@ Jill, dat klinkt goed, die amuses! @ Oud&nieuw, hier komt een vriendin die in hetzelfde schuitje zit. Op dus naar een nieuw jaar met onze mannen weer thuis. Mijn goeie voornemen: dit jaar wel zwanger worden en blijven? @ LW, logisch dat alles dubbel voelt.. hoe gaat het nu inmiddels? @ Weegbree en zoetje, dikke knuffel meiden! Op naar een nieuwe ronde, een nieuw begin van het jaar...laat dat dan ook maar een mooi begin van nieuw leven zijn! Het is jullie zo gegund! @ Nienke, samen goed blijven praten over eventuele druk op je bedleven, want het moet wel leuk blijven maar tegelijk heb je er weinig aan als er geen zin gemaakt kan worden tijdens de goeie dagen. Hebben wij in het begin ook een beetje gehad, maar na een paar maanden ging manlief helemaal mee leven en sloeg het compleet de andere kant op... " ben je vruchtbaar? Ow ga maar even liggen dan ".. of "hoe heet ben je vandaag schat (als ik getempt had)..moeten we al? " Hou er vooral de humor in @ All..vandaag de 3e menstruatie opwekker geslikt en sinds vanmiddag wat licht bruin verlies. Dat gaat geen week meer duren dus (helaas). Nu maar hopen dat mijn lijf niet te enthousiast begint met zelf een ei maken, want wil eigenlijk toch het liefst pas 9 januari beginnen met clomid Nog 16 dagen tot manlief thuis is...yeahhhh Niemand meer agenda punten?? Agenda 02-01 Marral - Uitslag progesteron 07-01 Bbibi - HSG kijk-operatie 09-01 Mieks - Beginnen met clomid 50mg Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987
Helaas hier negatief getest en temp is al 4,0 gezakt in twee dagen. Dus laat de ongi maar komen. Vandaag jarig! Iedereen alvast een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar! Ik neem lekker een borrel! Maar jammer blijft het, hoop dat ik snel ongi word op naar volgende ronde nr 3.
Van harte met je verjaardag Jill!! balen van je nega test 2013, Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen! meiden ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar, dat al jullie wensen uit mogen komen en veel goede gezonde zwangerschappen en babys! Liefs
jammeer jill!!! op naar de volgende ronde. hopelijk heb je n fijne verjaardag! hier ook volle bak ongi...maar eens zien of ze woe n gaatje hebben bij de kliniek!
@Jill: Van harte gefeliciteerd meid! Voor jou dus oliebollen op je verjaardag ipv taart Balen van die negatieve test! @All: vanmorgen het ziekenhuis gebeld. Ik was vergeten een belafspraak te maken voor mijn progesteron. Dus ik belde om dat alsnog te doen (had vrijdag laten prikken). Maar ik kreeg al meteen de uitslag! Helaas (zoals ik eigenlijk zelf al wist) veel te laag. Het was 1.3 dus ook de clomid 100mg doet niks. Dus nu maar over naar 150. Maar ja, dan lijkt me dat dat ook nooit genoeg gaat doen. Dus ik ga er al helemaal van uit dat ik weer een afspraak krijg in feb. om te kijken hoe we verder gaan.
Hier toch vals alarm en geen vruchtbaar slijm. Was misschien toch sperma? Ik heb volgende week een afspraak met de gyn. Hoop dat ik snel met med mag beginnen! Fijne jaar wisseling allemaal en maar hopen op een vruchtbaar 2013 voor ons allen!
@jill proficiat!!! Wat jammer van de test Maar kop op op naar het nieuwejaar nieuwe start Nieuwen kansen dikke knuf!! @all allemaal een fijne jaar wisseling en alles wat wenselijk is Maar vooral hopen op een vruchtbaar jaar en nog meer zwangere dames hier en een goede gezondheid!! Wel gek hier nog steeds geen ongi te bekennen.... Hopelijk laat het niet te lang op zich wachten Fijne avond meiden
He meiden, allemaal en gelukkignieuwjaar! Hopelijk met veel positieve testen! @Marral: hier met 50 en 100mg geen resultaat en met 150 wel, ook ik dacht dat dan ook niet zou werken, maar toch wel!
Hey meiden, Jammer jill,gauw op naar de volgende ronde. Marral hopelijk slaat 150 wel aan! k ben vandaag bij de gyn geweest. We gaan 150 proberen,is er bij 20 dagen geen groot ei breken we het meteen af. Als ik flinke bijwerkingen heb moest ik ook aan de bel trekken,en we gaan een samenlevingstest doen omdat de 150 je bmslijmvlies taai maakt dus dat willen ze dien mits er een groot ei is natuurlijk. Ze zijn wel strenger en zien er meer op toe als je 150 ga gebruiken. Dus nu eerst maar eens de ongesteldheid op gaan wekken! Fijne avond nog meiden!
@all Allemaal happy new year! En veel goeds! Bedankt voor jullie felicitaties. Ik hoop ook snel ongi te zijn dan kan ik weer verder!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Laten we hopen dat dit een heel goed jaar gaat worden en dat onze grootste wens uit komt! Ik ga vandaag naar mijn oma. Is haar eerste jaarwisseling zonder mijn opa (is in juli overleden). Dus even haar opvrolijken! @LW: Hoe is het nu met je meis? Nou omdat mijn progesteronwaarde met 100mg maar 1,3 was (en ik had per ongeluk zelfs 6 dagen geslikt ipv 5) geloof ik er niet zo in dat het met 150 dan opeens boven de 20 is. Maar goed, we zullen zien! @Elvira: Wat fijn dat ze het bij jou zo goed in de gaten houden met 150mg! Ik ga nu ook over naar 150, maar krijg nog steeds geen enkele controle. Geen fm's, helemaal niets. Alleen op dag 20 bloed prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Ik hoop voor je dat het aan slaat en dat je ook een positieve samenlevingstest hebt! @Jill: Heb je een leuke dag gehad gister? Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt en je ook weer verder kunt!! @Mieks: Jeejj!! Eindelijk 2013. En nu komt je man dus heel snel weer thuis! Hoop zo voor je dat het allemaal toch goed uit gaat komen met je eisprong!! @Nienke: Balen zeg dat het vals alarm was! Hopelijk krijg je deze week meteen medicijnen mee om ook te beginnen! @All: Tja, niks te melden hier. Gister wel meteen met provera begonnen. Maar ja, de komende weken dus sowieso niks te melden. Ik denk echt dat die 150 ook niks gaat doen. Ik vraag me af... Als je gaat spuiten, werkt dat dan wel altijd? Ik heb nu namelijk constant de vraag: wat nou als dat ook niet werkt? Natuurlijk hoop ik dat 150 gewoon aan slaat. Echt vreselijk irritant dat ik geen fm's krijg. Dus ik weet pas rond 6 feb of het iets gedaan heeft. Maar ja, ik laat het allemaal maar weer los en wacht weer gewoon af. Gelukkig ben ik daar wel heel makkelijk in geworden. Maar ja, niet zo gek ook. We zijn al sinds maart bezig en nog steeds geen eisprong gehad. Maar goed, we'll see! Fijne dag vandaag allemaal!
Marral mijn gynzegt dat je met injecties altijd een eisprong heb,er zijn ookverschillnde dosissen in!
Meiden, een heel gelukkig en vruchtbaar 2013!! Hopelijk mag voor iedereen z'n dromen uitkomen! Veel liefs!
@Marral Je heb het heel leuk gehad en ben lekker verwend door familie, vrienden en buren! Wat vervelend dat het bij jou zo slecht verloopt met die clomid. Ik snap dat je daar van gaat twijfelen en je afvraagd of er wel iets gaat werken voor je! Ik duim voor je dat toch de clomid 150 jou dosering mag zijn! Hier nog steeds geen ongi terwijl ik zo de krampen e.d. voel maar er komt maar niks. Toch maar afwachten. De gyn zei als ik 5 jan nog niet menstueerde en niet zwanger dan moest ik ff bellen. Dus nog maar weer even wachten! Hoop niet dat ik dan nog eens aan een opwekkuur moet beginnen, dan heb ik weer zo'n lange cyclus gehad! We zien wel. @Peony Bedankt meid! Hopenlijk gaat het goed met je? Nog veel klachtjes? Ik zie dat je al weer bijna een echo krijgt, leuk zeg!
@jill, ja volgende week donderdag de termijnecho. Ik ben dan rond de 11 weken... Spannend! Verder wel veel last van kwaaltjes. Ben heel misselijk dus heb nu medicijnen (dat helpt gelukkig ietsjes) en wordt gek van de jeuk. Moet nu extra bloed laten prikken voor m'n gal... Even afwachten maar waarschijnlijk komt die jeuk gewoon door de hormonen. Verder veel moe maar natuurlijk nog steeds helemaal blij!! Het is niet fijn als je kotsend boven de wc pot hangt maar ik heb het er graag voor over! Ik wens het jullie ook allemaal toe!
Peony Ooh lastig van die jeuk! Enne dat overgeven mag je houden hoor hahaha! Nou fijn dat je verder lekker geniet! Fijn dat je je kindje snel weer kan zien! Vast al veel groter geworden!
Ha meiden, Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2013...Dat we maar allemaal zwanger mogen worden en blijven dit jaar Vandaag nog 2 weken tot manlief thuis komt als het goed is!! Wat kijk ik er naar uit! Verder vandaag de laatste menstruatie opwekker geslikt. Heb al een dag of 3 last van wat bruin verlies maar het zet nog niet door. Ben daar wel blij om want volgens mijn planning was mijn menstruatie op 5/6/7 januari pas. Dus elke dag is mee genomen nu @ Jill, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer van de negatieve test, is de ongi al door gekomen? @ Marral, balen he dat de clomid het niet wil doen! Ik ga duimen dat de 150 mg wel wat gaat doen Kan je niet aandringen in het ziekenhuis op snellere vervolg stappen? Want nu moet je weer een tijd wachten! Dat is allemaal zo zinloos voor je gevoel. Raar dat ze geen follikel metingen geven bij jou @ Zoetje, nog steeds geen ongi joh? Misschien nog is testen? @ Elvira, ook op naar de 150 mg dus... @ Peony, wat gaat het al hard bij jou he, al bijna over de gevarenzone heen! Agenda 02-01 Lies - Verloop bespreken bij gynaecoloog 07-01 Bbibi - HSG kijk-operatie 09-01 Mieks - Beginnen met clomid 50mg Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987
Beetje rare vraag misschien...maar weet iemand of het kwaad kan om vochtig toiletpapier of van die vochtige intieme doekjes vaak te gebruiken?
Iedereen eerst een gelukkig, liefdevol en gezond 2013 gewenst. En mogen al jullie dromen uit komen dit jaar. De eerste een laatste keer dat ik hier iets van me liet horen was op 28 november. Ik had toen wat zwangerschapsverschijnselen die ik nog nooit had gehad. Uit eindelijk de volgende dag (29 nov) in mijn periode gekomen. Mijn cyclussen zijn normaal zo tussen de 30 en 35 dagen. Vandaag dacht ik ga toch maar weer even een bericht typen, ik zit mezelf denk ik gewoon helemaal gek te maken. Op 17 dec zei mijn gyn. dat mijn eisprong eraan zat te komen, en dat ik een pregnyl spuit die dag kon zetten of het eens zonder pregnyl te doen. Ze wist namelijk zeker dat het ei zou springen. We hadden toen gekozen om het eens zonder pregnyl te doen, dus kon ook zijn dat het ei iets later zou springen. Nu zit ik op dag 34 van mijn cyclus, normaal gesproken bij het zetten van de pregnyl zou ik vandaag mogen testen. Omdat ik al enkele dagen wat verschijnselen heb, voornamelijk gevoelige borsten, heb ik gister middag een test gedaan ... negatief .. Nu vanochtend wakker geworden met super tintelende borsten en nog steeds geen menstruatie te bekennen ... Ik zit mezelf zo gek te maken, omdat ik niet weet wat nou precies mijn NOD zou zijn. Had ik nu toch maar gekozen voor die pregnyl dan wisten we het zeker ... Heb nog een test liggen maar die probeer ik te laten liggen voor een paar dagen ... Maar zou ik ondanks die negatieve test van gister alsnog zwanger kunnen zijn ? Of zou je dan al echt de HCG moeten kunnen meten ?