Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Misschien toch weer eigen ei. Ik had gisteren een smikey op cb ovu test. Heb het streepjr bekeken en was even dik als contole streep. Echter, geen vruchbaar slijm t bekennen. Vanavond nogmaals cb test. Weer smiley, test streep nu donkerder dan controle streep. Dacht nog steeds geen slijm, maar Heb met 2 vingers bij baarmoedermond wat geknepem, en jawel tich egwhite draden. Echt bizar. Het zit dus wel binnen maar het komt er niet uit! Krijg nu ook wat lage rugpijn dus denk dat ik toch weer ZONDER med ei krijg (wel dus pas op cd 25, vorige keer was op cd 27). Ga volgende week wel naar gyn want ik vraag me af als je zo laat ei ktijgt deze wel van goede kwaliteit is?

Ivm vakantie gaat klussen nu ook goed( door fulltime werken normaal zo lastig). We hebben gisteren avond geklust, vandaag te brak maar morgen ochtend weer! Zou 2013 goed gaan beginnnen?

2. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @cicey. Heb je misschien je temp opgenomen dat je weet wanr je eisprong moet zijn geweest?

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    He meiden,

Jullie gaan nog steeds te hard dus kan het helaas niet bijhouden !

Jil hou waren je hapjes?

Lw wat een heftig nieuws meis, hoe komt dit nou opeens? Wat ontzettend erg heel veel sterkte!

Mieks nog eventjes! Wat heerlijk dat het zo dichtbij komt!!!
    Aftellen!

Zoetje wat balen meid ongi dikke knuf! Ik hoorde iets over jouw e ivf, moet je aan de ivf? Nee toch hoop ik?

@ all sprry dat ik niet reageer maar heb niet alles terug gelezen eerlijk gezegd!

Wij hebben het jaar verschrikkelijk afgesloten!
    Mijn man moest naar uroloog ivm prestatie problemen! Lichamelijk was alles goed! Toen hi ging kijken naar zijn zaadtest van afgelooen zomer bleek het dus foute boel!!!!! Uroloog begreep er geen zak van waarom ze mij met clomid naar huis hadden gestuurd! Ik had met iedere dag sex allang zwanger moeten zijn zei hij!
    Maar de reden is gevonden! Mijn man heeft zwaar slecht zaad!!! Ik ben er zwaaaaar kapot van en kwaaaaaad dat ze mij al een half jaar voor jan luk laten aan modderen met clomid!!

29miljien per mililiter was ontzettend laag gaf hij aan ( ik dacht dat ook) het gemiddelde ligt op 100/150miljoen per mililiter!
    Verder was zijn beweegelijk zaad maar 4% waarvan 99% een afwijkende vorm heeft!!! En dus de kans is nihil op een zwangerschap en de kans is groot dat het zelfs te slecht is voor zelfs IUI !!!!! Wat een kutzooi een half jaar die kut troep geslikt en gewacht en gesext voor jan lul !!!!!!! Echt wij konden het jaar niet slechter afsluiten!!!! Echt diepe diepe ellende! Mijn man rookt nooit drinkt nooit leeft kei gezond en dan toch dit..... Zijn bloed is geprikt, vrijdag nogmaals zaadonderzoek, en vrijdag een echo van zijn balzak !!! En dan mijn kijkoperatie komende maandag en dan een gesprek en 14jan uitslag bij uroloog!!! Wat een diepe diepe kutzooi!!
    Dus we zijn er helemaal kapot van!!!

Voor jullie hoop ik een goed gezond maar vooral vruchtbaar 2013!!!

4. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @babke, jeetje wat kut Zeg! Ze hebben de uitslag van het Zaad toch wel gezien? Vind het zeer vreemd. Ik kan me voorstellen dat je het gevoel heb een half jaar verloren te hebben. 2012 was voor ons ook een kut jaar (niet vanwege dit maar andere gezondheids problemen). Ik heb het gevoel dat 2013 veel beter wordt, ook voor jullie dat moet gewoon!! Laat al onze diepste wensen uitkomen!

5. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Bibi, wat een k*t nieuws. Veel sterkte gewenst.
    Maar 28 miljoen per ml is toch best goed? Gemiddeld is toch 20 tot 50 miljoen per ml? En dan in totaal 100 tot 200 miljoen.
    Beweeglijkheid klinkt idd niet best.

Sterkte met alle onderzoeken.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nienke je zult mij bedoelen ipv babke neem ik aan? Hihi
    Maar ja erg klote idd! Waar dat die fertiliteitsarts met zijn harses eeft gezeten vraag ik me ook af!! Ik wordt maandag door hem geopereerd! (Hopelijk kan hij dat wel!) en na de operatie als ik bij positieven ben zal ik hem eens vragen wat hem bezielt!! Echt belachelijk gewoon

Hopelijk wordt voor ons hele topic 2013 gewoon een veeeeel beter jaar en dat we maar allemaal zwanger mogen raken :)

7. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @nienke1985 Nee ik ben zo stom geweest om geen temp. op te meten

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lies hij is een er aren uroloog dus hij zal het wel weten?
    Hij zei dat ze dat als minimum neersetten! En het al naar beneden is gezet de aantallen! Vroeger was 300miljoen per ml normaal!
    Hij gaf aan dat het kwam door hectisch leven van tegenwoordig slechte stralingen en wat we eten enz! Dus weinig aan te doen!

Mijn man zit wel sinds afgelopen zomer aan 7verschillende vitaminepreparaten die ik voor hem koop dus ik hooooop gewoon dat zijn zaad vrijdag beter gaat zijn!!

Duimen jullie voor me meiden?? Xx

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Bbibi hè hè wat een vervelend nieuws! Of beter gezegt gewoon zwaarklote helaas weet ik hoe jullie je nu voelen!
    En idd wij moeten ook over op IVF bij ons word IUI ook overgeslagen omdat man lief zijn zaad te slecht is.
    Wij waren ook echt even de weg kwijt toen we dat hoorde enige wat ik kan zeggen is praat er goed samen over denk erover na en wij gaan eerst de intake eens even aanhoren hoe en wat dat hebben we 21 Jan....
    Dikke knuf meid!!

@mieks zoals je Mischien gezien had heeft het vandaag goed doorgezet! Helaas

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lies, geen idee...misschien aan het ZH vragen?

@ Cicey, misschien is je ei wat later gesprongen. Zou gewoon over een paar dagen nog eens testen.

@ Nienke, volgens mij maakt het niks uit aan de kwaliteit hoelang je ei er over doet hoor..

@ Bbibi, he wat kl*te meid! Maar bekijk het nu wel zo: ondanks dat dit verdomd slecht gecontroleerd is, weten jullie nu wel waar jullie aan toe zijn en krijgen jullie eindelijk de juiste behandel methoden!
    Hebben ze al een idee wat voor behandelplan ze gaan maken? IVF? Dan hebben jullie in elk geval weer goede kansen! Snap dat je enorm baalt van het afgelopen (weggegooid) half jaar, maar probeer nu positief richting toekomst te kijken. Je kan er niks meer aan veranderen en nog meer stress is niet goed voor je lijf en niet goed voor je relatie. Met opgeheven hoofd naar een nieuwe start/behandelplan! Ik duim voor jullie meid! Dikke knuffel.

@Lies/Bbibi, ik heb onze uitslag van het zaadonderzoek net bij gepakt om te kijken wat het gemiddeld "moet" zijn..
    Ik zie staan:
    Aantal moet per 10^6/ml >20.0 (miljoen) zijn... manlief had er daarbij 188.0 (miljoen).

wat die 10^6/ml inhoudt snap ik alleen niet helemaal..

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mieks klopt moet 20miljoen per ml zijn minimaal!!!! Maaaaaar gemiddelde had ik het over zei hij dat tussen de 100 en 150 per mililiter lag! Een uroloog ziet niks anders dan zaadonderzoeken!
    Dus ik heb wel vertrouwen in deze man! Meer dan minn gynaecoloog! Pfff wat een eikel!

Wij hebben andere plannen van ivf of icsi het wordt Of IUi of zaaddonor... Bewuste keuze voor mij geen ivf of icsi dat kan ik niet aan! En wil ik echt niet! Man en ik hebben het al besproken! Hij vind het heel erg maar stemde er wel mee in! Hopelijk is zijn zaad verbeterd door de votaminepillen die ik hem geef! Vrijdag nieuw onderzoek en dan 14jan uitslag spannend!

Maar fijn dat jouw manneke bijna thuis komt! Klopt het no met
    Plannen cyclus?

@zoetje wat heftig meid dikke knuffel voor jouw!!!
    21 jan dus intake? Spannend en heftig tegelijk! Heb je een wachttijd voor ivf ofniet? Spannende tijd dus voor jullie? Hopelijk is het gauw raak meis!!! X

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieks
    Nee nog steeds niet ongesteld. Bedankt!

@Nienke
    Jee spannend ben erg benieuwd wat de gyn zou zeggen! Maar iig goed klussen kan geen kwaad, je weet maar nooit!

@Bibi
    :( wat een klote nieuws! En wat een stomme arts die jullie zo heeft laten lopen.. pfff. Ik ben sprakeloos dat de medische wereld af en toe zo slecht is! Ik weet niet wat ik verder moet zeggen meid.. ik hoop toch het beste voor jullie kinderwens! Snik

@All
    Nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden naar het aantal zaadcellen van mijn hub! Tegen mij is alleen gezegd alles is goed.
    Hier nog steeds geen ongi..

13. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

@Bbibi: Oh meis, wat een vreselijk nieuws zeg!! Wat achterlijk dat ze er nooit goed naar gekeken hebben!
    Ik hoop heel erg voor jullie dat het nu van beter kwaliteit is!! En anders hoop ik dat jullie snel toch verder kunnen en jullie wens toch snel in vervulling gaat!
    Meis, dikke knuffel!!

@Jill: pff, balen zeg, dat er nog steeds geen menstruatie te bekennen is! Je wilt dan zo graag verder, maar dat lukt dan niet. Ik hoop voor je dat het maar snel komt nu!
    En bij ons is ook gezegd dat zaad voldoende was. Achteraf samen besproken of manlief liever toch de cijfers wilde weten, maar had hij liever niet. Hij zei dat als de gyn zei dat het voldoende was dat we daar op moeten vertrouwen. Hij is bang voor een deuk in zijn ego als het niet van super kwaliteit zou zijn. Mocht het nou na een aantal maanden toch niet lukken zou ik er denk ik wel naar vragen... Maar goed, eerst moet ik maar eens een ei hebben, tot die tijd lukt het sowieso niet natuurlijk.

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden, allereerst allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    hier ook een tijdje afwezig geweest, wel wat meegelezen hoor, daar ben ik te nieuwsgierig voor.
    Helaas is het deze ronde (mn tweede goede ei!) niet gelukt....erg jammer en ook erg teleurgesteld. had nl, goede hoop. maar ja, even wat rot daagjes gehad en heb nu wel het idee dat ik weer positief dr tegen aan kan gaan.
    morgen gaat de kliniek weer open en hopelijk kan ik direct terecht voor een echo zodat ik weer kan gaan starten met spuiten. op naar een nieuw ei!

hier ook veel drukte lees ik....
    @jill al een test gedaan, of weet je zeker dat t niks wordt?
    @marral, spannend, hopelijk snel ongi en op naar de 150. Spuiten slaat bij iedereen aan! ook daar kunnen ze flink mee ophogen!
    @mieks, spannend of je planning gaat uitpakken! ik hoop het voor je! eindelijk je man weer eens in het echie zien!!!
    @zoetje, wat spannend dat je het ivf traject ingaat. hopelijk van de schrik bekomen? hopelijk brengt het jullie een mooi kindje!!!
    @lies, die doekjes is niet goed voor je zuurgraad, dus niet gebruiken hoor!!!!
    @nienke, jippie een ei! goed geklust dus! spannend hoor, nu de wachtweken in!
    @bbibi, knufff meissie!
    nou ik ga straks eens even lunchen met een vriendin, het voordeel van vakantie hebben nog een paar daagjes!

15. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    SnAp er niks meer van! Heb nu al voor de 3e dag positieve ovulatie test van cb ( maandag avond eerste keer, nu derse keer). Het streepje is duidelijk even donker als het teststreepje maar na indrogen, droogt hij wel lichter op. Zondag en vrijdag ook ovu test gedaan en toen was hij nog negatief (zeer licht streepje). Ik heb ook niet echt veel vruchtbaarslijm(had ik vorige keer wel) en ik heb het idee dat mijn bmm ook nog hard voelt. Mijn temp was vandaaag laag (36.4, normaal 36.6), wel om half 7 gemeten ( normaal half 8). Had gisteren avond beetje rugpijn maar vorige kerenhad ik de hele dag rugpijn bij de eisprong,....
    Alles maakt me zo onzeker. Kunnen die ovu testen alsnog vals positief zijn ook al was hij vrijdag echt negatief?

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All

Ik durf het hier bijna niet te plaatsen maar.. ik ben zwanger. Pff net toch weer een test gedaan omdat ik zelf zo twijfelde. En zie het resultaat.

Meiden ik zit te huilen omdat ik het zo erg vind dat het voor mij in één keer raak is en omdat het bij jullie na zoveel pogingen nog niet gelukt is! Maar ook ben ik heel blij natuurlijk.

Ook al een test van clear blue gedaan zie de foto.
    Bekijk bijlage 295817

17. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Owja, en ik heb ook zwangerschapstest gedaaan maar die wAs negatief

18. Lies33

Lies33 Niet meer actief

@jill, super!!!! Gefeliciteerd!!

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Jill wauw meid!! Wat begint jullie jaar fantastisch!!!!!
    Van harte meid!!!! Dan word jij ook een september mama

20. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hier vandaag afspraak bij gynaecoloog gehad.
    Hij was heel tevreden en ik hoef pas over 3 maanden terug te komen. Tenzij clomid zijn werk niet meer doet.

Maar heb vandaag een positieve ovulatietest dus gelukkig weer een eitje. Voel het ook wel, heb weer erge krampen/steken.

Deel Deze Pagina