Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @jill. Gefeliciteerd!

Hier nog meer onduidelijkheid. Net sensidipstick ovu test gedaan. Zo negatief als negatief maar zijn kan (wel met niet geconcentreerde urine,..).. Snap helemaaaal niks meer van.

We hebben maandag avond geklust. Vanochtend nog brak, dus wordt vanaaf weer. Als hij idd gesprongen is/nog moet springen lijkt me dat wel goed toch?

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nienke
    Ik had ook drie dagen positief en daarna blanko. Dus ja lijkt me wel goed. Vanavond nog een keer!

3. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Oke dan heb ik nog hoop. Zo even de stad in, en dan kraam visite beste vriendin. Dubbel gevoel:):(

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @jill, gefeliciteerd meid!! Super nieuws!
    Dat is een mooi begin van het jaar!! Nogmaals van harte! :D

5. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All
    Bedankt voor de felicitaties!

Ik ben nu werken! Doeggie!

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    gefeliciteerd Jill!

7. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd Jill!! Lekker van genieten!

@Nienke: Vaag zeg! Kan het niet juist door pcos zijn dat je positieve testen hebt? Omdat ze zeggen dat je door de vele eitjes positief kan testen... Of misschien duurt het gewoon lang voordat ie springt? Vervelend hoor, die onduidelijkheid!!

@Weegbree: Balen dat het afgelopen ronde niet gelukt is. Wel fijn dat je nu weer positief bent! Hopelijk wordt het dan deze ronde!!

@Lies: Fijn dat alles goed was. En super dat je ei er weer aan komt! Dat wordt klussen!! hahaha

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Jill, wat een super begin van een nieuw jaar meid! Gefeliciteerd!!

@ Bbibi, ik zou dan idd zeker nog eens in overleg gaan met je gyn. Ben heel benieuwd wat hij zegt! Mag ik vragen waarom je niet voor IVF of ICSI wilt gaan? Want een kindje van een andere man (zaaddonor) lijkt me ook een zeeeer heftige stap voor je relatie!

@ Zoetje, ik begrijp uit de reactie van Bbibi dat jij voor ivf gaat en de 21e een intake hebt? Ik heb daar dan denk ik overheen gelezen :) Heb het op de agenda gezet in elk geval.... Mocht ik het niet goed hebben begrepen dat hoor ik het wel ;)

@ Weegbree, inderdaad: op naar een nieuw ei :)

@ Nienke, ik zou wel klussen... zo te horen kan je ei er aan komen. Ik heb altijd een tempdip voor mijn ei springt ;)

Agenda
    07-01 Bbibi - HSG kijk-operatie
    09-01 Mieks - Beginnen met clomid 50mg
    14-01 Bbibi - Uitslag zaadonderzoek
    21-01 Zoetje - Intake IVF

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan
    Peony
    Lotte1986
    Liescakes
    Liefde1987
    Jill

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

@Jill: super gefeliciteerd!

@All: ik ga me afmelden van hier. Blijf toch kijken enz. terwijl onze kinderwens op een heeeeeel laag pitje staat.
    Gister vriend gezien en bij elkaar gesproken. Begon leuk maar vanmorgen was het weer naar.. Geen idee of het goed komt, of dat ik over een tijd hier weer ben met een hele nieuwe papa in spe..
    Wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen en hoop dat 2013 voor jullie allemaal het jaar is dat het raak is!!!

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Lw begrijpelijk....ik wens je veel sterkte met welke keus je ook maakt. Ik wens je het allerbeste!! Knuff

11. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Jill,wat een mooi nieuws aan het begin van 2013!Gefeliciteerd hoor meid wees maar lekker blij!

Mieks,nog eventjes en dan komt je man even thuis lijkt mij een heerlijk gevoel!

Weegbree,hopelijk volgende ronde meer succes!

Bibi,wat een rot nieuws maar ik vind het nog al wat dat je de deur dicht gooit voor icsi of ivf.
    Wil je het niet een kans geven,ik denk dat dit voor je man al een klap is en dan vind ik om het over een sperma donor te hebben nog een grotere klap geven denk ik.
    En natuurlijk ieder zijn ding,maar wil je niet eerst alles hebben geprobeerd om een kindje van jullie samen te krijgen?
    Ik zou het eerst eens op een rijtje zetten met je fa,die heeft er toch neem ik aan ook verstand van!

Hier ga ik mijn ongesteld opwekken dus voorlopig niks nieuws hier.

12. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Lw85,waarom was het vandaag weer vervelend?
    Moeilijk hoor meid,hopelijk komt er hoe dan ook iets goeds uit voor jou en dat je verder kan met je leven,met of zonder hem!

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Vanmorgen draaide hij zn rug naar me toe in bed en ging aan de uiterste andere kant liggen..
    Toen de wekker ging gaf hij me wel een kus n toen ik vroeg of hij het erg vond dat ik er was zei hij: niet super erg..
    Daarna niet meer gesproken. :(

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    En ik vind het naar dat ik nu geen " thuis " heb.
    Het is zijn huurhuis waar we wonen, en ondanks dat ik de sleutels heb en gewoon naar binnen kan als ik spullen nodig heb voel ik me toch niet fijn. En gisteravond voelde het even goed tot we dus wakker werden vanmorgen.

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Moeilijk hoor meid,ik denk dat je echt afstand moet nemen.je word elke keer gekwetst zo!laat hem maar voelen wat hij mist!

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ LW, vervelend meid!! Jammer dat je weg gaat hier, maar ook heel begrijpelijk :(
    Ben je niet bang om op deze manier uit elkaar te groeien? Is het misschien niet beter om met elkaar te praten ipv afstand te nemen? Misschien desnoods later met een relatie therapeut er bij? Nu blijf je met zoveel onzekerheid en zoveel vragen zitten... lijkt me ook niet fijn! Hoop dat jullie er samen uitkomen, of dat je in elk geval snel achter de juiste beslissingen staat! Sterkte meid!!

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Mieks: ja dat is wat ik het allerliefste zou willen. Maar hij niet. Hij vindt dat als dat nu al op die manier moet het niet gezond is. Ik voel me ook absoluut niet fijn bij de pauze en zoek constant contact en hij juist afstand. En dat is wel heel scheef voor een relatie.
    En ik ben nu pas 24 en heb nog alle kansen en mogelijkheden iemand te vinden die wel 100% voor me gaat en niet die twijfels heeft. Ik wil nu nog even niet aan een ander denken maar misschien is het beter uit elkaar te gaan.

18. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LW
    Wat een verdriet zal je hebben. Jou situatie lijkt me bepaald niet makkelijk. Ook om je woonruimte e.d. pff. Zorg goed voor jezelf meis! En het is niet leuk hoe je vreind doet zeg.. *hug*

19. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Jill van harte gefeliciteerd !

@LW Succes ermee... En wie weet tot laters weer een keer.

Hier nog steeds geen ongi in aantocht ... en gister ochtend test gedaan en negatief ... Omdat we het dus zonder de pregnyl spuit hebben gedaan, weet ik dus niet zeker wanneer mijn ei is gesprongen.

Mijn (.)(.) nog steeds gevoelig en zit nu op dag 36 van mijn cyclus, is tevens nu ook de langste cyclus tot nu toe.

20. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @LW: Oh jeetje.. Heftig zeg! Ik hoop voor je dat het of snel weer goed komt of dat je snel duidelijkheid krijgt en verder kunt met je leven. Heel veel sterkte!!

@Cicey: Weet je wanneer ongeveer je eisprong geweest zou moeten zijn? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!!

Deel Deze Pagina