Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als jullie in je vruchtbare periode zitten, heb je dan ook soms zo'n libidoverhoging? Ik bedoel eigenlijk, dat ik dan bij elke knappe man wel een fladder in mijn buik voel en denk, mmm jij mag wel op mijn als-dan-lijstje.;)
    Volgens mij is het tijd dat manlief thuiskomt haha. Ik heb behoefte aan bevrediging geloof ik :D

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Peony84: als deze cyclus weer voorbij is en de volgende cyclus blijkt weer normaal dan zal het vertrouwen wel weer een beetje terugkomen. Het is nu gewoon de onzekerheid die alles dwarszit... Je kan inderdaad beter te vroeg dan te laat beginnen met testen :). Ik moet ook nog weer nieuwe testen bestellen voor de volgende ronde, maar wil eerst nog even met het ziekenhuis overleggen als straks blijkt dat de testen mn ei inderdaad gemist hebben...

@Liefde1987: ik omdat ik nu nog helemaal zonder werk zit, maar binnenkort ga ik weer op donderdag en vrijdag werken en misschien ook op de dinsdag, dus dan kan ik het ook minder goed bijhouden op die dagen :D.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Babke: haha, maak het vanavond maar gezellig dan samen ;). Veel plezier!

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Whahahahaa!! Euhhh ja klinkt wel bekend denk ik!
    Maar ik heb gelukkig dan die fladders bij mn eigen vent! :D Haha, hij wordt dan altijd heel moe van mij (eigen woorden...;))
    Kan dan echt niet van hem afblijven! Merk wel dat ik dan hem minder voel (als je'm snapt);) Komt dan denk ik doordat dat vruchtbare slijm als glijmiddel werkt (toch handig van je lichaam al was dat bij mij misschien niet nodig...) ;)

@liefde, haha! Ik ben vaak thuis en kan makkelijk tussen het sporten en huishouden af en toe hier kijken....

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihihihi Babke...
    Ik heb wel echt libidoverhoging, en krijg wel sneller kriebels ja... maar niet bij elke willekeurige man op straat haha.

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hahaha Babke, ga jij dan maar lekker een tweeling proberen te klussen vanavond ;)
    Heb geen idee of mn libido dan hoger is. Zowieso met mooi weer wel en verder hebben we al heel regelmatig seks haha.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoho ik krijg wel kriebels bij mijn man en op straat alleen bij de mannen die er zeer appeteitelijk. En jullie kennen de hollandse man, dus das absoluut niet elke man haha. 1 op de 500 ofzo ;).
    Ik hoop dat hij een beetje bijtijds is, kunnen we het nog leuk maken. Heb behoefte aan het echte werk en niet aan ff snel haha

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn libido is meestal hoger, is wel eens irritant. Gisteren had hij het koud. Dus ik zeg, (overduidelijk dubbelzinnig), zal ik jou eens even warm maken dan? Wimpelt hij me af! Dus ja dan denk ik wel eens als-dan haha, maar ik denk dat alleen hoor

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Hahaha! Als babke opeens niet meer reageert vnv weten we waarom!! ;)
    Super meis, die 2 eitjes goed benutten! Hoop dati snel thuiskomt!
    Haha arme vent van jou, die weet niet wat hem overkomt alsi de voordeur opendoet! ;)

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Babke: jammer he als ze niet willen als wij wel zin hebben, maar komt hier niet vaak voor :D.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik probeer dan altijd, een andere man lag al boven met zijn broek op zijn knieen. Maar dat werkt meestal ook niet.

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hihi mijn man heeft ook wel eens geen zin wanneer ik denk van hmm.. Soms wel eens irritant...
    Enne babke, jij moet vanavond gewoon naakt in bed gaan liggen ofzo, en dan zeg jij dat je het koud hebt en kruip je lekker tegen m aan hihi. :p Dan komt het vast goed! ;)
    Op naar een tweeling!! :p

Ik heb er trouwens weer een pendel voor februari jongen bij. :D
    Nu 2x februari jongen en
    1x november jongen.
    De laatste pendel zei dat ik 3 kindjes in totaal krijg. :D

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Whahahahahah ik lig helemaal dubbel hier. :p

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hahaha oke als het bij even denken blijft is het niet zo heel erg toch?
    Oeh vervelend als man niet wilt en jij wel. Hier ook wel eens zo maar weet m altijd wel te verleiden.
    Inderdaad gewoon naakt in bed gaan liggen of op de bank al laten merken dat je zijn favoriete setje aanhebt. Als dat niet werkt begin ik gewoon mezelf een beetje aan te raken onder de deken en dan wil hij ineens toch wel.

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Hahaha! Ik probeer het ook vaak genoeg maar hier reageert hij ook niet altijd.... Ik zou iedere dag wel willen en manlief gemiddeld 3x per week. Heb nog niet te klagen hoor!
    We maken er nu vaak geintjes over dati nu wel MOET! ;) Hihi!

@charise, leuk, 3 kids!! :D

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi wilde jij nu wel of niet lid worden van de FB groep. Je bent nu als enige niet lid:(

Babke Ik denk dat ze afgelopen woensdag niet goed gemeten heeft want de eerste keer dat ze het ei meette was het kleiner toen deed ze het op 'n ander manier was hij ineens 12,5mm. Denk dus dat de clomid gewoon niet aanslaat. Achja we zullen zien donderdag.

Jouw libido is idd erg hoog op het moment haha..

Zoetje ik heb jou ook op FB.

Charise kan me voorstellen, mij lijkt de beweeglijkheid ook belangrijker. Ze zullen toch op een of andere manier "omhoog moeten klimmen".

Liefde ik ben zelfstandig dus heb iets mee vrijheid, daarnaast werk ik maar ongeveer 24 uur.

All is hier iemand die bij 50 mg clomid wel mooit dik baarmoeder slijmvlies had maar geen groeiend ei? En kun je ook een eisprong hebben zonder vruchtbaar slijm? Nee toch? Of zjin er dames ( zoals ik miss) die gewoon niet zo veel slijm hebben?

17. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Charise leuk 3 kids. Zou ook nog wel 'n pendel erbij willen maar zit al dagen alles in de gaten te houden. Helaas nog altijd niemand die weer pendelt..

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Lotte weet je wat je moet doen. Allemaal abo's nemen op die onderwerpen en dan een directe emailnotificatie als er iemand reageert. Dat heb ik dus ook gedaan. En kreeg vandaag een bericht en diegene zij (je kan haar dus nog mailen) dat je tot 24.00 uur mocht mailen voor een pendel.
    Chantallcindy heet ze, dus je kan het nog proberen. ;) Moet je even haar topic lezen.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Lotte: Ik had in de cycli zonder ei wel gewoon vruchtbaar slijm. Volgens mij was het baarmoederslijmvlies ook gewoon goed, maar daar twijfel ik over.

Moet ineens denken aan vanmorgen. Ik had dit niet eerder gezien namelijk, maar deze keer zie je echt overduidelijk dat baarmoederslijm als twee witte streepjes, heel apart. Toen vroeg ik wat er verder te zien was en ging ze alles laten zien. Ik heb mijn darmen gezien, heel grappig, dat krioelt echt. Een bloedvat, mijn blaas. Nou ja bijna de hele onderbuik dus :D als je eens kunt moet je dat eens vragen, het was erg leuk om te zien.

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, heb geen idee hoe dat zit met bmslijm, ei ed....
    Oh, ik zit niet bij die groep. Ik was wel uitgenodigd maar hebm verwijderd en kan'm nu nergens vinden. Dus als iemand (suuslil??) mij wil uitnodigen? Nogmaals...;)

Deel Deze Pagina