ik las het over je pakje.. jeetje wat vervelend dat je dan zo lang moet wachten he.. maar boodschappen zijn nu idd wel belangrijker
Hey meiden! Hoe gaat het hier? Yasmin Gefeliciteerd meid!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. Hoe oud ben je geworden? Mediq Spannend he meid! Hoop dat het goed nieuws voor je mag zijn ! Ik duim alle sinds voor je Liesje Die laatste week voor je NOD is verschrikkelijk he! Die kan voor mij ook niet snel genoeg gaan, dan wil ik gewoon duidelijkheid.. Behalve deze maand had ik dat niet.. Geen idee hoe het komt, maar ben er niet zo mee bezig deze keer En pfft, zo hele dag zitten wachten op pakketje! Snap dat dat frustrerend is! Kan je niet lekker gaan winkelen zonder je vriend? Krista Heb je een foto van je test met indrooglijntje? Ihvj Fijn dat je wat uitstel hebt gekregen van school! Doe maar lekker rustig aan! Love OOOh, heerlijk zo lekker met 2 kids in huis! Geniet er maar heerlijk van! LY Ooh, leuk!! Krijgen we foto's te zien van je shoot! Dat wil ik ook zeker doen als ik ooit zwanger mag zijn! Verder weet ik het niet meer, sorry!! Hier vandaag lekker gaan shoppen in Antwerpen! Nog steeds geen menstruatie, maar heb vandaag echt wel steekjes gehad dat ik dacht dat ze er door kwamen! Mijn borsten beginnen ook erge pîjn te doen, dus spannend!!! Wou nog een test gaan kopen vandaag, maar helaas niet meer gelukt en morgen zijn de winkels niet open
Nee niet ongesteld geworden! Wel heeeel pijnlijke borsten. Auw! Maar toch nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden hoor.. We zien wel, maar ik hoop van niet!!
Haha, smnee, zal even zeker meer dan 100 kilometer rijden voor een testje! Dan moet hij wel posi zijn he, dat is mijn voorwaarde ( Ben van Belgie he )
Hoi dames, Even kijken of ik iedereen nog kan herinneren, ik heb een geheugen van een goudvis met alzheimer ppff. Oh goshh ik weet de namen niet meer lol. Ah dames vergeef me..Ik ben echt kapot. In iedergeval bedankt voor alle lieve adviezen over me HA. Ik ga zeker maandag even overdrijven. Ik las op Engelse forums dat de meeste HA moeilijk doen maar dat de dames gewoon doordrammen en zeggen dat ze van de stress niet meer kunnen slapen. Voor de dames die overtijd zijn, ik hoop op een positieve test!!!! Ikkehouvanjou: Ik hoop dat het wat beter gaat met je moeder. Yasmin: Nog vele jaren! x Dinges89: Ja hou je van henna? Ik ook..ik zet al jaren henna bij mezelf of bij bruidjes enz. @Hier: Ik ben net terug van me vriendinnen. We hebben heerlijk gegeten..Zit echt proppie vol ppff. Lekker bijgeklets over van alles. Allebei me vriendinnen hebben al 3 kids dus ze hebben me gek zitten maken haha. Ik ben echt op en zat op de bank daar al te knikke bollen. Gelukkig kwam me man me weer ophalen, die zit nu in de nacht dienst en ik lig lekker met me laptop in bed mmm.
Goedemorgen.. Wat lieve woorden van jullie, dat doet mij goed. Mijn moeder is aan de beterhand ze ligt tot dinsdag zowiezo in ziekenhuis. dan gaan ze denk ik beslissen of ze naar dag behandeling moet of naar revalidatie Centrum Verder voel ik mij heel raar. jeuk aan (o)(o) en wat ik gisteren al zij dat ze groter werden. ook heb ik erg warm tewijl de kachel uit staat. we achten af nog 8 want volgens mij is de instelling dag ook nog niet geweest
@ Ikkehouvanjou: Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je moeder, ik duim voor jullie dat die stijgende lijn zich zo voortzet!! @ Ummi: Ja wauw prachtig die henna-arm! Ik heb een aantal jaren geleden ook op festivals henna gezet, super leuk om te doen. Maar jij bent wel erg goed zo te zien! @ MumL: Je mag ook even hier heen rijden hoor, hier zijn de winkels ook open.
Fijn om te lezen dat het met je moeder wat beter gaat. Heel veel sterkte! Je kan wel al bezig zijn met het innestelen want de hoeveelheid dagen verschilt per persoon. Nog even een paar daagjes afwachten meid! Ik duim voor je
Hoi meiden! @ikhvj fijn dat het naar omstandigheden wel goed gaat met je moeder en dat school met je mee denkt. Lijkt me allemaal echt ontzettend heftig. Hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden en dat deze maand wel ander goed nieuws gaat brengen! @umm wat gek zeg dat het dus blijkbaar vaak voorkomt dat de huisartsen moeilijk doen. Misschien zeuren de zorgverzekeringen ofzo. Mooi die henna joh! Je kunt het echt goed! @dinges hoe gaat het met je? Voel je je nog goed? Het einde is in zicht! @hier gister echt een super leuke avond gehad met vl en een vriendin en haar vriend. Op dubbel date dus haha. Echt super blij want het was echt lang geleden dat ik zon leuke gezellig avond heb gehad. Wel een beetje te veel gedronken dus nu een beetje een kater Aan het eind van de middag nog even langs mijn ouders en dan eten met hen en familie. Ook leuk!
Hoi meiden! Ik ben al even niet geweest, had niet veel boeiends om over te schrijven. Heb wel met jullie meegelezen en meegeleefd Vandaag is m'n NOD, gisteren 3 testen gedaan :O 1e kv kreeg ik een horizontale streep, 2e geen zwangerstreep en nr 3 van clearblue begon als kruis en het zwangerstreepje verdween na een paar minuten. Kortom geen duidelijkheid, wel veel klachten en een mooie stabiele hoge temperatuur. Hoop nu te kunnen wachten tot woensdag en als m'n temp dan nog hoog is ga ik een zwanger/niet zwanger test doen. Liefs!
Weet niet of je die zwanger/niet zwanger al in huis hebt. Maar zo'n test met indicator is gevoeliger en persoonlijk vind ik m ook veel leuker hihi