatje tegen wat toch een beetje in me geloof/cultuur past. Ik ga hem even met jullie delen.
Ja voel me vandaag gelukkig al stukken beter gisteren zat ik er ook weer helemaal door heen. Heb zitten huilen en huilen. Vl en ik gingen samen douchen en het enige wat ik maar kon doen was huilen verschrikkelijk, kan echt merken dat die hormonen iets met me doen. Vanmorgen medisch reken toets gehaald dus al ontzettend blij!! Daar zat ik al een jaar tegen op was echt erg! En nou het hele weekend aan de oppas op 2 kids 1 van 2 jaar en de andere van 6 maand heerlijk zeg! Ja groot gelijk hoor! Ik ging ook echt door rond die weken wou ik ook wel graag een keer een echo hebben, je wilt toch je baby zien ofniet?? Je moet weten of alles goed gaat ondanks alles kan het me helemaal voorstellen! Zet maar alles op alles You go GIRL !! Ondanks alles kan ik daar gelukkig er fijn van genieten!
Leuk ! aan het oppassen, vind ik ook altijd leuk om te doen. Gefeliciteerd, was het een pittige toets? Haha ja die staan zeker een uur of 6 al aan je bed..
Ja is echt heerlijk om te doen vind het super! Het is heel raar, maar kan er erg goed tegen als ik kinderen om me heen heb, denk wel vaak in mijn hoofd wou dat we zo zaten en onze eigen kleintjes waren, maar vaak gaat die gedachten al snel weer weg hoor Alleen is het meestal weer ff wennen als ze weer weg gaan naar huis
He bah, wanneer de hormonen opspelen kan je je zo naar voelen. Ik heb het ook. Huilen en maar huilen en een dag erna voel ik me weer toppie ppff. Ik hoop echt dat de clomid aanslaat en je snel zwanger raakt. Verlies nooit de hoop hoor, en zijn zoveel succes verhalen en niks is onmogelijk! Oh wat heerlijk die leeftijd!!!! Ik hou echt van kinderen van 2 die zijn altijd zo leuk en 6 maanden zijn nog lekkere dikke babys die je kunt kussen hahaha. Ja ik zet heel me HA post op stelten haha. En ik ga dan ook zonder me man want die probeert altijd maar alles te kalmeren, gisteren zei die wacht gewoon het is nog MAAR 5 weken. Yeehhh grappemaker dat wordt hem niet. Ik ga maandag terug
Ik heb ook altijd kinderen om me heen gehad. Nooit in me eigen familie want daar haddn we niet echt baby's. Maar in de Arabische cultuur kan ik eigenlijk wel zeggen dat ze het niet bij 2 kids houden meestal. Dus al me vriendinnen hebben wel baby's. En ik werkte zelf in het onderwijs in NL in groep 1..geweldige leeftijd ook vanaf ong 3 a 4 jr..Aahh super schattig. Ja dat heb ik ook altijd, als ik me de hele dag begeef onder de kids en dan ga je naar huis is alles zo stil..Blegh..Maar goed je kan wel lekker uitslapen dan haha (je kan wel merken dat ik van slapen hou ppfff)
ja hoop ook echt dat het mag aanslaan. Hoor idd ook veel verhalen over clomid dat het goed zijn werk doet... maar dan denk ik er soms ook nog bij na mocht het zo zijn dat het helpt bij mij dat moeten we ook maar net geluk hebben dan vl een superzaadje erbij heeft zitten omdat hij natuurlijk geen krachtig zaad heeft Daar ga je dan wel weer vaak bij stil staan... maar we blijven idd hoop houden en gaan voor het beste wie weet
Weet je meid je leest en hoort zoveel dat je er op een gegeven moment zelf gek van wordt. Bv toen ik trouwde had ik al besloten geen pil te nemen. We trouwen en willen kindjes. En dan ga je google he..Mijn man is voor zover we weten super gezond. Hij sport (mma, kickboks, fitniss) en dan kom ik. Ik heb overgewicht haha. Ik hou niet van sport, nja alleen van zwemmen. En dan ineens lees je dat als je overgewicht hebt je onvruchtbaar kan worden, allemaal horror verhalen. En kijk me nu.. 1 van me beste vriendinnen en haar man waren 5 jr!! bezig voor de eerste. IVF etc. Na de eerste raakte ze vrij snel uithaar zelf zwanger van de 2e. En toen de 2e er was ook van de 3e uit haar zelf. Terwijl het ziekenhuis toch echt zei dat het alleen via IVF kon etc. Daarom..verlies nooit de hoop! En gelukkig leven we in een tijd waarin ze de vrouw en man erg goed kunnen helpen. xxx
Goeiemorgen allemaal!! Ik ben wakker en kan niet meer slapen, voel me zo zenuwachtig! Niet ongesteld geworden gisteren, en toen ik me 's avonds omkleedde merkte ik dat mijn borsten zo'n pijn doen! Nu ga ik terug helemaal zweven probeer mezelf met de voetjes op de grond te houden want heb heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden, en daar kan je ook pijnlijke borsten van hebben toch? Alleen heb ik het nog nooit gehad Nog even volhouden! @umm, wat dom van je HA zeg! Begrijp heel goed dat je je kleintje wil zien hoor, zou ik ook hebben! Succes maandag @love, wat fijn met de kindjes! Veel plezier hihi @muml, dankje!! Ik duim ook voor jou, het is daar ook wel heel spannend zeg nu! volgens mij ben je zwanger!!
Goedemorgen Oooh toch spannnend zeg! Hoop het wel echt voor je ! Maar idd borsten kunnen ook pijn doen als je ongesteld gaat worden, is bij iedereen verschillend ik heb het meestal al een paar dagen van te voren voordat ik ongesteld ga worden.. ik hoop het niet voor je, maar dat het een goed teken is
Goedemorgen Hier dus ook wakker hihi.. al heel vroeg.. kleine huilde vannacht was de speen kwijt poe ben daarna snel weer in bed gekropen en vanochtend om half 7 hoorde ik ze allebei alweer.. hoppa fles er in de oudste bij ons op bed met speelgoed reuze gezellig! Nu alleen wel hoofdpijn dat is minder Vanmiddag even boodschapjes doen & even foto's maken van de kinderen kijken of ik nog wat leuks kan schieten voor de ouders hihi Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Liefs, xx
Srry dames, dat ik niks laat horen. Erg druk vandaag is mijn verjaardag! Druk met voorbereidingen. Lees het allemaal wel snel weer bij. Fijne dag allemaal!
Yasminn Gefeliciteerd !@hier. gisteren naar mijn mams geweest. was best wel emotioneel, dit was ze zelf ook. praten gaat moeilijk. maar was ook wel fijn. vandaag ff de stad en en vanavond film kijken met vrienden. Pff heb idee dat mn borsten groeien en ze doen zo zeer he.:s zit nog op 9 voor testen Fijne dag