Die ga ik onthouden! Wil eigk een geintje uithalen met vl.. Een suprise, klein cadeautje maar grote verpakking haha en dan idd met kaarsvet.. morgen maar eens knutselen.. Pfft jongens wat duurt die week tot nod toch lang! Hahaha
@ dinges: misschien een dom antwoord maar mijn cadeau is brandbaar wel een super idee en heb eigenlijk geen kaarsen in huis ivm een romantische bui en een tafel die vl na de tijd op nieuw kon schuren en lakken heb vl al even gebeld die is namelijk naar tumbling en die zegt dat ie nog snelbeton heeft en hij vanavond mijn suprise gaat maken, de schat
Bekijk bijlage 290318 Bezig voor een baby. *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *MamaAnnelies, 21 jaar - ronde 1, 2e kindje NOD 9 december *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 16 december *Yasminn, .. - ronde 5, 1e kindje NOD 17 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *Smnee, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje 29 december *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *xxLove, .. - ronde 14, 1e kindje NOD nog onbekend *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slagm Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN! *UmmAbderrahman, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Eulalia, eerste kindje. uitgerekend op 06-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin ) Als de nieuwe meiden op de lijst willen dan graag even laten weten, en als ik iets verkeerds heb graag ook even melden
Hoi dames, Liesje: Spannend!!!! Love: Wat erg Veel sterkte en ik hoop dat de man in kwestie niet teveel pijn heeft. Heftig dit zo voor de feestdagen. Mijn oma is overleden 2 dagen voor kerst. Wat een rot tijd was dat toen voor de familie zeg meiss: Hahaha dit is ook echt typisch iets voor mij. Een surprise op het laatste moment verknallen LOL. Dinges89: Hoe gaat het? Zijn de harde buiken al wat minder? @Hier: Niet veel boeiends vandaag. Man kwam van de nachtdienst dus heeft tot laat liggen snurken haha. Ik heb niet veel gedaan behalve wat boodschapjes. Morgen komt er een vriendin eten met haar kids. Gezellig ff een dagje er tussen uit en in de avond samen eten. Heb voor het eerst vandaag bijna over gegeven. Ik was me tong aan het schoonmaken met zo een schraper geval..Nou hup daar ging ik LOL..Bbrrr wat een naar gevoel zeg. Ben een halve dag misselijk geweest. Gaat nu wel weer..Heb net 2 kip wraps naar binnen gewerkt haha.
@umm: vl heeft snelbeton gehaald en dat is nu aan het uitharden dus moet helemaal goedkomen voor woensdag avond haha
@meis hoop voor je dat t goed opdroogt.. enne niet weer stuk maken he hihi @mumL, suprises en sinterklaas kennen ze toch ook in belgie?? of is bij jullie gewoon kadootjes? alhoewel ze volgens mij niet overal in belgie aan sinterklaas doen.. ( je mag me verbeteren als t fout heb hoor hihi) @hier ik ga denk maar naar bedje toe.. misselijk, zal vast van de spanning komen vind t namelijk ondertussen rete spannend en onder de douche eventueel frummeltje streng maar lief toe gesproken dat ie zich goed vast moet houden hihihii.. ( ik weet t spoor niet)
Liesje, inderdaad Bij ons is het gewoon cadeautje voor de kids. En waar ik woon doen we inderdaad niet aan sinterklaas. Maar aan sint-maarten ( 11 november). Maar van surprises echt nog NOOIT gehoord! Haha Geen enkele belg denk ik trouwens
Umm Zo voor de eerste keer echt heel erg misselijk geweest! Hoop voor je dat het eenmalig was! Liesje Phuuuh! De spanning druipt er van af! Ik kan zelf bijna ook al niet meer wachten in jou plaats! Haha Ik doe het trouwens ook hoor, over mijn buik wrijven, er tegen praten, ... Ook al ben ik helemaal nog niet zeker of er wel een wezentje in zit! Haha Vrouwen soms he! Love Pff, wat een nieuws! Sterkte Kanker zo'n verschrikkelijke ziekte meis Aah, wat erg van dat beton. Maar zo te zien al weer een nieuwe mooie oplossing! Dinges Dat ga ik onthouden van die kaarsen! Is wel leuk
Trouwens dames ik heb me vannacht toch een nachtmerrie gehad. Ja ik kan er nu heel hard om lachen maar op het moment dat ik wakker werd was ik even in paniek! Ppfff.. Ik was aan het bevallen thuis (ouders huis)..Bevalling verliep goed. En het was een meisje..Ze was zo mooi in me droom met prachtige ogen en ik gaf haar meteen borstvoeding. Maar aangezien ik was ingeknipt beneden moest dat natuurlijk gehecht worden. Dus in me droom was ik aan het wachten op de dokter die zou komen hechten. Ineens komt me moeders beste vriendin binnen lopen. Ze zag er echt scary uit en ze had naald en garen in haar hand. De garen waren groen. Ik raakte daardoor zo in paniek dat ik riep dat ze op moest rotten. Me moeder zei dat ik normaal moest doen en dat A. goed kon naaien etc. Ik riep toen ook naar me moeder dat ze maar samen moesten oprotten..Alleen de dokter komt aan me doos. En ik stopte elke keer me handen tussen me benen zodat niemand erbij kon..Met als gevolg dat ik overal bloed zag.. Oh Lord..als ik er nu aan denk lig ik weer dubbel!!! Maar ik werd me toch een partij paniekerig wakker hahahahahaha.
Ja vlagen van misselijkheid heb ik elke dag wel..maar ik stond nu te kokhalzen...brrr vreselijk gevoel is dat ook. En dat nog wel op een lege maag..Erg pijnlijk ook.
@mum hier in t noorden is t en sintmaarten en sinterklaas.. en die suprises is voor de volwassenen of als er kinderen zijn die wat ouder zijn en niet meer geloven.. en eigenlijk met n gedichtje met behoorlijk wat plagende opmerkingen uit naam van sint en piet en de suprise zelf is vaak ook iets leuks en wat bij die persoon past.. Kan voor hilarische taferelen zorgen dus Ja kan zelf ook niet lang meer wachten hoor hihi.. geloof alleen wel dat ik vl beetje in de war heb gemaakt, geprobeerd uit te leggen met temp.. zei al gauw nou schat ik snap dr niks van dus je kijkt zelf maar haha.. Maar hij weet wel dat ik niet precies weet wanneer nod is. En die arme jongen maakte de opmerking, maar zo vaak hebben we t toch niet gedaan deze maand? Uh nee schat maar wel rond de vruchtbare dagen om de dag hihi, moet ook zeggen dat de laatste paar dagen niet zoveel zin heb. Maar als hij vanavond niet te laat naar bed komt moet ik t maar goed maken
Slecht bericht.. de vader van mijn vriendin is vanavond overleden... ik weet niet zo goed wat ik er allemaal over moet zeggen ben er stil van.. heb vanavond heel veel samen met haar gehuild, wat was ze verdrietig zeg vreselijk om te zien. Wat kan de wereld oneerlijk zijn elke keer malt me dat door het hoofd heen.. mijn vader loopt gewoon rond net als of er niks is en heeft 2 kinderen verwaarloost en zijn vrouw mishandeld (lang verhaal) noem maar op en zo'n man die heel goed voor zijn vrouw en kinderen was moet sterven en zo'n vreselijk ziekte ondergaan! Heb hier echt geen woorden voor, ben echt kapot.. ga nu ook naar bed want moet morgen ook nog naar het ziekenhuis vreselijk, toch maar hopen op een beetje positief nieuws! Sorry meiden wou dat ik een mooier bericht had Wou het toch even delen met jullie
@ love: he meid wat afschuwelijk en zo oneerlijk,sterkte meid ♥ en suc6 in het ziekenhuis, wat gaan ze doen vandaag? volgens mij heb ik dat gemist