Hoi meiden!! @Weegbree: Succes vandaag. Ik duim voor je dat je al een mooi ei hebt!! @Nienke: Elk ziekenhuis doet het weer anders. Ik krijg geen fm's, maar moet wel op dag 20 bloedprikken (op progesteron). Zaad is voor het starten met clomid gecontroleerd. Vind ik ook wel goed, want als je er pas na maanden medicijnen achter komt dat de zwemmers niet goed zijn... Maar goed, elk ziekenhuis doet het dus weer op een andere manier. @Deesje: Vervelend dat 50mg niet aan sloeg. Ik hoop voor je dat je met 100mg een mooi ei krijgt! @All: Hier eindelijk weer klaar met provera. Manlief was mijn humeur ook wel een beetje zat aan het worden hahaha. Nu hopelijk snel ongi en dan hopen dat 150mg iets gaat doen! Fijne dag allemaal!
Ik ben net terug van de FM! Ook hier goed nieuws! Een mooi slijmvlies van jaaaa 8mm!! Dus dat is echt een record voor mij! En rechts twee follikels van 16mm! Dus helemaal toppie! Zaterdag nog een keer FM, en dan ws ook de pregnyl! een week na de eisprong wordt er nog bloedgeprikt om de waardes te bekijken. Ben heeel benieuwd!! Hoe is het met jullie? Fijne dag vandaag! Xxx
Ik heb vanmorgen toch maar getempt en 36,9. Een na-ei temp! :d Ik kijk morgen nog even en als hij weer hoog is ben ik er bijna zeker van dat mijn ei zatredag al was! Dat was dag 15! Dat zou zo mooi zijn, eindelijk een normale cyclus met ei. Die preparaten van pcos-solutions zijn zo super. Geen suikerschommelingen meer, lange lf van bijna 2 weken en pukkels zijn ook foetsie Ik wijt dit dat echt aan dci en niet aan clomid. Of althans een samenspel van die twee. Dus wie het nog niet heeft met zijn pcos. Bestel DCI via pcos-solutions.nl. Top spul wat echt werkt in de strijd tegen pcos!
@Weegbree: supergoed nieuws zeg! Hier vanomorgen bij de gyn geweest. Had nog steeds licht streepje op de test maar het bloedverlies was echt hevig geworden sinds vannacht. Moest voor het eerst in maanden een tampon gebruiken en de wekker ervoor zetten. Waarschijnlijk was ik zwanger en zat het vanaf het begin niet goed, vandaar wel de lichte streepjes maar geen donkere. In de baarmoeder zag hij iig geen vruchtje meer dus dan is het waarschijnlijk een miskraam geweest. Voor de zekerheid op HCG laten prikken, morgen de uitslag. Wat ben ik blij dat ik door de bloeding hiervoor dacht dat ik gewoon ongesteld en niet zwanger was. Dat scheelt me nu een heleboel verdriet en teleurstelling.. Wel naar dat ik het "alleen" moet doen nu Ik kom af en toe bij jullie spieken hier maar ga niet meer posten. Heel veel succes voor jullie allemaal!
Ik slik er eentje. Er geld 100mg per tien kilo lichaamsgewicht. Ik zit denk rond de 70. Dus ik slik er eentje (=600mg) en eens per week neem ik er twee. Het is niet goedkoop, maar zo doe ik er 2 maanden mee en ik vind de winst te groot om de kosten niet te nemen. Ik heb eerst 1 potje besteld en de laatste keer al 2. De volgende keer neemt een vriend ze voor me mee uit de usa. Hij is piloot. Dus dat zal dan wel schelen. Maar ik zou er eentje nemen en voor al het gewicht erboven tellen. Ben je bijvoorbeeld 80kg. dan kom je dus 200 mg per dag te kort. Dan kun je dus eens per 3 dagen een tweede pakken. Ik doe dit laatste trouwens pas sinds de feestdagen. Daarvoor slikte ik er eentje.
Oke ik weeg 63 dus ik kan 2 maanden met een potje doen. Dat scheelt weer. Ik ga er nog ff over nadenken. Stop je niet na je eisprong met slikken? Mag je het wel slikken in je zwangerschap?
@lies, ik weeg 58 en neem er 1 per dag. je kunt dan 4 maanden met een potje doen! heb zelf het idee dat het bij mij ook werkt! ik heb geen haaruitval meer, dat had ik flink... daarnaast had ik bij de echo ipv 15 eitjes in de eierstokken nog maar 3 en 4! @hier, vind het heeeel erg spannend! ik hoop dat ik nu een goede kans heb! @lw...wat vervelend allemaal meid!
@Weegbree goed nieuws!!! spannende tijd komt er dan aan! @babke, cd 15 zou perfect zijn. wat een.uitvinding de DCI! @lw. sterkte meid
Lies, je moet het doorslikken, ook na je eisprong. Over gebruik tijdens zwangerschap is eigenlijk weinig onderzoek bekend. Het is een B-vitamine dus in principe kan het, maar het is duur, dus waarom zou je doorslikken? Ik denk dat ik er dan mee stop, of iig afbouw en dan na de bevalling opnieuw start.
Dat klinkt wel positief. Maar er zitten toch 60 capsules in een potje. Als je er 1 per dag neemt doe je er 2 maanden mee toch? Of stop jij na je eisprong..
Volgens mij is het heel belangrijk dat je doorslikt Lies, dat moet je ook echt doen. Je moet het effect opbouwen. Het eerste effect merk ja na 6-8 weken (ik merkte het al eerder en Bbibi ook). Maar dat zet door. Ik merk nu pas echt effect en nu slik ik al 3 maanden. Als je het steeds afbreekt met 2 weken kan denk ik de vitaminebasis niet goed worden opgebouwd.
Oke thnx. Ga denk ik toch wel een potje bestellen. Jammer alleen dat het zolang duurt voordat je effect merkt hihi. Misschien ben ik dan al zwanger.
Wat een rust hier meiden :0 @lw sterkte deze komende tijd meissie1 @liek top nieuws mop! @babke ja ja ik heb jullie goed omgehaald he om aan de dci te gaan! ik slik er 2 per dag! maar zit er aan te denken misschien ook over te gaan op 1 per dag! merk geen verschil tussen 1 of 2 ! ik heb nog steeds best wat acne ! veeeeel minder dan zonder! maar heb het nog wel! en is met 2 caps niet minder geworden! dus ik denk dat ik terug stap naar 1 per dag! :ik moet overigens toch gaan lijnen... dus ik weeg nu 63/64 dus red het ook wel met eentje denk! @mieks hoe lang nog meid? @de rest bedankt voor jullie beterschapswensen meiden! heel lief en maandag idd de grote dag! dan uitslag man! ik ben vanaf vandaag een heel stuk opgeknapt! voel me niet meer overreden door een vrachtwagen en lopen gaat weer redelijk goed en kan weer veel bewegendus toppie! ik heb 31jan afspraak gynae over de voortgang/behandelplan1 vandaag belde hij en ik wil niet ''niks'' in de tussentijd! dus ik ga nog 1x aan de clomid in de hoop dat 150 welaanslaat en daarna zetten we er een flinke stteep doorheen en gaan we aan een vervolgbehandeling denken wat past bij de uitslag van mijn man zijn onderzoek! dus wel spannend! maandag weten we meer! doen jullie nog 1 keer vor ons duimen? fijne aaf meiden X
hoi dames even een gekke vraag maar hoe komen jullie aan al die leuke metertjes onderin je bericht ?/ gr daisy
Nou meiden..morgen dan eindelijk mn eerste fm op cd 13! Zo spannend hoop dat er dit keer een ei groeit. Zo niet dan ga ik naar een ander forum waar ze kletsen over hormonen spuiten... Hoop dat deze rond resultaat geeft dat zou een hoop gedoe schelen.pfff