Test negatief . Zou mijn lf dan weer langer zijn? Dat ia toch gek? Jill wanneer testte jij dan? Ik ben al 13 dpo he
@Marral..nu cd 17. net terug van ziekenhuis..eitjes 6mm bms 6,5 mm...teleurgesteld dus.. Volgende dinsdag laatste fm en officieel clomidresistent Kan ik daar ook weer een naam aangeven..1 voordeel hoef mn hele leven niet meer aan de clomid.
Eerste keer teste ik op 12 dpo die was negatief en daarna teste ik op 16 dpo omdat ik nog steeds niet ongesteld was en toen was ie positief... dus er is nog hoop, ik duim gewoon nog even voor je. Soms is het hcg erg laag dat de test het niet pakt. Op forum van zwangeren zie ik hele lichte testen tot knal testen verschilt echt enorm! Sterkte meis.. *hug*
@Jill85..ja moet helaas geloven aan de Menopur in mijn geval. Ik begin in februari...zie er tegenop...maar ja een kindje komt niet vanzelf dus moet maar even doorbijten
Hee meiden, Ik mag ook eindelijk onderaan het lijstje van Mieks! IK BEN ZWANGER!! Kan het echt amper geloven. 11 DPO getest, heeeeeeel vaag streepje, niet op foto vast te leggen. 13 DPO is vandaag en positieve test, wel een licht streepje, maar hij staat er toch echt duidelijk! Ik stond echt te trillen, het is ZO bizar!! echt niet normaal haha. Nu heel hard duimen dat ze kleine zich goed vast blijft houden!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kom soms nog even spieken...... lees ik dit opeens! Ohhhh meis, wat ontzettend fijn voor jullie! Gefeliciteerd! Wow, ben helemaal een beetje van slag, ben zo blij! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie over 8 maanden je kleintje in je armen mogen houden! Heel veel liefde en gezondheid gewenst! Dikke kus
@ Charise: van harte gefeliciteerd echt super!! Geniet er van en hopelijk houdt het kindje vast en hebben jullie over 8 maanden jullie 1e kindje in jullie armen!
@ Charise, gefeliciteerd meid. Het is je gegund! @ Babke. Wat een domper zeg die negatieve test! Heb je misschien niet later je ei gehad? Ik zag dat je geen pos. ovu test hebt gehad en je hebt pas later je temp gemeten. Misschien ben je nu korter in je LF dan je denkt en wordt hij over paar dagen positief! @all. Ik ben begonnen aan mijn eerste ronde clomid. SPannend. Ben benieuwd of het werkt bij mij. Vanavond 2e pilletjes. Heb wel ontzettende migraine achtige hoofdpijn gekregen? DIt had ik ook altijd de eerste paar dagen in de stopweek van de pil. Hebben jullie deze bijwerking ook?
@ Nienke: ik had ook hoofdpijn van de clomid en ik had erge last van opvliegers. Dus ja hoort erbij We moeten er wat voor over hebben! Maar we doen het met liefde toch...!!
Nienke, mijn ei was zeker niet later. De pos ovu was denk ik op vrijdag, toen had ik ook eiwit. Daarna niet meer. Vandaag 36,5 dus ongi is onderweg.