Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, heb jij net m'n update op fb geliked? Weet nu wie bbibi, suuslil, lotte, marral en babke is. Charise weet ik ook.
    Leuk hoor die gezichten erbij! :D

@lotte, ohhh dank je wel!! *bloos*. Ik vind het zo grappig, iedereen ziet er zo anders uit dan verwacht!! Hihi!
    Aha, snap'm.. toch wel vervelend want de vorige keer was je helemaal blij en dan is het nu zo'n domper!! :( Afwachten dus wanneer ze het fout gezien hebben (vorige keer of vandaag).

2. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke, wat een goed nieuws!! Wauw, al 2 mooie eitjes!! Vanavond inderdaad maar aan de klus dan!

@Lotte, wat balen dat je eitje nu niet meer te zien is!! Bij mij zagen we ook niks bij Clomid 50 mg. Die dosis was gewoon te laag bij mij. Dus misschien is dat bij jou ook zo?? Wel fijn dat je donderdag nog een keer mag, dan weet je het zeker.

@paniekertje, wat vervelend dat je zoveel krampen hebt. Beterschap!! En idd misschien wel verstandig om niet te tempen, even beetje rust houden voordat je met de spuiten kunt beginnen.

@all...vanochtend controle gehad. Ik durfde niet te kijken, maar eindelijk is mijn cyste weg, hoeraa!!!! Eindelijk kan ik nu dus met injecties beginnen. Ik heb meteen instructies gekregen hoe of wat en heb mn eerste spuit al gezet. Dit moet elke dag en dan kom ik vrijdag terug om te kijken of er al iets gebeurt met de eitjes.

Verder hadden we nog geen specifieke uitslag terug van het zaadonderzoek, hebben we ook nog even naar gevraagd. Ik heb geen cijfers, maar zowel de hoeveelheid als de beweeglijkheid was ruim voldoende. Ik heb alleen een tijdje terug een samenlevingstest gehad en toen bleek dat er geen zaadcellen bij de baarmoedermond zaten, maar ze hebben toen de waarden van het slijm niet gemeten. Beetje jammer, zei de gyn, want het kan dus zijn dat mijn lichaam de zaadcellen afstoot, en dan kun je nog zulk goed zaad hebben, maar dan dringen ze de baarmoeder niet binnen. Als ik dus een eisprong kan krijgen straks, dan moet ik weer een samenlevingstest doen.
    Maar nu eerst blij dat die cyste weg is!! Jeej!!

Dus Mieks, voor de agenda:
    8-11 Yvetje 1e Follikelmeting

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    He meiden heb jullie weer gevonden :)
    vanavond ga k weer bijlezen, ben nu aant werk...maar had ff n vraagje...ego berichtje dus ;)

vrijdag had k mn laatste provera, zaterdagavond rond half10 zag ik dat mn menstruatie op gang kwam. maar zondagochtend was het pas echt goed doorgebroken.... zal ik dan zondag als cd1 aanhouden?

Dan begin k morgen metclomid...vind t echt spannend of t aanslaat.....

4. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zondag dan aanhouden als 1e dag inderdaad. Vooral omdat je zaterdag het grootste gedeelte van de dag nog niet ongesteld was. Spannend joh, hopelijk slaat het goed aan!!

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Babke wauw 2 eitjes, zet m op!!!

@Yvet wateen goed nieuws!!!!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, blij trouwens dat het 'maar' pap3a is.... Wel goed dat het in de gaten wordt gehouden!

@liefsd, ohhh dat is idd in de buurt, grappig!! :D Leuk om je foto's te zien!

@yvetje, jeeeee!! Ohhh, pfoe, wat een opluchting!!
    Super ook dat het zaad van je man goed is! Nu dus nog even wachten op je ei en dan die samenlevingstest... spannend!

@liefde, ik zou zondag als dag 1 rekenen, als 'je na 6 uur 's avonds ongesteld wordt is dat de volgende dag.... Spannend!!! :D

@all, ik begin weer last van mn buik te krijgen. Lichte kramp alsof ik ongesteld moet worden en had net een steekje rechts... Hoop dat mn ei dus al lekker ana het groeien is, straks maar ff om een fm vragen, ben benieuwd of ze dat wil doen meteen.

7. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Yvetje: Wat een super goed nieuws meis!!!!!!!
    Liefde: Ik zou zondag inderdaad aanhouden.
    Peony: Ja grappig he! Ik vind het ook erg leuk om te zien.
    Zou mooi zijn als je meteen een FM krijg!

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Thanks meiden!! dan begin ik morgen met clomid!!
    spannend!!

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Lotte Wat balen zeg! Ben benieuwd donderdag! Hopelijk kun je snel weer verder!!
    En gelukkig houden ze je in de gaten en wordt er regelmatig een uitstrijkje gemaakt. Kan het ook nog gewoon helemaal weg gaan?

Paniekertje Ah, wat balen zeg! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Voor nu een dikke knuff!!

Yvetje Wow, wat een goed nieuws!! En fijn dat je gelijk kon beginnen met spuiten! Nu maar hopen dat het een beetje wil!

Peony Hopelijk geeft je lichaam het aan door die pijntjes/krampjes en kunnen ze straks een mooi eitje zien! Ik hoop echt voor je dat je een FM krijgt. Maar dat zal toch wel als je er om vraagt?

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @liefde ik zou ook zondag doen!

@peony : volgens mij haal jij mij en lotte net door elkaar ofniet? Volgens mij heb jij nl bij mijn foto iets gellaatst toch? Zal zo eens kijken? Maar echt een knappe vrouw! En mooi stel zo als bruid en bruidegom! Super!

@ weegbree meid waarom helpt miin ongi dansje niet bij jouw? Hahaha

@lotte owh "gelukkig" is het 3a ! Dat kan vanzelf nog weg gaan! Met 3b is die kans kleiner! Dus nog geen reden voor paniek! Als ze jouw maar goed in de gaten houden is er niks aan de hand!

@ paniekertje beterschap meissie!

@yvetje wat een geweldiggggg goed nieuws!!!! Super!!! Fijn dat je aan je injecties kunt!!! Super!!! :)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Owh en suuslil geen probleem hoor meid! Mij heb je niet voor mijn hoofd gestoten! Vond het alleen beetje vreemd dat bijna niemand een gesloten groep wilde en nu opeens wel... Dat zat me niet helemaal lekker en begreep ik niet helemaal! Maar zo is het goed hoor meid!! :D wij vinden het ook geZellig dat je hier mee kletst dus gewoon lekker blijven meid!! Xx

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hey meiden,

Ik heb even een aparte fb account aangemaakt voor de meiden van hier, Elwee Wee.
    Marral is al mn fb-vriend dus via haar kun je me ev. ook vinden. Ben benieuwd!

Hier een foto van mn ovutesten, onderste weer van vanmiddag. Nog niet positief.
    ik wil een dikke vette streep! :( hopelijk morgen positef of woensdag bij de gyn. een fm om te kijken of er uberhaupt wel iets gebeurd..

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Waarom doe je geen clearblue als je twijfelt?

14. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Yvetje, gelukkig is de.cyste weg!

Marral, ja kan idd vanzelf weg gaan. Maar kan ook pap3b worden of erger ( gaan we natuurlijk niet van uit) daarom moeten ze het in de gaten houden.

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ik weet niet wie die besloten groep heeft aangemaakt?
    Nu ben ik lukraak vrienden gewordne met iedereen, en ik denk dat ik wel weet wie wie is (Bbibi, las op jouw profiel over je tas en beurt van je auto dus volgens mij is dat goed).
    Maar als we allemaal in die groep zitten kun je daar even laten weten wie je bent... Idee??
    @suuslil, als jij die groep hebt aangemaakt, zou jij dan iedereen willen uitnodigen (of nogmaals in mijn geval....:p)

@lw, dan zou ik idd ook ook een clearblue doen, dan is het duidelijk! En anders flink door testen, je zit nog maar op dag 14 dus dat valt nog mee!!

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Babke: ik weet dat ie nog niet positief is dus twijfel niet. Clearbleu's zijn onderweg dus morgen kan ik bij twijfel een digitale doen :)

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wauw yvet, super nieuws!
    nu peony nog! hopelijk voor jou ook een super ei!
    en yes it was me op facebook van je status!

hier nog steeds niks te bekennen. Heb het net ook even met mijn accupunctuurarts besproken en ik krijg van haar nu ook kruiden om e.e.a. wat verder te ondersteunen/stimuleren.

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Lotte Pff, nou hoop voor je dat het vanzelf weg gaat dan of anders zo blijft als nu. Is toch elke keer heel spannend dan als je op controle moet.

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree Ah, nog niks? Pff... Schiet niet op zo zeg! Nou hopelijk helpen die kruiden dan om net dat laatste zetje te geven!!

20. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    strak plan!

Deel Deze Pagina