@ Weegbree, wat een goed nieuws!! Ben ook heel benieuwd wat de echo gaat laten zien icm de DCI! Goed om te lezen dat het bij jou dus gewerkt heeft @ Marral, haha hier had manlief geen last van de menstruatie opwekkers nu hij weg was Had er volgens mij ook niet zo'n last van gelukkig. Fijn dat je er weer vanaf bent, en hoop dat die 150mg goed gaat werken! @ babke/Lies, hier werkt de DCI ook super! Ik slik maar 1 capsule ondanks dat ik 66 kg weeg en doe er dus 2 maanden mee. En toch werkt het prima Ook ik zag snel reactie doordat mijn acne minder werd. En uiteindelijk heb ik zelfs een eisprong uit mezelf gekregen (al was de timing een beetje minder haha). @ LW, hele dikke knuffel meid @ Bbibi, nog 5 dagen Ik ga keihard duimen dat die uitslag maandag goed is!! @ Deesje, je kan hier op het forum maar ook op andere sites een banner maken, en die plaats je bij je gebruikersinstellingen in je handtekening @ Merel, succes morgen Agenda 11-01 Vien - Follikel meting 11-01 Merel - Follikel meting 14-01 Bbibi - Uitslag zaadonderzoek 14-01 Sandra - Follikel meting 14-01 Paniekertje - Follikel meting 16-01 Mieks - Follikel meting 10.30 uur 17-01 Lies - Nod datum 21-01 Zoetje - Intake IVF 21-01 Charise - Nod datum 31-01 Weegbree - Fertiliscopie 31-01 Bbibi - Voorgang gesprek/behandelplan Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987 Jill
Omdat ik heel slecht reageer op hormonen. Bij de clomid pas bij 150mg een reactie en nu met spuiten ook pas met 150EH. Heb met clomid 150mg 2x een eisprong gehad en beide keren hebben ze een samenlevingstest gedaan. Deze was tot 2x toe negatief. Mijn slijm wat de zaadcellen naar binnen moet leiden is dus te stug, dit kan door de clomid, maar ook van mezelf zijn. De gyn vond het daarom verstandig om over te gaan op spuiten omdat je dan minder bijwerkingen hebt. Omdat het klussen bij ons ook niet meer van harte ging mochten we kiezen of we dan ook gelijk voor IUI wilden gaan. Ook omdat niet met zekerheid vast te stellen was of het stugge slijm door de clomid kwam. Anders hadden we nog een keer een samenlevingstest moeten doen. Heb goed met mijn man overlegd en hij vond het ook beter om over te gaan op IUI. Zo staat er wat minder druk op ons seksleven en kan ik er ook wat rustiger mee omgaan. Dus vandaar dat wij met IUI bezig zijn
Hoi meiden, @ merel succes vandaag met je fm! @ Babke fijn dat je cyclus weer normaal is! Kom net terug uit het zh van mn fm er was 1 ei aan het groeien die was nu (op cd 11) 12 mm en mijn bms was 7,5. Moet maandag weer opnieuw komen voor een fm en dan hopen dat hij weer flink gegroeid is
Meiden, uitslag progesteron: 70! Super goed dus. Minder leuke nieuws: HCG: negatief. Echter, het bloed is afgelopen woensdag geprikt. Dit is max 7DPO geweest (misschien zelfs van 5DPO, als je de FF gelooft). Kan het dan dat het nog niet positief is? Ik had gisteren avond ietsie pietsie bruinig slijm, dacht al eind verhaal. Maar nu ik mijn waardes weet is het misschien wel de innesteling geweest (op 8DPO?), en was daarom de HCG test op 5-7DPO nog negatief? HELP, nog steeds onzekerheid
Heb net weer gebeld om te vragen wat HCG waarde was. Deze was kleiner dan 1. Volgens mij maak je al iets HCG aan na bevruchting. Dus hij had op zn minst boven 1 moeten zijn denk ik. Helaas. Ben nu weer terleurgesteld.
@ Nienke, ga je nou niet zo druk zitten maken, je moet gewoon nog een paar dagen wachten. Bruinverlies heb ik ook elke keer gehad tussen ei en menstruatie. Soms maar 2 dagen, soms iets meer. Dat is een bijwerking van clomid helaas! De 1 heeft ook een vroege innesteling en de ander wat later, dus als je zwanger zou zijn kan het best dat hcg op het moment van prikken misschien nog 1 was. Gewoon afwachten en je zelf niet zo gek maken
Nienke, bij mij betekent bruinverlies altijd ongi helaas... maar het kan ook innesteling zijn (ik heb die hoop dan ook steeds, maar eigenlijk weet ik eigenlijk wel dat t over is...). ik hoop dat het bij jou wel goed nieuws betekent! zolang je nog niet bloedt is er hoop!!! ik duim iig voor je! Ash, goed resultaat hoor zo je eerste ronde, dat wordt vast wel een top ei! Vien en Merel, hoe is het bij jullie gegaan? @hier druk aan de klus. zit echt vol met vruchtbaar slijm dus dat is goed voor de zaadjes! spannend! hopelijk springen beide eitjes!
@ wegbree - ik heb vannochtend een FM gehad, nou baarmoederslijm is echt flink gegroeid dus gyn zei heel goed, en opeens zagen ze een eitje van 12mm bij mijn linker eierstok maar ja ik zit nu op dag 20 dus wat wilt dat zeggen!! Ze wil me niet gelijk aan provera en clomid 100 zetten want misschien groeit het eitje nog, maandag was er nog helemaal niets te zien namelijk. Dus ik moet aanstaande maandag weer terug komen.
Nou meiden hier weer een teleurstelling cd10 en geen enkel eitje bms 5mm...valt weeer vies tegen.. zegt de vpk doodleuk(terwijl het mn 3e ronde is)...jah maar op dag 10 is de kans ook klein dat er een eitje groeit...eheemmm jaja ik weet heus wel dat het weer provera word na deze rond...ik wil niet negatief zijn maar dit gaat em niet worden gewoon...ik snap ook gewoon niet waarom sommige meiden hier al mogen spuiten wanneer 50 of 100 mg niks doet...baal ervan dat er nu bijna en half jaar om met dit gepruts met clomid...
@Bibi Fijn dat je al weer aan de beterende hand bent! @Mieks Wat fijn het einde komt echt in zicht dat je lieverd weer even bij je thuis is! @Vien Spannend even nog afwachten dus! Als het niks word ga je dan aan de 100? Of ben je nou al aan de 100? @Ash Super toch, kijken hoe hij al weer gegroeid is als je weer moet! @Merel Hoe is het bij jou verlopen? @Nienke Kop op! Het kan ook nog goed verlopen.. Ff geduld nog. Sterkte meissie! @Babke Super joh je cyclus! @Paniekertje Zo das al een hele stap verder met de IUI. Wel fijn dat jullie dan wat meer rust vinden! Succes!
Jaa, is echt beter zo! En is nu ook al bewezen dat met IUI ook niet snel gaat. Dus ben wel blij dat we met IUI bezig zijn, anders duurt het mssn nog langer. Zie dat jullie uitgerekend zijn op onze trouwdag! Als ik vorige ronde zwanger was geraakt waren we uitgerekend op 12 september. Had dat zo bijzonder gevonden, maar helaas mag het niet zo zijn. Nouja, hoop blijven houden
@ Babke, fijn joh! @ Ash, dat is mooi nieuws! @ Weegbree, succes met klussen @ Vien, Fijn dat er weer een eitje groeit, alleen jammer dat je er even op moest wachten. @ Merel, cd 10 is ook nog erg vroeg hoor meid! Kunnen ze de dosis clomid niet ophogen? @ Agenda, veel afspraken maandag! Agenda 14-01 Bbibi - Uitslag zaadonderzoek 14-01 Sandra - Follikel meting 14-01 Paniekertje - Follikel meting 14-01 Ash - Follikel meting 14-01 Vien - Follikel meting 14-01 Merel - Follikel meting 16-01 Mieks - Follikel meting 10.30 uur 17-01 Lies - Nod datum 21-01 Zoetje - Intake IVF 21-01 Charise - Nod datum 31-01 Weegbree - Fertiliscopie 31-01 Bbibi - Voorgang gesprek/behandelplan Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987 Jill
@Merel Haha timing! Ik zie inderdaad net je bericht. Maar wel balen... hoop dat jij ook snel verder mag met wat anders. Toch zal ik duimen voor een eitje, je weet maar nooit! @Paniekertje Ooh das grappig! Ik zal mn best doen haha!
Voor agenda: NOD datum 17-01 Ga pas hierna een test doen want ik weet niet zeker wanr eideling is geweest. Mogelijk NOD 1 dag later of 1 Dag eerder
@Weegbree, vruchtbaar slijm is altijd goed. Spannend wordt het dus de komende 2 weken! @ Paniekertje, nou begrijp ik het. Hopelijk heeft de IUI veel succes @ Mieks. Ik probeer me idd minder druk te maken. Wel lastig hoor. Ik ga deze rond ook echt past testen als ik duidelijk overtijd heb. Wil niet weer tegen een omo witte testen turen. Ik las idd dat je pas HCG in je bloed hebt na innesteling. Dus als ik mijn innesteling op 8DPO had (toen had ik 1 ieniemine roodachtig bruin slijm dingetje), dan kan hij nooit op 7DPO positief zijn geweest @all. ik heb opnieuw afspraak gemaakt met de huisarts omdat ik naar ander ziekenhuis wil. Ik heb er over nagedacht en ik vind het erg vreemd dat ik gewoon naar huis ben gestuurd met clomid voor 6 maanden en het maar moet uit zoeken. Het was ook een vreselijke vent. Hij heeft ook niet eens opnieuw een echo gemaakt (misschien was er wel verandering van de situatie sinds 6 maand geleden). Maar, andere kan ook wel blij hij dat niet heeft gedaan, was zo'n creepy man
hoi meiden! even een berichtje van mij. het is weer een heel verhaal apart. mijn baarmoeder slijmvlies was donderdag 8 mm, nu 7mm??? (vorige keer was het ook tussen dag 9 en 12 minder geworden). Eitjes zaten er nog, eentje was nu 21, eentje nog 16 en eentje van 14 mm. Ze vroeg wat ik wilde, pregnyl zetten of niet. Toen zei ik, jij bent de arts, wat denk jij ervan. Ze zegt ik denk dat je eitjes nog niet rijp genoeg zijn (ook gezien het slijmvlies) en dat je het nog beter niet kunt doen. Ik heb nu bloed laten prikken zodat ze kan kijken wat de waardes zijn van het ei (eitjes). nu gewoon doorspuiten en maandag weer fm om te kijken hoe het er dan voor staat. ondertussen wel doorklussen mochten ze vanzelf springen. doe nu ook ovulatietesten. De kans zit er dik in dat de vorige rondes ik te vroeg pregnyl heb gekregen. Pregnyl zorgt er namelijk altijd voor dat ie springt, ook al is je ei nog niet rijp. Vorige keer toen ik (mijn enige) natuurlijke eisprong had, was ie bij bij de laatste meting ook rond de 20 mm en kreeg ik een dag of vier vijf later pas een positieve ovulatietest. Denk dat mijn eitjes gewoon wat langer doorgroeien. nog even geduld dus. ik heb er wel een goed gevoel bij dat ze het nu verder bekijken. het klinkt ook logisch eigenlijk, als het ei niet rijp is, wel springt, wordt ik ongesteld als pregnyl weg is. en de laatste keren begon het slijmverlies ook precies tien dagen na de eisprong. Dus nu nog even geduld tot maandag, dan is de uitslag van het bloed ook binnen en weet ik weer wat meer... @nienke, slim hopelijk mag je snel naar een ander ziekenhuis @mieks....whaaa nog maar een paar nachtjes! lekker genieten van je mannetje!!