Ja ff zegt dus idd 15 dpo.. maar die andere zegt twee dagen later me eisprong.. dus ik weet t niet.. wil nog even kijken wat ie doet als me vruchtbaar slijm weg haal
Als dus op dag 13 vruchtbaar slijm weg haal zet ie m met n stippellijn op dag 17 dus is die er ineens niet zeker meer van! Help!!! Wat moet ik nou.. word helemaal gek van mezelf, ben al n aantal dagen ook lekker prikkelbaar kan niks hebben.. Heb trouwens n lf van 15 dus als ei wel op dag 14 is geweest dan zou ik uiterlijk morgen ongi worden.. ik weet t echt niet meer! Edit: op dag 16 was mn bmm al half gesloten en op dag17 was mn bmm alweer hoog en gesloten dan kan ik toch niet op die dag of n dag eerder mn ei heb hebben gehad??
wowwiiee! mooie temp! ik denk eerlijk gezegd dat jouw ei ook op dag 17 is geweest.. met bmm denk ik dat dat ook wel klopt want je bent eigenlijk de dagen voor de je eisprong het vruchtbaarst.. ik vind die bmm sowieso maar vaag.. die van mij is ook de dag van de eisprong zelf echt niet het zachts en het meest open.. maar goed, dat is zeker weer zo'n "bij iedereen anders" kwestie.. ik zou nog 2 dagen afwachten en dan testen.. als je dat nou kan volhouden? .. je kaartje ziet er in ieder geval erg hoopgevend uit!! duimen!!
Ja ik hoop te kunnen wachten.. helemaal omdat eigenlijk niet voor nod wil testen.. maat word steeds onrustiger!! En vl helpt ook niet was zopas alweer zo lekker aan t mopperen dat ie zei, moet zeker ongesteld worden.. oh help ben ik echt zo erg?! Nou ja weet t eigenlijk ook wel ben echt al paar dagen om t minste of geringste sjaggi en boos pff hormonen!!!
Hey meiden, Slecht nieuws hier.. moeten zo naat het ziekenhuis toe. de vader van mijn vriedin ligt op sterven, vecht voor zijn leven tegen kanker... heb er geen woorden voor ben er stil van... vanavond ga ik er heen om afscheid te nemen wat vind ik dit vreselijk wat is het leven oneerlijk!
Bekijk bijlage 290243 Bezig voor een baby. *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *MamaAnnelies, 21 jaar - ronde 1, 2e kindje NOD 9 december *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 16 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *Smnee, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje 29 december *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *xxLove, .. - ronde 14, 1e kindje NOD nog onbekend *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *Yasminn, .. - ronde 4, 1e kindje NOD 22 november, overtijd *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slag Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN! *UmmAbderrahman, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Eulalia, eerste kindje. uitgerekend op 06-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin ) Als de nieuwe meiden op de lijst willen dan graag even laten weten, en als ik iets verkeerds heb graag ook even melden
Love.. Jeetje wat heftig, heel veel sterkte voor jullie, je vriendin en haar familie.. @meis ja denk dan zelf cd15 of miss 16 pff dan dus eerder nod.. geduld en kalmte.. yeah right, niet hier
Hoi meiden, Pff drukke weekend gehad! Kon echt niet reageren. En teveel om terug te lezen en geen tijd want ben jarig vandaag! Me eerste kado is binnen positieve ovutesten. Hihihi.
Ow trouwens mijn nod is 17/12. Zie overtijd staan in de lijst. Had t allang doorgeven Miss overheen gelezen. Probeer morgen even alles bij te lezen.
heel veel sterkte love! wat een ontzettend heftig bericht.. het leven is inderdaad oneerlijk. dikke knuffel! maar je tempkaartje laat toch echt pas een goede stijging zien na dag 17.. je temp is dan voor het eerst hoger dan je basale temp.. (36.7) maar goed.. gewoon even afwachten.. het maakt ook allemaal niet uit, als je maar gewoon zwanger bent toch!? hihi.. probeer nog ff paar dagen te wachten met testen, anders ben je misschien te vroeg.. aan de andere kant zou je dan nu ook al 12 a 13 dpo zijn.. dus als je je niet in kan houden is dat ook geen ramp toch? ik duim voor je meis!
Nou ja wil dus eigenlijk pas na nod testen.. dus tja heb ook testen in huis, maar dat zijn dure testen cb.. dus vind t ook zonde om die dan voor nod te gebruiken helemaal als t misschien toch negatief kan zijn.. Moeilijk moeilijk..
Hee meiden! Love: Wat een Verschikkelijk nieuws meid Sterkte! Xxxx Liesje: Niet jezelf gek maken meisje.. Het ziet er goed uit sus t komt vast goed! Hier vanmorgen bij opstaan gigantische zere borsten en tepels. Heb ook wel slijm.. Klinkt als mijn eisprong! Xxxxx
@ Mayo en Yasminn: Veel klusplezier! @ Liesje: Nog ff volhouden meid, ik duim keihard voor jullie!! @ xxlove: Meid wat een verschrikkelijk rotnieuws! Heel veel sterkte, ook voor je vriendin. Heel oneerlijk indd, stomme kloteziekte. @ MumL: Aah meis vervelend dat je zo'n rotdag hebt. Wat een nare opmerking van die vriendin ook zeg, wat lomp dat zeg je toch niet! Maar bij jullie gaat het ook echt goedkomen hoor meis, je weet misschien nog niet wanneer maar er komt voor jou ook een tijd dat je je eigen kleintje in je armen hebt! Dikke knuffel! @ Krista: Heb je inmiddels al een zw.test gedaan? En en en??? Hier op zich weer een rustig dagje gehad, maar nu toch weer heel veel last van mijn rug. Vannacht ook weer voor de tweede nacht achter elkaar veel pijnlijke harde buiken, wel iets minder pijnlijk dan gisternacht maar toch wel zo dat ik er wakker van lag. Snap er niets van, zoveel doe ik momenteel niet. Voel de kleine nog steeds wel goed bewegen maar begin me nu wel een beetje zorgen te maken.
sh*ttttttt ik heb mijn sinterklaassurprise laten vallen ik had dus een doos gevult met beton en zou hem even draaien voor de kachel scheurt de doos en valt ie in 1000 stukken wat moet ik zo lastminute er van maken
@ Meis: Heb je een berg kaarsen in huis? Dan kaarsen omsmelten in een pannetje, cadeau goed in plastic verpakken en kaarsvet in een vorm gieten met cadeau in het midden. Nog een lontje erin en klaar is kees! Is sowieso sneller droog dan beton.
Pff dank jullie wel meiden voor t mee denken... En afgaande op mijn vruchtbaarslijm ga ik er van uit dat uiterlijk dag 15 toch mn ei heb gehad en dan in eerste instantie n langzame stijging.. heb n thermo met 1 tiende dus miss n stijging geweest van twee cijfers achter de komma dus dan zit ik morgen 15 dpo en moet ik in ieder geval nog twee dagen geduld hebben en zal dan met vl overleggen i.v.m testen. Hoop hier iets moois te laten zien. @dinges Jeetje jij bent wel creabea of nie? Hup heeft gelijk alweer n oplossing voor meis
Haha ik zou graag met die eer strijken maar eerlijk gezegd zag ik dat van die kaarsen hier vandaag ergens op het forum langskomen. Heb het dus zelf nog nooit geprobeerd maar leek me wel een leuke en makkelijke oplossing.