Hoi allemaal, Ik ben momenteel 12 weken zwanger (eerste zwangerschap) en de symtomen zijn zo goed als verdwenen. Ik had zware pijnen in mijn borsten en was ontzettend oververmoeid. Dit is dus zo goed als over...je zou denken dat ik blij zou zijn. ..maar ik voel me niet echt zwanger...ik maak me een.beetje zorgen. Kent iemand dit gevoel? Ik heb normaal 4 sep de 13 weken echo (maar die kan.helaas niet doorgaan). Ik heb geen bloedingen hoor en voel af en toe heel iets zachts "kriebelen", maar dat kunnen ook darmen zijn.. Wie kan hier iets meer over kwijt?. Alvast bedankt!
Ik herken het wel. . Bij mij werden de symptomen na 3 maand wat minder maar ze kwamen terug vanaf 20 weken ongeveer. .. Geen zorgen maken want je hebt geen kramp of iets dergelijks
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je komt in je 2e trimester en dat is je beste trimester. Je bent weer fitter en de kwaaltjes kunnen minder worden.
Wat hierboven al gezegd wordt, ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Bij mij verdween vanaf week 11 langzamerhand alle kwaaltjes. Begrijp dat het je wat zorgen baart, had ik ook. Maar je zult zien, het zal goed komen
Om je gerust te stellen: ik zei precies dit tegen mijn man vanmorgen en ik ben even ver als jou. Heb nog wel pijnlijke borsten maar sinds een paar dagen voel ik dat ik meer energie heb. Voelde me er gisteren wat raar over. Totdat ik net een rok aan deed ....die niet meer dicht ging. Ineens voelde ik me weer zwanger.
Is normaal hoor heb het heel vaak en vergeet daardoor zelfs dat ik zwanger ben. En elke keer zie ik de kleine weer stunten op de echo
Ik had dat ook rond de 12/13 weken, ook omdat mijn buik nog totaal niet aan het groeien was. Pas sinds een weekje/anderhalf nu mijn buik opeens een groeispurt heeft voel ik me weer zwanger. Straks wordt het allemaal wat meer tastbaar (buik gaat groeien, je gaat je kindje voelen) dan voel je je denk ik weer op en top zwanger!
Ik heb dit bij alle zwangerschappen gehad. De eerste was helaas foute boel. Met 11 weken verdwenen de kwaaltjes, maar ook mijn opgezette buik werd weer platter. Bij de echo bleek het vruchtje inderdaad te zijn gestopt met groeien met 9 weken. En bij de 2e zwangerschap voelde ik weer hetzelfde. Zat te huilen bij de eerste echo omdat ik er van overtuigd was dat het weer fout was. Maar toen was er wel een mooie hartslag te zien gelukkig. Sterkte met de onzekerheid. Maar de kwaaltjes verdwijnen meestal rond deze termijn.
Oei, daar ben ik bang voor....waneer kreeg je bij je eerste zwangerschap bloedingen? pas met 11 weken, Noushka¿ Dank meiden voor de overige positieve feedback. Ik hoop dat mijn buik nu zal groeien..
Ik ben nu 13,5 week zwanger en heb hetzelfde! Alleen mijn eetlust is nog steeds niet wat het geweest is en ben wel wat moe, maar echt al niet meer zo als het een paar weken terug was. Je hebt ook nog niet echt een buik, dus het lijkt alsof het verdwenen is. Maar zoals anderen als zeiden, ga ik er maar vanuit dat we gewoon blij moeten zijn dat al die nare symptomen eindelijk een beetje wegebben.
Dankjewel lentekriebel, mijn eetlust is trouwens ook niet als voorheen. Maar het gaat helemaal goed komen
Vanaf 9 weken waren ook al mijn kwwaltjes weg voelde me weer als voorheen heerlijk geniet er van! Je kaaltjes komen van zelf terug, hoop maar dat dat lang mag duren!
ik had sowieso al bijna niet door dat ik zwanger was,maar kan mij herinneren dat ik na 12 weken helemaal dacht : heey wat voel ik mij goed!! Was dus ook niks aan de hand,want zit inmiddels op week 26
Ik voel me eigenlijk ook gewoon goed. Alleen moe en pijnlijke borsten, maar voor de rest heb ik niet het idee dat ik zwanger ben. Had dit bij de zwangerschap van onze dochter trouwens ook.
Zegt idd niets! Elke zwangerschap en elke vrouw is anders. Dus hou de moed en het vertrouwen in je lijf! Geen kramoen is trouwens niet meteen de garantie dat het goed is, niet om jou ongerust te maken want nogmaals iedereen is anders. Bij mij waren mijn kwaaltjes weg met 10 weken en toen bleek het vruchtje ook niet meer te leven, ik heb nooit bloedingen gehad of krampen en ben toen gecurrateerd. Nu heb ik de hele zwangerschap doir last van kwaaltjes, helaas geen energiek en kwaalvrij 2de trimester voir mij daarom zeg ik, iedereen is anders. Garantie heb je helaas nooit in je zwangerschap maar ga nergens van uit tot je de echo hebt gehad en hou het vertrouwen anders maak je jezelf gek! Heel veel sterkte! Probeer te genieten!