Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen meiden!!

@Merel: Ik zit nu pas op dag 6. Dus voorlopig nog geen idee of er iets gebeurt. Maar... Ik zie wel duidelijk verschil in mijn temp! Die is nu zo stabiel en veel hoger dan toen ik 50mg slikte! Wil natuurlijk niet zeggen dat ik dan ook een eisprong heb...
    Helaas heb ik geen fm's! Alleen op dag 20 bloedprikken. Wel heel vervelend hoor, die onzekerheid. Maar goed, een voordeel is wel dat ik dus vaak al voor dag 23 stop met een cyclus en start met menstruatie opwekkers.
    Oh, spannend voor jou, morgen!! Ik hoop echt voor je dat er nu een mooi ei is!
    Spuiten lijkt mij ook niks. Ik neem aan dat ik dat ook moet als deze ronde niks wordt (Ik ben al een paar mnd niet in het ziekenhuis geweest, dus daar is niet over gepraat). Het schijnt gelukkig allemaal mee te vallen. Maar ja, prettig is anders!
    Duss... We gaan maar duimen dat we allebei een mooie eisprong hebben zodat het niet hoeft! ;)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het wordt hier weer spannend.
    38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    Zaterdag nod. Ik ga morgen misschien geen temp. opnemen. Als het laag is, beinvloedt het mijn humeur nogal. En op mijn werk vind ik dat toch wel vervelend. Ik hoop zo hard dat geen pijnlijke borsten een heel goed teken is en ik heb nog steeds totaal geen klachten, het blijft iets bizars.

3. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Ik ga heel hard duimen voor jou Babke!
    Ik hoop ook voor je dat geen klachten positief is! Was die keer dat je zwanger was ook toch? Hopelijk eind deze week een positieve test voor jou! Spannand!!! :)

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Marral...hoop ook dat we een mooie eisprong krijgen met de 150 mg clomid...maar die stomme eitjes blijven zooo klein:p!
    Laat het weten morgen!

5. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff Babke spannend hoor! Ik duim ook mee!

6. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    hallo dames,

even mijn verhaal:
    gestopt met pil april 2011
    pcos gediagnostiseerd juni 2012

nu zit ik in een tweesprong met mijn man, hij vind het te vroeg om te starten met clomid (de arts vond het goed als wij hiermee begonnen). Nu wil ik als ik zondag ongesteld word (en dus niet zwanger ben) toch voor behandeling naar de gyn.
    heeft een van jullie hier ervaring mee? hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke spannend meid!

@marral hopelijk heb je deze maand gewoon wel geluk en hoef je het je baas niet te vertellen!!! spannend! :D
    jij werkt wel fulltime toch?
    jammer, anders zou je morgen gezellig mee smiddags naar de stad kunnen en uiteten met paniekertje charise en mij :D
    is vlakbij jouw en mijn woonplaats ;)
    was wel leuk geweest!
    en nee ik hoop dat ik daardoor niet wordt buiten getrapt! ik wil als ik het volhoud 24 uur blijven werken hihi

@jill hoeist met jouw hoe voel je je? gaat goed?

@lotte hoeist met jouw meid? :)

@lis, al anderhalf jaar van de pil, en vind hij het nu nog te vroeg voor behandeling? je man is gek !!!! hahaha... ik weet niet hoe groot zijn kinderwens is???
    en hij hoeft de clomid toch niet te slikken? ik snap het probleem nooit hoor wat die mannen moeilijk doen! wij zijn juist blij geholpen te kunnen worden :) voor een man is er niks vervelends aan! hihih

dus ik zeg doen!!

8. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babke spannend! ik had toen bij mijn zwangerschap ook geen enkele symptoom dus het zou goed kunnen dat het raak is! duim voor je!

@lis nou mijn man begon ook zo en ik heb toen wel echt flink heisa gemaakt. Zij kunnen heel makkelijk zeggen we wachten maar wij kennen ons lichaam het beste en dat moeten ze respecteren!

@all ik was vorige week vrijdag naar de gyn gegaan en ja hoor, 15mm dus deze week zou het springen, alleen nog geen positieve ovutest gehad..ik klus al sinds zaterdag om de dag en sinds eergister elke dag..of het helpt weet ik niet maar ja dan heb ik tenminste het gevoel dat we alles hebben gedaan wat we kunnen doen op dit moment!

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Marral, hopelijk slaat het bij jou nu wel aan!

bibi, haha daar sluit ik me volledig bij aan! wat zeuren die mannen toch. Die van mij heeft er nooit last van gehad.

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bibi
    Hier alles goed hoor ik mag echt niet klagen. Behalve moeheid heb ik eigenlijk nergens last van. Van de week had ik hartkloppingen dat was wel even schrikken maar niks ergs aldus gyn. 24 jan eerste echo dus dat schiet al op. Ben benieuwd of het allemaal goed is.
    Ooja en ik kan veel minder eten dan normaal, zit gewoon heel snel vol ben ook beetje afgevallen maar maak me nog geen zorgen. Jij net weer aan een nieuwe ronde bezig zie ik? Succes meis!

@Lis
    Ik zou alsnog eens praten met je man, uitleggen wat het belang ervan is. Is hij meegeweest naar de gyn? Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, want dingen in je eentje ondernemen lijkt mij ook geen fijn gevoel.

11. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Bbibi: Ja, ik werk inderdaad full-time... Had ik wel heel gezellig gevonden om mee te gaan. Nou, wie weet een ander keertje! Want ik kan natuurlijk altijd vrij nemen... ;)
    Persoonlijk denk ik dan dat je niet bang hoeft te zijn voor je contract hoor. Ja, het is dan straks natuurlijk wel dat je er 4 mnd uit bent... Maar verder ga je niet minder werken of zo. Dus daar hebben ze geen problemen door.

@Lis: Wat vervelend dat je man dat nog te snel vindt! Weet hij wel wat het in houdt en dat het zonder 'hulp' waarschijnlijk niet lukt? Ik zou gewoon met hem praten. Misschien is er wel iets anders? Misschien is hij bang voor het onbekende of zo?

@Jill: Fijn dat je nergens last van hebt! Natuurlijk hebben wij vrouwen het er wel voor over, maar toch fijn als je je goed voelt!
    Spannend, de eerste echo! Lijkt me zo bijzonder! Gelukkig is het al bijna!! Kun je jullie wonder voor het eerst zien!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @vien mijn eitjes springen pas bij 26mm misschien bij jouw ook? Dan kan het dat het nog ruim een week duurt vanaf 15mm!
    Ik had laatste keer op maandags ei van 18mm en hij sprong zaterdag of zondag pas! Dus niet te druk om maken!

@lotte hihihi idd stelletje zeurpieten die mAnnen he? Hihi!
    Die van mij niet hoor! Die zei zelfs vandaag als we aan de IUI gaan, zal ik dan gewoon mijn potje vullen in het ziekenhuis ipv thuis!? Dan is het zaad nog beter :)
    Hihi kei lief hij denkt super goed mee en heeft er echt veel voor over nu :)

@jill goed te horen dat het goed gaat! Eerste echo gaat dus alweer snel idd! Gewoon vanuit gaan dat het allemaal goed zit meid! Komt vast allemaal goed :)

@marral owh nou gezellig!! Ga je de volgende keer ook gewoon gezellig mee! Wel leuk! Vooral omdat jij ook zo dicht bij mij woont! Lijkt me leuk een nieuwe pcos friend hihihi :p

@all weltruste x

13. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Bedankt meiden!

dat brengt me idd weer even terug naar mijn standpunt haha
    ik heb inderdaad al het anderen al gedaan, ik loop bij een psycholoog om er mee om te gaan, ik krijg elke week accapuntuur en dan slik ik elke dag een dozijn aan vitamine die "goed voor me zijn".
    hij is zelf ook meegeweest naar de gyn!
    Nou t'word tijd de confrontatie aan te gaan en hem eens duidelijk te maken dat het kiezen of kabelen wordt!

nogmaals bedankt dat ik hier me frustraties even op mocht schrijven!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Kon het toch niet laten en het is nog steeds 37. Gister 37,1, maar toen was ik ook veel later.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lis you go girl !!

@ babke owh super mooi temp, wanneer g je een testje wagen?

@ all goodmorning :)

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik twijfel over vanmiddag of morgen. Ik hoop zo dat ik het me neit inbeeld, maar mijn maag voelt zo wiebelig sinds gisteren. Als ik iets eet is het over en daarna komt het weer terug. Maar ja, kan net zo goed de spanning zijn.

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    spannend babke...ik zeg vanmiddag. niet teveel drinken....

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Bbibi: Ja, is zeker leuk dat we zo dicht bij elkaar wonen!
    Veel plezier vandaag! Wordt vast gezellig! :)

@Babke: Oeeehhh spannend! Ik hoop zo dat ie positief is! *duim duim*

19. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bibi thanks for de info! Ik lees ook dat het wat langer kan duren..ik zal dus flink door moeten klussen tot dinsdag ofzoiets!

20. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babke
    Ik wacht in spanning!! Ik hoop het van harte voor je! En geen bloed geeft moed! Mijn eerste test van ook negatief en 3 dagen later positief!

Deel Deze Pagina