Hallowww meiden, Zo ben ik ook weer eens haha. Zie ook wat nieuwe namen. Tijd niet geweest hier... gewoonweg geen tijd er voor. Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk. Ik zit nu in de laatste ronde die ik thuis mocht proberen met clomid 100 mg. Maar het is dus een zooitje geworden. Zit nu op CD 25 en nog geen ei gehad. Heb nu toevallig vanavond eipijn gehad en net na werk een ovu test gedaan die wel positief was. Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis, dus ze zullen wel even kijken en ik denk dat ik over ga naar de volgende stap. Als ik nu pas weer zo laat een ei krijg dan werkt de clomid gewoon niet meer denk ik. Ik moet de DCI dus weer gaan slikken, want ben er gewoon mee gestopt, eerst paar x vergeten en vervolgens gewoon lekker laks niets meer mee gedaan. Heel stom. Dus vanaf morgen weer alles goed innemen. Dan ga ik ook sporten met mijn man en allerlei voedingsmiddelen waar ik allergisch voor ben mijden. Dus gewoon ff die knop om en gezond gaan doen! Mieks, wat heerlijk dat je vent bijna komt! Hopelijk valt alles precies goed en ben je gewoon meteen zwanger! Enne je mag mij wel op de agenda zetten. 07-01 Charise - afspraak Ferti-arts (vervolg plan?) Bbibi, ik hoop zo dat het niet door gezet is!! En dat je morgen gewoon die operatie kan krijgen. Ik duim voor je schat!! Nou meiden, ik kom morgen nog wel even laten weten hoe het was, als ik tijd heb. Xx
@bibi Ik hoop dat alles doorgaat! Heel veel sterke *hug* @Mieks Gewoon wat later die clomid. Hoop dat het werkt zodat jullie optimaal gebruik kunnen maken van je eitje! Fijn dat je hub nu echt in zicht komt. @Nienke Ben benieuwd hoe het nu verloopt bij jou. @All Ik merk weinig tot niets.. dus ben erg benieuwd of dat nog komen gaat en of het goed gaat. Maakt mij persoonlijk een beetje ongerust.
@mieks sow het aftellen begint echt! Wat is de tijd toch weer hard gegaan nu komt je hun alweer bijna thuis ! Wat moet dat een prettig gevoel zijn zeg! Heeeerlijk! En hopelijk laat hij je daarna met iets moois achter ! Het is jullie gegund! @ jill veel meiden voelen in het begin niks dus niet druk over maken en lekker genieten!! @charise heel veel succes vandaag meis! Hopelijk een nuttig gesprek! @ hier ( nog ) geen menstruatie!! Hopelijk blijft het nog een paar uurtjes weg! Owh jongens wat heb ik een ontzettend slechte na ht gehad zeg pfffff heb geen oog dicht gedaan, en alleen maar aan het stressen dat ik maar niet ongesteld zal worden! Want er kot al zoveel brui oud bloed uit! Dus hopelijk blijft het nog een paar uurtjes weg duimduimduim! Duimen jullie mee? Jullie lezen vanzelf op Fb hoe het gegaan is! Hihi Wish me luck X
Bbibi heel veel sterkte!! @jill niet al te ongerust zij meid alles komt goed lekker genieten!! @hier slechte nacht gehad weet niet of jullie vandaag op het nieuws hebben gezien over een brand in Maastricht waarbij twee jongen kinderen zijn omgekomen vreselijk! We konden deze mensen persoonlijk dit is niet te bevatten pff!!
@Bbibi: Wat fijn dat het toch weg gebleven is! Heel veel succes vandaag en ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!! @Charise: Pff, balen zeg! Gelukkig gaan ze nu verder kijken. Heel veel succes vandaag met je gesprek. @Zoetje: Pff... heftig zeg! Heel veel sterkte!!
@bibi Nogmaals strekte en tot snel! @chaise Ben benieuwd hoe je gesprek is verlopen? @zoetje Oohh wat naar zeg.. vind ik altijd erg als nieuws hoor over branden en doden erbij. Zo erg voor nabestaanden, slachtoffers e.d. @all Bedankt voor jullie lieve woorden
Hoi dames, mag ik mee kletsen? in mijn handtekening zie je mijn voorgeschiedenis..zit nu op dag 16 net een echo gehad, allemaal kleine follikels..dus 50mg heeft deze ronde niet geholpen!! de vorige 2x wel heel goed..dus volgende ronde 100mg.. pfffffff om moe van te worden!!
Hee meiden, Nou hier geweest bij FA. Enne kreeg een echo. Eerst zei ze nee aan je baarmoeder te zien (3 lagen), heb je nog geen eisprong gehad. En na even zoeken vond ze een groot eiblaasje. Maar later zei ze nee het kan wel goed dat je ei net gesprongen is, want het blaasje is ingedeukt. Dus waarschijnlijk gisteravond eisprong gehad. Maar goed het is toch aan de late kant, dus ze zei we kunnen OF 150 mg nog even proberen, of gaan spuiten. Maar spuiten is wel een stuk heftiger. Dus besloten om toch nog maar eerst 150 mg te gaan proberen. Dus moet nu bellen als ik ongi ben voor afspraak voor FM meting. Dus hopelijk gaat dit goed werken en is het meteen raak. haha. Februari is mijn maand... hoop ik Dus we zien wel, als het goed gaat mag ik dit nog 3 maanden slikken. En dan kan ik gewoon nog 2 maanden thuis proberen. Dus.... spuiten wachten nog even.
Ha Dames, Nou temp afgelopen dagen is zeer vaag. Ik had vanochtend de eerste 2 keer meten 36.9, daarna 2 keer 36.7 en daarna 36.8. Als ik 36.9 invul, dan zegt FF dat ik wel een eisprong heb gehad (alleen op woensdag?),. als ik 36.8 invul, geen eisprong gehad. Alle signalen wijzen op geen eisprong, maar ja je blijft toch altijd een beetje ophouden eh. Weten jullie trouwens of de gyn op een echo kan zien of je een eisprong hebt gehad? ik ga woensdag naar de gyn, dus dat zal dan 7 dgn na hypothetische eisprong zijn geweest. @ Vien, welkom! @ Charise, wel goed toch dat je toch een eisprong hebt gehad? heb je hem kunnen benutten?
Als ik naar je kaartje kijk lijkt het wel dat je een eisprong hebt gehad. En je had ook positieve ovutest en eggwhite slijm toch?
@Nienke Bij mij was dat duidelijk te zien maar ja ik had ook fm's van te voren. Jij? Bij mij zagen ze dat het eiblaasje weg was en dan mijn bms niet meer één strakke lijn was maar wat troebeler meer uitgevaagd zou ik maar zeggen. Geen duidelijk contouren, maar wel aanwezig voor evt innesteling. Dat vertelde zij mij allemaal.
@lies33. Ja, ik dach idd egwhite te hebben. Het was alleen anders dan normaal. Vorige keer had ik echt van die hele lange doorzichtige slierten, die er ook ehum van onder uit liepen. Nu had ik dat niet maar zag er wet doorzichtig rekbaar slijm bij BMM. Echter, misschien was dat ook wel sperma. Verder was vorige keer BMM echt zacht, nu niet @Jill85. Nee ik heb geen follikel metingen gehad. Ik slik nog geen medicatie. Ga doorvoor woensdag heen. Ik ben beniewd! Mijn temp morgen en overmorgen zou het uitwijzen,..wel, geen wel, geen ei. Maar als hij gesprongen is dan hebben we in ieder geval goed geklust, maandag, woensdag en vrijdag!
@Babke. Laten we het hopen. Maar ben bang van niet. Al heb ik wel nu een pukkel explosie, maar ik heb het idee dat ik al een pukkels explosie heb sinds de laatste keer dat ik ongi ben geweest (4 wk geleden). Echt niet normaal meer. Op gezicht, maar ook op rug. Lijk wel 15 jaar! Hebben jullie hier ook last van? Schaam me best wel. Als het nou voor het goede doel was,...
He meiden, ik lees af en toe mee me julie hoor! lleen niet zoveel te melden. Gister eindelijk goed gesprek gehad met mn vriend. En ik weet waarom hij twijfelt. Dingen waar hij gelijk in heeft (over mij). Maar dat zijn wel dingen van maanden geleden, die nu opeens door zijn hoofd blijven spoken sinds hij minder was gaan werken. En waar ik ook al aan het werken was, maar die niet 1 2 3 kunnen veranderen. Hij heeft aangegeven daar ook eens over te denken, over hoe het afgelopen maanden ging en de positieve dingen. Verder ben ik vandaag opeens weer ongesteld geworden.. Heel raar, 12 dagen na mijn mini-menstruatie van de ronde met clomid. Voel me er niet echt lekker bij..
@lw fijn dat je een goed gesprek hebt gehad... lijkt me lastig hoor... las ook je andere topic. vind het heeel raar dat je met kerst bloedde en nu weer...? zou toch maar eens een test doen!! @vien balen dat 50 mg niets meer doet. hoor je vaak hoor... op naar de 100. @nienke, duimen voor een eisprong, als je geklust hebt dan is het prima toch, afwachten. en dan al gauw nieuws van de gyn. hopelijk is het niet meer nodig!
@LW Fijn dat jullie goed hebben kunnen praten. Dan weet je ook weer wat meer van elkaar. Wat raar van je ongi? Of zou het door de hele stress situatie komen? Dat je nu rustiger bent en dat je lichaam het eerder vastgehouden heeft. Maar inderdaad wat Weegbree zegt, een testje kan ook geen kwaad.. Succes. @Charise Ik ga voor je duimen dat de Clomid zijn werk nog gaat doen in die paar maanden tijd!
Hey meiden... Vandaag gehoord dat ik volgende week mijn eerste follikel meting weer heb. Duimen jullie mee voor 1 of 2 mooi gegroeide eitjes? Morgen nog een weekje tot manlief zijn thuiskomst, wat kijken we er naar uit! @ charise, op dus naar een hogere dosis clomid! En dan eindelijk eens zwanger @ Zoetje, pfff verschrikkelijk nieuws meid! Sterkte! @ Vien, welkom hier, klets gezellig mee. Als je afspraken hebt die op de agenda mogen mag je ze dik gedrukt zetten, ik werk elke dag de agenda bij @ Nienke, volgens mij kunnen ze na je eisprong niks meer zien op echo. Hooguit nog een leeg vochtblaasje geloof ik.... @ LW, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hopelijk komen jullie er nog samen uit. Apart die menstruatie nu... niet alsnog zwanger?? @ Bbibi, hoe is het vandaag gegaan? Agenda 07-01 Bbibi - HSG kijk-operatie 08-01 Mieks - Beginnen met clomid 50mg 09-01 Nienke - Afspraak gyn 14-01 Bbibi - Uitslag zaadonderzoek 14-01 Sandra - Follikel meting 16-01 Mieks - Follikel meting 10.30 uur 17-01 Lies - Nod datum 21-01 Zoetje - Intake IVF 31-01 Weegbree - Fertiliscopie Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987 Jill
@Mieks (en Weegbree): morgen toch voor de zekerheid testen. Het is niet echt menstruatie te noemen, geen tampon nodig maar wel helderrood bloed (vrij donker rood) en wat slijmerig.