@Susanne Jeetje wat een traject vergeleken met jou sta ik nog in de spreekwoordelijke "kinderschoenen". Bedankt voor je reactie.
@Jill: het kan altijd nog erger, maar vind dat ik het nou toch eindelijk wel eens verdient heb om zwanger te raken en te blijven (heb vorig jaar een miskraam gehad)!
@Susanne Ja dat is zo, ik gun het iedereen dus jou ook! Ik hoor veel ellende over zwanger worden dat niet lukt en miskramen.. Erg hoor. Ik baal er bij mij ook zo van maar ja.. ik wil niet te gauw klagen als ik zie wat anderen allemaal al hebben moeten doorstaan.
@SusLil: Gefeliciteerd met je baan!! Hopelijk kan je snel beginnen! En fijn dat je gewoon zo open kon zijn. @Babke: Libido weet ik niet. Ben nog nooit vruchtbaar geweest hihi. Heb het wel altijd aan het eind van mijn menstruatie. Misschien had je de afstandbediening moeten verstoppen hihi Trouwens, wel apart... Lees hier verschillende verhalen dat de vrouw meer zin heeft dan de man. Ik dacht dat dat altijd andersom was haha. Heb er ook nooit last van als ik wil dat manlief niet wil, want als het aan hem ligt gebeurt het 3 keer per dag hahaha @Mieks: bah! Duurt nog wel lang zeg, 10 weken. Maar wel heel fijn dat hij dan toch naar huis komt! Hoop dat het zo blijft staan!! @all: Hier nu lekker aan het genieten van mijn nieuwe bank! Had 2 losse banken en nu heb ik (sinds zaterdag) een hoekbank. Alleen manlief ligt dan natuurlijk in de hoek hahaha. Maar omde week op maandagavond moet hij bowlen (competitie) en dus heb ik zijn plekje ingepikt hahaha. Oke, moet m wel delen met de kat hahaha. Baal alleen dat er niks leuks is op tv!!
@Jill85: ik gun het iedereen hier, maar als het bij een ander wel lukt en bij mij niet dan is dat doet moeilijk, dat doet dat toch zeer... @Marral: dankje en dat is zo open kon zijn vond ik ook echt heel fijn, het heeft gewoon zo moeten zijn! Lekker zeg een hoekbank, alleen jammer dat je ventje steeds de hoek in pikt haha... Gelukkig mogen de kat en jij dan op maandagavond in de hoek . Maandagavond is inderdaad een waardeloze avond qua tv!
@Mieks, voor de agenda: ik kan volgende week maandag het ziekenhuis bellen voor het plannen van een echo als ik dan nog niet ongesteld ben.
@Susanne Ja ik snap dat gevoel wel. In mijn naaste omgeving en een zeer goede collega van mij direct zwanger na gestopt te zijn met de pil en mijn vriendin hetzelfde. Ik ben zo blij voor ze maar tegelijk wou ik dat ik zwanger was..
@Babke: die heb ik altijd als mn bms dik genoeg is (dat is gelukkig altijd wel zo, ook de rondes zonder hormonen), werd altijd zo blij als ik die weer zag op de echo!
@babke: twee mooie eieren! Dus dubbel zoveel kans! Sucsex vanaaf @charise: makkelijk he, zo'n insider . @yvetje: jaaaa, eindelijk spuiten! Super meid! Hoe heb je het ervaren? Nog 2 weken en dan ga ik je achterna . @weegbree: al ongi meid? @alle andere dames: zit op mn foon dus kan niet alles terug lezen en beantwoorden, sorry! Succes allemaal!
@all Hoe zetten jullie die kleine tekst onder je berichten? Dat wat onder jullie banners staat. Of licht gedrukte tekst met jullie behandelingen.
Via gebruikersinstellingen (bovenin je scherm) en daarna handtekening wijzigen... Een banner kan je oa maken via www.lilypie.com en dan ben je de BCC Code nodig om deze hier te kunnen plaatsen. Als je er niet uit komt dan gil je maar .
@Jill: he wij lopen dan precies gelijk! Bij mij was 23-10 eerste dag en vandaag cd14. Ik heb alleen 100mg clomid genomen want 50mg heeft niks gedaan bij mij. Daar zijn ze achter gekomen door bloedprikken en ook ovulatietesten werden niet echt positief. Met primolut ben ik weer ongesteld gewoorden en nu dus 100mg. Ik gebruik ovulatietesten en tenperaturen omdat ik verder geen controles heb. Woensdag (cd 16) heb ik een afspraak bij de gyn en ik hoop dat hij dan op de echo wil kijken of er uberhaupt wel iets groeit nu.
Laatste keer bij mij was er helemaal geen bms te zien <2 mm. (voor de clomid). Omdat ik ook opvliegers had was ik echt bang vroege overgang te hebben! Gyn zei datdat bijna niet voorkomt en me geen zorgen hoef te maken daarover maar omdat ik tegenwoordig amper meer ongesteld ben (ook na kuurtje niet) denk ik er toch af en toe aan. Mennn wat ben ik blij dat ik woensdagochtend een afspraak heb. Even alles laten controlen!
@LW85 Ook toevallig! Ik weet alleen nog niet wanneer ze bij mij de cyclus afbreken wanneer er geen groei te zien is. Morgen moet ik voor de 2e echo meting terug. Ik zal voor je duimen dat 100mg gaat werken! We houden elkaar op de hoogte!
@jill welkom! @suuslil ik zal je zo pbtje sturen!! Proficiat met je nieuwe baan! @babke en peony moet zo lachen met jullie!! Beide zoveel zin ja , iedere dag?? Amai doe mij maar 1x of 2x per maand! Sorry echt een oude doos ikke! Vooral sinds mijn cvs/me !! Gelukkig is mijn man niet zon hitsige draak dus ik heb geen last van gezeur gelukkig !! Hahaha @marral leuk hoor je nieuwe bank! @lotte no thanks hoef niet op fb, heb iedereen nu erop en dat vind ik gezellig! Met zon beslten groep doe ik toch niks zit haast nooit op fb!! Toch bedankt wijffie!! @ charise ik hoop dat mijn pendel niet klopt en jij nu al zwanger bent meid! @weegbree laat die ongi maar komen!! @ all hopelijk niemand overgeslagen met vragen etc? Anders sorry zit ook op telefoon morgen werken dus op pc is handiger!! Weltruste meiden xx