@umm ik snap je wel hoor. En inderdaad 8 weken moet lukken. Aucces ik hoop het voor je! Met mij gaat het goed. Net de nieuwe ronde begonnen dus hoop dat deze ons geluk mag brengen. En op 25 december mijn nod dus precies op eerste kerstdag dus ik hoop op een prachtig kerstcadeautje @krista spannend meid ik hoop het echt voor je. @myhiro lastig is dat he. Ale syptomen kunnen zowel goed zijn als voor menstruatie staan.. Succes met wachten meid! Ik duim voor je! @love ow wat heerlijk die kids in je huis lijkt me geweldig! Veel plezier vandaag! En inderdaad umm heeft helemaal gelijk ik ken ook heel veel verhalen van mensen uit mijn buurt die alleen met ivf kindjes zouden kunnen krijgen en allemaal wonder babys hebben gekregen terwijl dat ,edisch on,ogelijk zou zijn. Hou de moed er in meid! @ikkehouvanjou echt heftig meis! Ik weet niet zo goed wt ik moet zeggen. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat! Ga een fijne avond hebben met vrienden en een beetje afleiding! En klinkt als een goed symptoom! @hier vandaag een rustig dagje. Vanavond lekker even de stad in. Het is echt koud buiten joh! Laat die sneeuw dan ook maar komen
@s04 hoop voor je op n héél mooi kerstkadootje. @ummi lekker die ha blijven stalken hoor!! Nog 5 week wachten duurt veels te lang. Een kloppend hartje kunnen ze nu ook al wel zien. En als je iedere keer aan t stressen bent is ook niet goed. Desnoods wat iemand zei n beetje extra overdrijven hoor als je ha spreekt is alleen maar beter voor jou en je kleine als je die stress een beetje kan los laten. @ihvj hoop voor je dat je gevoelige borsten een goed teken zijn! @hier pff hoop dat de komende week gauw om gaat. Word knettergek hier. Blijf last houden van krampjes, super stabiele temp ( 3 dagen 36.8 nu) en nu ook wat gevoelige borsten aan de zijkanten, langs bh-rand zeg maar.
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag.. Krista hoe is het met jou?? Hier lekker aan t werk! Sint drukte alom haha.. Verder ontzettende opvliegers, geen oog dicht gedaan vannacht.. maar goed, dat heb je met dit weer hahaha.. En me boobies jeuken.. hoop op goede voortekens..
Geeft toch niks meid! Soms heb je dat! hebben we allemaal wel eens! GEFELICITEEEEERD MET JE VERJAARDAG!! HELE FIJNE DAG VANDAAG!!
Kan me voorstellen hoor dat je daar emotioneel van word en je moeder ook het is ook niet niks! Ik hoop dat het weer goed komt! Wel even lekker iets met vrienden doen even lekker die afleiding Spannend meisje, ik duim voor je hoop op goed nieuws
Spannend zeg! Bijna allemaal al tegen de NOD aan.. ben benieuwd ook voor jou! Hoop echt dat het een goed teken mag zijn er hier mooi nieuws mag lezen
@yasminn: gefeliciteerd meid e een fijne dag! @ihvj: kan me heel goed voorstellen dat het emotioneel is, het is natuurlijk heel heftig allemaal.. Misschien dat je vanavond even je gedachtes ergens anders op kan zetten, gaat het verder goed met je, kan je het een beetje aan? @hier vandaag zwangershoot gehad verder weinig bijzonders, vanavond gezellig visite! Fijne dag nog dames! Gaan jullie vanavond nog wat leuks doen??
@yasmin gefeliciteerd @liesje hoop dat de tijd een beetje sneller mag gaan voor je en dat het een goed teken is @mediq ook voor jou hoop ik dat het een goed teken is!
Moet ff me frustratie kwijt dames. Maar TNT zuigt!!! We verwachten een installatiepakket en op hun site staat, word bezorgd tussen 14 en 19!! Terwijl dit niet eens kan want als je verder kijkt op de site bezorgen ze op zaterdag tot uiterlijk 18:30!! oftewel klopt helemaal niks van. En we willen natuurlijk vandaag wel kijken of alles t dan doet e.d. oftewel als we m vandaag willen hebben kunnen we de hele middag niks! Terwijl we ook boodschappen moeten doen en ik nog even wou kijken naar nieuwe sokken.. En ja dat kun je 's ochtends normaal ook doen, maar krijg die kerel van mij maar eens voor elf uit bed en dan wil die ook nog eerst achter de ps3, zucht soms... Is wel n beetje n heel verhaal geworden maar moet t dr kwijt
Yasmin: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Liesje: Verschikkelijk die postbedrijven... Beetje baaldag? Knuffel meis!! Straks snert eten bij de buuf.. heb al drie dagen last van zere en zeurende borsten, terwijl ik m'n eisprong nog moet hebben.. Raar lichaam Ik lees wel mee, maar jullie kletsen zoveel om op iedereen te reaegeren, maar denk aan jullie allemaal!!
Momenteel is het te veel , mijn presentatie voor as maandag . Heb ik uitgesteld met toestemming gelukkig. Gisteren tranen met tuiten gehad wist even niet meer hoe ik het allemaal moet doen . Hopelijk goed nieuws deze maand en inderdaad vanavond gezelligheid daar ben ik wel aan toe
Zenuwachtig, haha. Heb weer veel last van m'n liezen (vooral aan het einde van de dag). Pijnlijke en jeukende borsten. En sinds gisteravond heel veel last weer van witte afscheiding... Hoe is het met jou? X
En nog altijd geen pakketje hier.. die kerel (of vrouw) heeft nog drie kwartier.. en reken er maar niet op dat ie hier vrolijk ontvangen word.. @krista ik duim voor je!!! Hopelijk heb je maandag of dinsdag een super mooie test in handen!
@ Liesje: Balen meis, die postbedrijven kunnen er vaak niets van qua planning, pas zouden ze hier ook een pakketje komen bezorgen tussen 14.00 en 17.00, was even bij mijn ouders thuis, kom ik om 13.00 thuis staat heb pakket dus al bij de buren. Ok, wel eerder dan gepland ipv later, maar toch een beetje vreemd. Hoop dat jullie pakket er snel is nu! @ ikkehouvanjou: Lieve meid wat een ontzettend naar nieuws, logisch dat je er helemaal doorheen zit. Goed ook dat je je presentatie verzet hebt, je hebt wel even wat anders aan je hoofd nu. Ik zal heel veel positieve energie jullie kant op sturen..en zorg indd maar even lekker voor jezelf door even wat afleiding te zoeken, zal je goed doen! Dikke knuffel meid! @ LY: Oeh zwangerschapsshoot, gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat! @ Yasminn: Gefeliciteerd meis, hoop dat je een heerlijke dag hebt vandaag!! @ xxlove: Heerlijk die kids om je heen heel de dag! Heb je nog mooie foto's gemaakt? Want dan willen we natuurlijk graag een spam op de fb he? @ Ummi: Balen dat je huisarts geen doorverwijzing wil geven. Dram maar lekker een beetje door, goed voor je eigen gemoedsrust. Mooie foto heb je gepost trouwens, ik ben gek op henna! @ Eulalia: Van harte gefeliciteerd meid! Wat heerlijk al in de eerste ronde! Heel veel geluk en geniet er lekker van!! Verder weet ik het niet meer precies hoor meiden, excuses. Hier gaat alles een beetje zn gangetje. Ik merk wel dat vl erg op zijn laatste eindjes loopt nu, hij is erg gespannen en opvliegend en helaas ben ik degene die het dan meestal moet ontgelden...wat voor mij dan vaak weer in een huilbui eindigt omdat ik niet zoveel kan hebben momenteel. Niet echt een lekkere combo dus, maarja wat doe je ertegen he.. Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat hij af en toe niet meer zo goed weet wat ie met zichzelf aanmoet, er komt ook zoveel op hem af de laatste tijd. Hoop dat het snel een beetje beter gaat met hem... Ga nu maar eens snel aan het avondeten beginnen, andijviestampot vandaag, daar vond ik het wel echt weer voor.
mijn moeder heeft een hersenbloeding gehad ligt in het ziekenhuis mijn oma ligt in het ziekenhuis en mijn beste vriendin ligt ok op de IC
Nou pff eindelijk 5min geleden pakketje binnen. En nu wil vl natuurlijk gelijk kijken of alles werkt.. oké is belangrijk, maarruh ik vind de boodschappen toch iets belangrijker.. ik moet straks nog eten maken. En heb er zo'n hekel aan om laat te eten. @ihvj maar mooi rustig aan doen hoor meis, zorgen dat je t allemaal een plekje kan geven anders loop je jezelf straks voorbij. Wel fijn in ieder geval dat de school mee wil denken, gebeurt niet altijd..