@ Love: Welterusten meis, gaan jullie maar lekker wat extra uurtjes pakken die jullie gemist hebben het afgelopen weekend! Heb even snel op de fb gekeken en de foto's zijn weer prachtig! @ Ummi: Nee heb helaas geen foto's, is al een jaar of 5 geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan denk ik. Haha en van dat eten, ik snap je helemaal hoor, ik kan me de afgelopen dagen ook weer slecht inhouden. Vl heeft ook ontzettend veel lekkers in huis gehaald wat het niet echt veel makkelijker maakt. Probeer maar zo gezond mogelijk te doen en het qua tussendoortjes vooral op fruit en noten te houden, maar ik kan de winegums ook slecht laten staan vandaag. Ach meis, als jij die 25kg op eigen kracht hebt weten af te vallen zou je dat, mocht het nodig zijn, na de bevalling dus zo weer kunnen, want daar moet je wel een doorzetter voor zijn! @ Myhiro: Ook al zo'n mooie boom! En wanneer ga je testen meis...spannend!! @ kerstboom: Ik weet nog niet precies wanneer ik hem ga opzetten, iig pas als we Sinterklaas weer uitgezwaaid hebben. Maar heb eigenlijk ook nog geen idee waar ik hem neer moet zetten, plek waar nu de box staat zou ideaal zijn, maarja heb geen zin om die box weer uit elkaar te halen. Wij hebben trouwens niet echt een gigantische boom dus de gedachte om hem IN de box te zetten schoot ook al even door mijn hoofd, maarja we zien wel. Ik ga vl maar eens van zolder (achter zijn pc) vandaan sleuren, even lekker een filmpje kijken op de bank.
Aah jammer! Ja ik moet echt mezelf inhouden. Gelukkig vind ik bananen en mandarijntjes heel lekker dus dat komt goed van pas. Alleen soms verlang je zo erg naar iets dat je het niet uit je hoofd krijgt hahaha. En ja precies! Ik hoop dat ik de kilo's ervan af kan houden maar mocht het zo zijn dan gaan we er gewoon weer tegen aan. Ik vind het dan ook niet erg want het is voor me kleintje. Ben jij aangekomen? xx
Ja ik ben zeker aangekomen, de laatste keer dat ik ben gewogen was ik al 13 kg aangekomen. Ach ik denk ook dat ik het grootste gedeelte er wel weer afgetraind krijg, ik heb nu met mijn 1.73m en 72 kg niet eens een heel ongezond gewicht geloof ik. Ik geniet gewoon nog maar even lekker van mn eetlust hihi. Ik duik lekker mn bedje in, ben echt ontzettend gaar. Welterusten alvast dames!!
Slaap lekker Denk dat hier er ook zo maar in duik want zit me compleet gek te maken.. dus de komende dagen op tijd naar bed en iets vinden waardoor de dagen sneller gaan.. weet t gewoon echt niet wat ik moet verwachten.. ene moment heb ik alle hoop en zoals nu zakt t weer in als n plumpudding
Ooh meiden.. Heb echt t gevoel dat ik jullie verwaarloos Deze week minder druk dus kan k meer op jullie reageren Nu ga ik ook lekker m'n bedje in samen met manlief! Slaap lekker lieverds! Xxxxx
He bah vervelend he die twijfels in je hoofd. Ik ken het gevoel. Gewoon hoop blijven houden, ik hoop echt een positieve test voor jou 1 van deze dagen lieverd xxx
meiden, mag op rood..... Ronde 8 volgende nod is 29 dec! Over Aleve, ik las hier eens dat je het beter niet kan pakken als je zwanger wil worden. geldt dit ook tijdens je menstuatie al? Want het helpt wel erg goed!
Dank je wel lieverd @muml he balen maar wel fijn dat je gevoel klopte @hier nu.voor de 5e dag op rij 36.8! zo raar he.. en nog steeds allerlei klachtjes.. maar ja kan natuurlijk ook voor ongi zijn..
Goedemorgen meiden, Sorry dat ik zo weinig hier ben! Probeer er nu weer wat meer te zijn... Sinds vanochtend wat krampen/steken in m'n liezen en nog steeds pijnlijke borsten/tepels... Heb vanochtend (had er gisteravond iets over gelezen) een ovulatietestje gedaan... Ipv een zwangerschapstestje hij gaf een voor mij positieve streep aan Niet heel donker, maar dat waren die anderen ook niet! Helpppp.
\ Goedeorgen meiden! Sorry dat iker de afgelopen dagen zo weinig was, een druk weekend gehad! Alles goed met jullie, is er nog nieuws? Liefs x
hmm.. geen idee, ik ben van mening dat een ovulatietest een ovulatietest is en geen zwangerschapstest.. dus als je het zeker wilt weten morgen toch gewoon even een zwangerschapstest doen... ovulatietesten schijnen wel te kunnen reageren, maar ik vertrouw dat echt voor geen meter! vind het wel spannend hor meis!! spannendd!!!! zou zo mooi zijn duimen duimen duimen! heb je het linkje van je tempkaartje? ik ben benieuwd en wil die van mij ff vergelijken natuurlijk hihi.. balen meid! dikke knuffel.. na zolang overtijd getsie en over aleve, je mag zoveel niet als je zwanger wilt raken, maar als het helpt moet je het gewoon innemen.. het beste is en blijft paracetamol maar weinig mensen hebben daar profijt van.. @hier; weinig nieuws, nu 9 dpo.. voel helemaal niks, mijn jeukende borsten zijn weg, ze zijn nog wel wat gevoelig maar ach dat is niks raars voor mij.. verder niet misselijk, niet vermoeider dan de weken hier voor en weinig klachtjes.. temp blijft mooi hoog en is na een dip zelfs mooi gestegen, dus we wachten af
nou meiden, het kan niet beter. Zo'n pijn van mijn menstruatie! Ruzie met vriendlief, .... PFFFT! Heb echt zo'n baaldag vandaag Wil zo graag gewoon een kindje! Wil zo graag zwanger zijn! Bij iedereen lukt het, waarom hier niet? Gisteren waren we ook met een koppel dat zwanger is. Wordt er een grapje gemaakt over zwanger worden, zegt ze doodleuk ' nou zwanger worden is toch helemaal niet zo moeilijk'. PFFFFFT! Sorry voor mijn geklaag, maar heb er echt even nood aan! Zie het even allemaal heel zwart ( is morgen wel weer over)
Zekers mag je wel ff naar me kaartje kijken hihi.. My Ovulation Chart dit is m.. zo mooi ist die nog nooit geweest @MumL he balen van de ruzie met vl.. en zo'n opmerking van iemand vind ik ook belachelijk hoor! Dat zij nou zoveel geluk hebben betekent niet dat t voor n ander ook zo is.
Hey meid.. Ik begrijp dat het inderdaad erg confronterend/ kwetsend is meid, is echt heel erg begrijpelijk en het is allemaal ook heel erg oneerlijk! Als iemand dan ook nog zo'n opmerking maakt dan is dat wel heel erg kwetsend zonder dat een ander doorheet wat hij/zij zojuist gezegd heeft.. Praat het maar lekker van je af meid! Liefs en een dikke knuf!
je temp blijft wel heel constant maar volgens mij is ff wel heel zeker over je eisprong dan ben je nu 15 dpo toch? al ergens last van???